قدرت نمایی گارد همایونی در شهر؛

سریال بی حرمتی بعضی از تیم های حفاظت مسئولان، این بار به نویسنده و فعال مشهور فرهنگی کشور رسید.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام محمدرضا زائری نویسنده و فعال فرهنگی و رسانه‌ای ماجرایی از برخورد بد و ناپسند تیم حفاظت یکی از مسئولین را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. متن زیر عینا از صفحه این روحانی استخراج شده است:

 

 

"امشب و ساعتی پیش، وقتی از منبر برمی گشتم، وسط خیابان ناگهان کسی وحشیانه با چیزی که در دست داشت به شیشه ماشین کوبید و فریادی کشید، نزدیک بود شیشه ماشین خرد شود.

 

 

وحشت زده ترمز کردم و تازه متوجه شدم اینها محافظان تیم اسکورت کسی هستند و احتمالا هشداری داده اند که نشنیده ام و بعد دیدم سه ماشین پژو به سرعت ویراژ دادند و رفتند. بعد هم از در ورودی یک ساختمان متعلق به [...] داخل شدند.

 

 

خواستم ببینم که ماشین متعلق به چه کسی بوده که جلوی ماشین من را گرفتند و یکی از تیم حفاظت با عصبانیت از ماشین بیرون پرید جلو آمد و ظاهرا من را شناخت و خیلی عذرخواهی کرد به این توجیه که ببخشید بچه ها شما را نشناخته اند! گفتم چه فرقی می کند، من هم یک شهروند عادی! این رفتار غلط است و غیر اسلامی است! خواهش کرد که بروم و ببخشایم و کوتاه بیایم ... بی خیال شدم چون می دانم این رفتار از اکثر مسوولان کشور عادی است! احتمالا آن آدم [...]ى هم که توی ماشین وسط نشسته بود با امثال همین راهپیمایی پریروز به استمرار قدرتش اطمینان یافته که این طور ترکتازی می کند! پس از من چه برمی آید ؟ فقط به دوستانی که در حوادثی مثل فتنه ٨٨ دنبال دست آمریکا و انگلیس می گردند عرض می کنم که توطئه اجنبی با این زمینه های منفی تکمیل می شود. اصلا اختلاس و فساد و ظلم و رشوه و ربا و .... هیچ ، فقط کافی است مثل این مسأله امشب من شبی تنها و تنها یک مورد در تهران رخ دهد ، در فتنه ٩٨ ببینید چه قدر آدم زمینه فریاد زدن و تظاهرات کردن دارند؟! ببینید چه قدر عقده های متراکم و غصه های فشرده شده برای انفجار آماده می شود!

 

 

دوستان عزیز و انقلابی! نفوذ بیگانه همین رفتارهای غلط و زورگویی های بی سروصداست که هیچ کدام را به شمار نمی آوریم و تا کسی هم به آنها اعتراض کند صدتا برچسب ضدانقلاب و بی دین و دشمن و غیرخودی به او می زنیم!"


منبع: عمارنامه

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات