مدیر مسئول روزنامه کیهان در ستونی که به طنز اختصاص دارد و توسط شخص وی نوشته می شود، به محمود دعایی پاسخ داد.

 حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در ستونی که به طنز اختصاص دارد و توسط شخص وی نوشته می شود، به محمود دعایی پاسخ داد.

 

وی نوشت:

 

گفت: در روزنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی عکس دشمنان تابلودار و شناخته شده جمهوری اسلامی ایران و کسانی که دست‌هایشان به خون ملت آلوده است هم چاپ و پخش می‌شود، مثل صدام و بوش و اوباما و جرج ‌سوروس و ابوبکر بغدادی و... پس چرا باید چاپ تصویر رئیس‌جمهور اسبق ممنوع باشد؟!

 

گفتم: مثلا اگر عکس جرج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست و حامی کودتاهای مخملی و قاتل مسلمانان مظلوم را چاپ کنند و زیرش بنویسند او شخصی «پاکدست، پاک‌چشم، پاک‌اندیش، منیع‌الطبع و شریف» است! چه نظری داری؟!

 

گفت؛ خب! اگر او را اینطوری معرفی کنند خیانت است ولی اگر خیانت‌هایش را بازگو کنند، البته که خدمت به مردم است تا او را بشناسند و فریبش را نخورند.

 

گفتم: ایول!... می‌گویند وکیل مدافع شخصی که به جرم وطن‌فروشی و همکاری با بیگانگان محاکمه می‌شد، خطاب به قاضی گفت؛ قربان! موکل من، شخصی میهن‌دوست، پاکدست و پاک‌اندیش است و... در این هنگام،  متهم که خودش هم از این همه تعریف و تمجید تعجب کرده بود به او گفت؛ این فردی که تعریفش را می‌کنی کیست؟!  حق‌الوکاله‌ات را از من گرفته‌ای! چرا از دیگری دفاع می‌کنی؟!
 
منبع:باشگاه خبرنگاران
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات