کینه‌ورزی و تسویه‌حساب در سخنان «دکتر»

حرف های معاون فرهنگی دانشگاه لرستان ادعایی کذب و مضحک و افترا و تهمتی بزرگ و نابخشودنی است که نشان از نوعی کینه ورزی و فرصتی برای تسویه حساب دارد.

به گزارش لرستان خبر، در روزها و هفته های اخیر اتفاقاتی نامبارک در دانشگاه لرستان رخ داده است که  پخش فیلم هالیوودی و ضد ایرانی 300،حتی بدون حذف و یا سانسور صحنه های غیر اخلاقی و مبتذل آن،در حضور جمع کثیری از دانشجویان دختر و پسر توسط یکی از انجمن های علمی- دانشجویی یکی از این موارد است.

 

متن وحواشی مراسم افتتاحیه تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه با حضور رحمان قلی زاده، یکی از چهره های اصلاح طلب افراطی  یکی دیگر از این اتفاقات نامبارک است که این سخنران با تبلیغ و ترویج مبانی پست مدرنیسم و لیبرالیسم به نام دموکراسی، زیر سوال بردن کلیت اسلام و نظام اسلامی و تخریب جایگاه شورای نگهبان و نفی استقلال قوه قضاییه روزی نابمارک در دانشگاه لرستان را بوجود آورد.

 

پخش کلیپ جنجال برانگیز حاوی تصاویر یکی از سران اصلی فتنه 88 وتلاش برای تطهیرو مطرح کردن دوباره وی و حضور غیرقانونی تعدادی از چهره های اصلاح طلب افراطی در محیط دانشگاه، اعضای تشکل های مومن و انقلابی را بر آن داشت تا نسبت به تکرار دوباره پروژه نفوذ سیاسیون اصلاح طلب به دانشگاه و تبدیل دانشگاه ها و مراکز علمی به باشگاه سیاسی این جریانات و غفلت عامدانه مسئولین ذیربط موضع گیری و اعتراض نمایند.

 

در این میان آنچه بیش از همه موجب تاسف و تعجب است موضع فرافکنانه معاون فرهنگی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام فلاحی اصل است.

 

گویا فرافکنی،افترا،تخریب و تهدید دیگران به افشاگری به سنتی رایج برای سرپوش گذاشتن بر اشتباهات و ضعف های مدیریتی و نظارتی مسئولان رده های مختلف دولت کنونی تبدیل شده است!

 

 

ادعای رانت خواری، ریخت و پاش بیت المال و از دست رفتن فرصت های رانت خواری ادعایی کذب و مضحک و افترا و تهمتی بزرگ و نابخشودنی است که نشان از نوعی کینه ورزی و فرصتی برای تسویه حساب دارد.

 

ایشان این اتفاقات نامیمون در عرصه دانشگاه و در اجتماعات دانشجویی را" خطایی کوچک در گوشه ای" عنوان می کنند که خود نشان از عمق تفکر و عقبه فکری ایشان دارد.

 

گرچه کارنامه درخشان چندین سال فعالیت مجاهدانه و انقلابی تشکل های انقلابی و مومن دانشگاه لرستان، در برگزاری برنامه هایی از قبیل دوره ها و کارگاه های آموزشی، کرسی های آزاد اندیشی، یادواره های شهدا، اردوهای راهیان نور و....، خود گویای همه واقعیت هاست.

 

 ما با کمال میل از افشاگری و رو کردن دست های پشت پرده توسط ایشان ویا هر کس دیگری استقبال می کنیم و امیدواریم ایشان و دیگران جرات رو کردن دست های پشت پرده فروش مجتمع رفاهی دانشگاه و... و ارائه پاسخی منطقی و شفاف در این موارد  را نیز داشته باشند.

 

شورای سابق و فارغ التحصیل بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان

         

تلگرام2

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • سیده

    من خود در سالن بودم نقد و پخش فیلم رو کامل دیدم و فیلم سانسور شده بود و هیچ مورد غیر اخلاقی و یا مشکل دار در آن نبود این فیلم توسط اساتید گروه تاریخ نقد شد. از خدا بترسید چرا دروغ می گویید. و با آبروی چند دختر بازی می کنید.

  • بصیرت

    سلام...
    اونیکه باید از خدا بترسد دکتر فلاحی اصل است....
    نه کس دیگه ای...
    چرا قول بدون سند بیان میکنند؟!
    چرا جوانان ارزشی دانشگاه رو تخریب میکنن و بهشون توهین کردند؟!
    چرا باید سران فتنه و ام الفتنه ها در دانشگاه لرستان تکریم شوند؟!
    پیام فیلم 300چیست؟!

  • علی

    سلام
    موضع گیری جوانان انقلابی و مومن دانشگاه لرستان و فارغذالتحصیلان آن دانشگاه عالی و اصولی و منطقی است.
    خدا خیرشان دهد...

  • فاطمه

    سلام علیکم- به نظرم حاج آقای فلاحی اصل باید از دوستان فعال دانشجویی عذر خواهی کند...

  • دوستان

    اقای فلاحی اشتباه کاری بشری واعتراف به ان فوف بشری واقعا کوتاهی کردیم که از پدرخواندهای فتنه به دانشگاه دعوت کردید چون فتنه خط قرمز ماست تاسف خوردم واسه مدیر فرهنگی و معاون فرهنگی و ریس حراست که نمیتوانن جلوی این سیاسی بازیای مورد دار رو بگیرن بخدا دانشگاه جای علمه نه سیاست نه جای کسانی که از دانشگاه برای سیاسی بازی استفاده میکنن

  • علی

    دروغ بعنوان فرهنگی در دولت قبل نهادینه شده واین جماعت عادت کردهاند تاحالا بیت المال را خوده اند وسندهای هزینه انان موجود است والان دستشان توسط حاج اقا کوتاه شده درود بر حاج اقا فلاحی ایثارگر ورزمنده دفاع مقدس

نظرات