گزارش لرستان خبر از ثبت نام انتخابات؛

70 نفر داوطلب تاکنون برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در استان لرستان ثبت‌نام کرده‌ که به ترتیب شهرهای استان است.

به گزارش لرستان خبر، از شروع ثبت‌نام کاندیدا برای دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تاکنون 67 نفر در استان لرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

 

از شروع ثبت‌نام کاندیدا برای پنجمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا پایان وقت اداری امروز شش نفر در استان لرستان ثبت نام کرده‌اند.

 

ثبت‌نام 7 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان

 

امروز در چهارمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله هاشم نیازی خرم آبادی، حجت‌الاسلام  سید علی طاهری، آیت‌الله سید علی نقی شاهرخی و حجت الاسلام احمد مبلغی وحجت الاسلام دکتر محمودی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه لرستان ثبت نام کردند.

 

 

آیت الله هاشم نیازی با حضور در فرمانداری خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری و حجت الاسلام دکتر محمودی با حضور در وزارت کشور و حجت‌الاسلام احمد مبلغی و آیت‌الله سید نقی شاهرخی نیز در شهر قم ثبت نام کردند.

 

در روزهای گذشته نیز آیت‌الله سید مجتبی طاهری خرم‌آبادی و حجت‌الاسلام حسین فلاحی اصل با حضور در فرمانداری شهرستان خرم آباد برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کردند.

 

ثبت نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی

 

ثبت‌نام15 نامزد در انتخابات مجلس در خرم‌آباد

 

در دومین روز از شروع ثبت نام کاندیدا در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون 15 نفر با مراجعه به فرمانداری خرم‌آباد ثبت‌نام کرده‌اند.

 

ثبت‌نام 13 نامزد در انتخابات مجلس در بروجرد

 

13 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بروجرد ثبت‌نام کردند.

 

ثبت‌نام 10 نامزد در انتخابات مجلس در کوهدشت و رومشگان

 

تاکنون10 نفر برای ثبت‌نام در دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی به فرمانداری کوهدشت مراجعه کرده است.

 

بنیاد شهمرادی  و حاجعلی شیراوند از کاندیداهای موسوم به اصلاح طلبان نواندیش، احمد رحمتی عضو اصولگرای شورای اسلامی شهر کوهدشت در دور سوم و حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی و علی امامی راد از جمله کسانی بودند که در شهرستان کوهدشت ثبت نام کردند.

 

ثبت‌نام 8 نامزد در انتخابات مجلس در دلفان و سلسله

 

جعفر طولابی، فرماندار دلفان از حضور هشت نفر به فرمانداری این شهرستان برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 

بهروز رشیدی، سیروس کاظمی ابوالقاسم خسرو پور و رسول بهمانیاز شهرستان دلفان، سجاد حقی آبادی و کوروش محمدی و وحید حسنوند، یحیی ابراهیمی از سلسله ثبت نام کردند.

 

ثبت‌نام 7 نامزد در انتخابات مجلس در دورود و ازنا

 

از ابتدای شروع ثبت‌نام انتخابات مجلس تاکنون 7 نفر به فرمانداری دورود حضور یافته و ثبت‌نام کرده‌اند.

 

ثبت‌نام 6 نامزد در انتخابات مجلس در الیگودرز

 

ولی‌الله میرزایی اصل، فرماندار الیگودرز از حضور 6 نفر به فرمانداری این شهرستان برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر دارد.

 

ثبت‌نام 4 نامزد در انتخابات مجلس در پلدختر

 

در نخستین روز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون در شهرستان پلدختر چهار نفر ثبت‌نام کرده است.

 

کرامت خانی پور ،علی همت محمود نژاد ، یعقوب شهسواری و صحبت اله دستیاری 4 نامزدی بودند که باحضور در فرمانداری پلدختر نامزدی خود را به طور رسمی اعلام کردند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات