نماینده مردم بروجرد در مجلس:

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: در ساختار استان یک تفکر انحرافی وجود دارد و استفاده از سهمیه سازمانی ادارات بروجرد و تخصیص آن به خرم‌آباد و دیگر شهرهای استان خیانت است

به گزارش لرستان خبر، "علاء‌الدین بروجردی اظهار داشت: توسعه همه شهرهای استان الزامی است اما برخی از مدیران استان با پیشرفت علاء‌الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بروجرد مشکل دارند و انتظار دارند بروجرد در جا بزند تا سایر شهرهای استان به ما برسند.

 

وی در پاسخ به علت عملی نشدن پروژه فرودگاه، نکات مهم و در عین حال تاسف برانگیزی را مطرح می‌کند: فرودگاهِ جای‌گزین، نیاز طبیعی استان است و بنده برای تحقق احداث فرودگاه بروجرد تلاشم را از مجلس ششم آغاز کردم، یعنی زمانی که آقای حجتی (وزیر جهاد فعلی) وزیر راه بود و استاندار فعلی معاون عمرانی استانداری بود.

 

رییس کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اما وقتی در ساختار استان یک تفکر انحرافی وجود دارد که مانع پیشرفت بروجرد است، کار بسیار سخت می‌شود؛ این تفکر انحرافی، یک تحلیل نیست بلکه یک نظریه است که در جلسات رسمی هم عنوان شده و آفت بسیار خطرناکی است.

 

بروجردی استاندار لرستان را انسانی خوب و با همت می‌داند ولی خطاب به افرادی که آن تفکر غلط را دارند این هشدار را می‌دهد که در حکومت اسلامی اجازه ظلم به احدی داده نخواهد شد.

 

وی افزود: استفاده از سهمیه سازمانی ادارات بروجرد و تخصیص آن به خرم‌آباد و دیگر شهرهای استان خیانت است و مدیران کل باید نسبت به حقوق مردم امانت‌دار باشند.

 

نماینده مردم بروجرد در پاسخ به دیگر نمونه‌های عدم همکاری استان در راستای توسعه بروجرد، اظهار کرد: یکی دیگر از دغدغه‌های ما، تلاش برای حفظ مدیران موفق در شهرستان است؛ متاسفانه آن تفکری که می‌خواهد مانع پیشرفت بروجرد باشد، یکی از برنامه‌هایش تغییر مدیران امتحان پس داده و متعهد ماست؛ اتفاقی که در سال‌های اخیر شدت بیش‌تری هم پیدا کرده اما بنده با تمام قدرت جلوی آن را گرفته‌ام، چرا که این یک ظلم آشکار در‌حق بروجرد است.

 

بروجردی گفت: این حرکات از یک سو باعث می‌شود که بخش عمده‌ای از انرژی ما صرف مقابله با این کارشکنی‌ها بشود و از طرف دیگر، از حمایت مرکز استان در جهت تسریع روند توسعه بروجرد محروم بمانیم.

منبع: دوهفته‌نامه "شهر ایما"

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • علی

    این یک توجیه و فرار به جلو است هیچگونه تلاشی در جهت پشترفت بروجرد درمسولین نیست هر کس به فکر خودش است این یک تفکر انحرافی است

  • بازوند

    اگر چنین است که سهمیه استخدامی بروجرد به خرم آباد واگذار شده بی عرضگی ... بوده ولی با توجه به اینکه سهمیه استخدام ها کشوری است و استانها دخیل نیستند به نظر می رسد این رجز بروجردی یک شانتاژ تبلیغاتی .... است

نظرات