در خطبه های نماز جمعه مرکز لرستان مطرح شد

امام جمعه موقت خرم آباد از اردوکشی اصلاح طلبان به دانشگاه لرستان انتقاد کرد

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام متقی نیا در خطبه های نماز جمعه خرم آباد که در مصلای الغدیر این شهر برگزار شد با بیان اینکه خبرهایی در خصوص اردوکشی سیاسیون به دانشگاههای استان به گوش می رسد گفت: اردوکشی سیاسیون به مراکز دانشگاهی به جای روشنگری سیاسی دانشگاههای لرستان را دچار افت علمی می کند.

 

وی با بیان اینکه این همه فضا وجود دارد چرا اردوکشی به داخل دانشگاهها صورت می گیرد افزود: این اردوکشی ها در شرایطی صورت گرفته است که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود ضمن تاکید بر گسترش مسائل فرهنگی، ایمانی و اسلامی فرمودند که خبرهایی به گوش می رسد که برخی از دانشگاهها در این مسیر حرکت نمی کنند.

 

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به دیدار اخیر دانشگاهیان با رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب بر ضرورت حرکت دانشگاهها در مسیر ایجاد اعتماد به نفس و امید به آینده در میان جوانان، اجرای دقیق نقشه جامع علمی کشور، توجه به کیفیت آموزش عالی، سرعت بخشیدن به پیشرفت علمی کشور، جهت دهی به مقالات علمی و پایان نامه های دکترا در چارچوب نیازهای فعلی و آینده کشور، نیازسنجی علمی برای حال و آینده کشور تاکید کردند.

 

متقی نیا اظهار کرد: همچنین در این دیدار رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید تمام برنامه ها و مسیر حرکت دانشگاه ها در جهت نقش آفرینی در ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد و البته ایشان لازمه حرکت در این مسیر را اطلاع دقیق و میدانی مسئولان وزارت علوم و بهداشت از شرایط واقعی دانشگاه ها دانستند.

 

وی ادامه داد: به فرموده رهبر انقلاب حرکت و جهت گیری علمی در دانشگاهها باید چارچوب اخلاق و معنویت باشد. 

 

به گزارش لرستان خبر در هفته گذشته در مراسم افتتاح دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان تعداد زیادی از اصلاح طلبان تندرو و فعالان فتنه 88 به دانشگاه لرستان اردوکشی کرده و ضمن تهدید دانشجویان سبب ایجاد در گیری شدند.

 

اخبار مرتبط

اردوکشی اصلاح طلبان به دانشگاه لرستان/ پخش سخنرانی «سران فتنه» در دانشگاه لرستان/ «تهدید» دانشجویان از سوی «فعالان فتنه 88»

 

حمله به قوه قضائیه و شورای نگهبان در دانشگاه لرستان/ حمله به نهادهای انقلابی سیاست جدید دولت و اصلاح طلبان در آستانه انتخابات

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات