سخنگوی دولت گفت: اینکه اکنون بگوییم هر اتفاقی بیفتد حتما به عهده دولت قبل بگذاریم این صورت نمی‌گیرد و من نگفته‌ام دلیل سیل ایلام دولت قبل بوده است.

به گزارش لرستان خبر، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه با گذشت بیش از دوسال از روی کار آمدن دولت یازدهم، هنوز شاهد هستیم که مشکلات کشور به دولت قبل منتسب می‌شود، بالاخره دولت کی قصد دارد فعالیت های خود را شروع کند، گفت: این حرف که این دولت همه چیز را به دولت قبل متصل می کند هم درست است و هم نادرست، ممکن است ۱۰ سال بگذرد و اسم این دولت آورده شود.

 

 

وی ادامه داد: اینکه اکنون بگوییم هر اتفاقی بیفتد حتما به عهده دولت قبل بگذاریم این صورت نمی‌گیرد و من نگفته‌ام دلیل سیل ایلام دولت قبل بوده است.

 

 

گفتنی است محمد باقر نوبخت در سفر چند روز گذشته به استان ایلام، با استفاده از فضای موجود به وجود آمده از سیل، به نوعی وانمود کرد که گویی تمام مشکلات زیرساختی شهرستان کوهدشت منتصب به دولت قبل است.

 

 

در همین مورد فرمانده سپاه امیرالمومنین شهرستان ایلام ضمن رد سخنان سیاسی نوبخت گفته بود که همه دولت ها در وضعیت خراب استان ایلام شریک هستند و بهتر است به جای اینکه این موضوع را سیاسی کنید به مشکلات مردم رسیدگی نمایید.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات