نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: اگر رئیس جمهور قرار باشد کسی را ملامت کند، این شخص خود او است.

به گزارش لرستان خبر، بهرام بیرانوند  در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: موضع گیری های اخیر رئیس جمهور فضای غیرهمدلی در کشور را تشدید می کند.

 

وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور افزود: در روزهای گذشته رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات دوباره تعرضاتی نسبت به منتقدان هسته ای و رسانه ها داشته و حتی تعرض و انتقاد جدی به قوه قضائیه داشته است.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با تصریح بر اینکه آقای روحانی نباید از دست کسی ناراحت شود، بلکه باید از دست خود عصبانی شود، عنوان کرد: اگر رئیس جمهور قرار باشد کسی را ملامت کند، این شخص خود او است.

 

وی بیان کرد: روحانی بر روی گزینه ای سرمایه گذاری کرد که بند به رفتار دشمنان ملت بود چراکه آمریکا با ایران اسلامی مشکل جدی دارد.

 

بیرانوند تصریح کرد: آمریکا و غربی ها به شخصیت های سیاسی که تلاش های خاصی داشته و به دنبال آشتی دادن دنیای غرب با ایران اسلامی هستند یک نگاه ابزاری دارد و مادامی که کسی به یک شخصیت نگاه ابزاری داشته باشد تلاش می کند بدون دادن کمترین بهره و سود حداکثر بهره و سود را از آن شخصیت بگیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در دولت اصلاحات علی رغم اینکه بیشترین و بارزترین جبهه گیری را نسبت به غربی ها داشت، حداکثر رفتار تحقیر آمیز را نسبت به رئیس آن دولت داشتند.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: رئیس جمهور توان دو ساله دولت را معطوف به نتیجه رساندن مذاکراتی کرد که از اول معلوم بود حداقل محصول را برای ما و حداکثر سود را برای غربی ها دارد.

 

وی با اشاره به اینکه روند مذاکرات هسته ای تغییری در حوزه اقتصادی کشور نداده است، اظهار داشت: غربی ها و آمریکایی ها به دنبال تحقیر ایران و فشار بر این مردم هستند و برخی از مسئولان ما گول لبخندهای بیخود آمریکایی ها را خورده اند.

 

بیرانوند با تأکید بر لزوم تجدیدنظر دولت در این حوزه افزود: دو سال است کشور برای مذاکرات تعطیل شده و در این مدت انتظارات مردم انباشته شده است، این انتظارات را نمی توان به یک زمان نامعلوم حواله داد، نمی توان ازدواج و اشتغال جوانان را به تأخیر انداخت، به واسطه حسن ظنی که برخی مسئولان به طرف های غربی داشتند ما برخی از دوستان خود را از دست داده ایم.

 

وی با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال نفوذ در کشور هستند، عنوان کرد: آمریکایی ها اعلام کردند به واسطه بحث مذاکره به دنبال نفوذ و ایجاد تغییر در ایران هستند بنابراین هر دولتی که سر کار بیاید چون قدرت و اختیارات و اخبار دارد مورد طمع شبکه های جاسوسی دنیا واقع می شود.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بیان کرد: ما به دنبال حفظ اخبار خود در سایر کشورها هستیم اما به دنبال نفوذ امنیتی در آنها نیستیم، انقلاب اسلامی حرفی دارد و این حرف را آشکار بیان می کند و در دنیا طرفدارانی هم دارند، اما غربی ها در ایران به دنبال شبکه سازی و حساسیت زدایی هستند و به دنبال این هستند که از یک دیو فرشته ای بسازند و به این منظور هم در برخی رسانه ها پول خرج می کنند و افرادی را اجیر کرده و آموزش داده اند و قوه قضائیه هم با این افراد برخورد کرده است.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات