بررسی جرایم سران و فعالان فتنه؛

بعد از گذشت 6 سال از فتنه بزرگ 88 و سیلی محکم مردم ایران به سران، فعالان و حامیان فتنه در 9 دی، اکنون فعالان فتنه درصدد بازگشت به قدرت هستند در حالیکه اکنون زمان محاکمه سران فتنه است.

به گزارش لرستان خبر، نام‌های «میرحسین موسوی»،«مهدی کروبی »،«محمد خاتمی» و «خانواده هاشمی» با «فتنه88» عجین شده است. و به عنوان سران فتنه شناخته شدند. هرچند متاستفانه با زیرکی سران فتنه را فقط میرحسین و کروبی تلقی می کنند.

 

اتفاقات هشت ماهه خاص سال88 (از 22خرداد تا 22بهمن) با تابلوی این نفرات اجرایی شد. آشوب‌ها در پناه بیانیه‌های «موسوی» ساماندهی شد و خود او بود که رقاصان ظهرعاشورای همان سال را «مردم خداجو» نامید و ردیف دوم رجال و همفکران آن ها به عنوان فعالان فتنه نیز کار جنجال آفرینی و هدایت آشوب را بر عهده داشتند.

 

علاوه بر سران فتنه تعداد زیادی از رجال سیاسی نیز به عنوان فعالان و حامیان فتنه بودند  که بعد از سران این افراد نقش اصلی را در ایجاد اغتشاش و اشوب در کشور ایفا کردند و این افراد نیز امروز در توهم بازگشت به قدرت هستند. درحالیکه بازخوانی اتفاقات 8 ماه چیز دیگری را نمایان می کند.

i20_19430939_0

 

در زیر به چند مورد از ظلم های آنها اشاره می کنیم تا هم قوه قضائیه به خود بیاید و سران و فعالان فتنه را محاکمه کند و هم افرادی که دچار توهم شده اند و دنبال بازگشت به قدرت و  رفع حصر میرحسین و کروبی هستند از خواب بیدار شوند.

 

 

رفتارهای ساختارشکنانه و اغتشاش‌گونه به بهانه تبلیغات انتخاباتی

 

تجمعات خیابانی و رفتارهایی که بی‌شباهت به دستورات اجرایی کودتاهای رنگی(یا مخملی) نبود، شاکله و استخوان‌بندی اصلی تبلیغات انتخاباتی «موسوی» و «کروبی» در انتخابات سال88 بود.

 

17414_742_0

 

شاید نقطه اوج این رفتار از سوی اعضای ستاد «مهدی‌کروبی» زمانی بود که حامیان وی (عموماً از گروهک‌های ضدانقلاب، منافقین و اصلاح طلبان تندروی افراطی) با شکستن در ورودی دانشگاه امیرکبیر، کوشیدند تا زمینه سخنرانی وی در این محل را فراهم کنند.

 

استفاده از شعارهای توهین‌آمیز و تحریک‌کننده، کشف‌حجاب، حرکات موزون دختران و بسیاری از هنجارشکنی‌های ضدارزشی دیگر در پناه چنین جوی صورت گرفت.

 

i33_19435763

برنامه‌ریزی جهت تجمعات غیرقانونی و عبور از قانون

 

در روزهای قبل از برگزاری انتخابات سال 88، برنامه‌ریزی‌های گسترده برای تجمعات انتخاباتی از سوی اعضای ستادهای «موسوی» و  «کروبی»، امری غیرقابل انکار است. کافیست به مصاحبه همسر هاشمی رفسنجانی در روز انتخابات و شرح بعضی اتفاقات دیگر در همین زمینه توجه کنید تا دلایل ایراد این اتهام به «فتنه‌گران» را بدانید.

 

از سوی دیگر طرح ایجاد تشکل‌هایی مانند کمیته خودخوانده و فراقانونی «صیانت از آرا» با هدف ایجاد تشتُّت آرا در میان مردم و تخریب وجهه نهادهای قانونی برگزارکننده و نظارتی انتخابات نیز، بخشی دیگر از رفتارهای توجیه‌ناپذیر حامیان سران فتنه است که زیر سایه حمایت آنها انجام شده است.

 

17553457733310841053_419

اخلال در روند برگزاری انتخابات

 

سخنرانی غیرقانونی «موسوی» در روز رأی‌گیری و ادعای پیروزی در انتخابات، آن هم قبل از اتمام رأی‌گیری و طرح ادعاهای مضحک جهت فضاسازی‌های هدفمند برای طرح ادعای واهی تقلب، امریست که حتی افراطی‌ترین حامیان فتنه نیز، توانایی رد کردن آن را ندارند.

 

 

طرح ادعای تقلب، اتهام به نظام و اتهام به ملت

 

فضاسازی‌های صورت گرفته از سوی «سران فتنه» و نهایتاً «طرح ادعای تقلب» در کنار طراحی‌های رسانه‌ای گسترده سبب شد تا طراحان اغتشاش، تجمعات غیرقانونی را از لحظات نخست پایان رأی‌گیری و قبل از شروع شمارش آراء در اطراف وزارت کشور سازماندهی کنند.

i04_19361589_0

 

این رفتار نتیجه‌ای جز آتش زدن و تخریب مقدار قابل توجهی از اموال عمومی (بانک،اتوبوس، باجه‌های تلفن، تأسیسات شهری، تجهیزات جمع‌آوری زباله، فضای سبز شهری و پوشش‌های کفی خیابان) و اموال خصوصی (ماندد اتومبیل‌های شخصی) نداشت.

 

تجمعات مذکور با فراخوان ستادهای «موسوی» و «کروبی» انجام شد.

 

n00107752-b

 

عدم تمکین به قانون و مراجع قانونی

 

«موسوی» و «کروبی» در جایگاه کاندیداهای شرکت‌کننده در انتخابات و کسانی که مسئولیت اصلی هرگونه عمل خارج از قانون اعضای ستاد خود را عرفاً برعهده دارند، از همان روزهای نخست و برخلاف تعهدات قبلی خود در هنگام نام‌نویسی جهت شرکت در انتخابات، هرگز به قوانین موجود درباره ممنوعیت تجمعات انتخاباتی در فاصله مشخصی از برگزاری انتخابت، لزوم کسب مجوز جهت تجمع، لزوم طرح درخواست مجوز از سوی تشکل‌های تصریح‌شده در قانون و موارد متعدد دیگری از این دست توجه نکردند.

 

اوج این رفتار در بی‌توجهی به جایگاه شورای نگهبان در حفظ و حراست از آرای ملت و رسیدگی به شکایات احتمالی مردم و کاندیداها از روند برگزاری انتخابات بود

tazahorat sabz ashora (83)

 

برگزاری تجمعات غیرقانونی و ایجاد زمینه جرم و جنایت

 

تجمعات غیرقانونی در روزهای بیست‌وسوم تا بیست‌وپنجم خرداد88، تجمع 25خرداد همان سال، ادامه جسته‌وگریخته این اقدامات تا روز 27خرداد، تجمع مزورانه 28خرداد با هدف تحریک احساسات مردم و نهایتاً اغتشاش روز 30 خرداد مصادف با سالگرد شورش مسلحانه منافقین (گروهک رجوی) علیه انقلاب اسلامی، در حالی از سوی «ستاد فتنه» و در سایه بازوی رسانه‌ای آنها سازماندهی و در تهران اجرا شد که بیانیه‌های «موسوی»، محور این اعمال ضدقانونی بود؛

 

فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران با مساعدت و هماهنگی کامل رسانه‌های بیگانه

 

هماهنگی با رسانه‌های بیگانه مانند تلویزیون «بی‌بی‌سی‌فارسی»، «صدای آمریکا»، «العربیه»، «الجزیره» و... غیرقابل انکار است. اگر چه برای این امر می‌توان ساعت‌ها سخن گفت و طرح دلیل کرد و البته کتاب‌های متعددی در این زمینه نیز به‌چاپ رسیده است اما از یاد نبریم که نمونه بارز چنین مساعدت‌هایی در مصاحبه‌های نزدیکان و همکاران «فتنه» با بیگانگان تجلی یافته است.

9dey - Copy

 

در این بین مصاحبه تاریخی «زهرا‌رهنورد» که می‌گوید: «موسوی داماد لرستان و فرزند آذربایجان است. لرها به داماد خود و آذربایجانی‌ها هم به فرزند خویش رأی داده‌اند!»

 

 

اغتشاش در نماز جمعه تهران

 

در نماز جمعه ای که به امامت آقای هاشمی رفسنجانی برگزار شد، ایجاد درگیری با مسئولان حفظ نظم و نمازگزاران، ایجاد اختلال در روند برگزاری خطبه نماز با دادن شعارهای خاص، رفتارهای هنجارشکنانه مانند برگزاری نماز مختلط آن هم جلوتر از محل استقرار امام جمعه، مواردی از اختلال‌آفرینی‌های اغتشاشگران بود. این اعمال با تأیید و فراخوان رسانه‌های ضدانقلاب، رسانه‌های بیگانه  البته سران فتنه انجام شد .بطوریکه رسانه های ضد انقلاب از چند روز قبل شیوه خواندن نماز جمعه را آموزش می داد!!

51929_965

 

ادعای تجاوز به زندانیان اغتشاش

 

ادعای تجاوز به زندانیان در زندان‌ها یکی دیگر از اتهاماتی است که جریان فتنه به نظام وارد دانسته  و از سوی «کروبی» مطرح شده است. البته چنین ادعایی حتی با حضور وی در مجلس هم اثبات نشد چرا که این «شیخ‌فتنه‌گر» در جمع چند نماینده مجلس شورای اسلامی تنها به طرح ادعا پرداخت و ارائه سند را بر عهده این افراد گذاشت!

4156_641

 

ماجرای «ترانه‌موسوی» اما یک بعد دیگر از خیانت‌های «فتنه‌گران» است، خیانت‌هایی که حتی موجب سوءاستفاده مستقیم دشمنان برای فشار بر ملت ایران شد. فتنه‌گران مدعی شدند که در حوادث سال88 و در جریان بازداشت اغتشاشگران، فردی به‌نام «ترانه‌موسوی» دستگیر شده و در زندان به وی تجاوز شده است و نهایتاً جنازه‌اش به آتش کشیده شده! البته هرگز کسی خانواده وی را ندید، حتی در مجلس ختمی که به نام وی از سوی ستاد فتنه برگزار شد. جالب اینجاست که مدعیان، خود نیز به لو رفتن دروغ بودن این ادعا پی بردند .

687982_uEbJGvhE

 

البته ماجرای حضور «موسوی» در مراسم ختم «سعیده‌پورآقایی» و بازگشت زنده او به منزل بعد از این مراسم، ادعای کشته شدن دانشجویان در کوی دانشگاه و مصاحبه دو تن از آنها و جعلی بودن نام سه نفر دیگر، کشته شدن کودکی در ساوه و ادعای قتل وی در اغتشاشات تهران، آن هم چهل روز بعد از فوت او؛ و . . . که با حمایت مستقیم «موسوی» و «کروبی» به وقوع پیوست.

 

 

اغتشاش در روز جهانی قدس

 

روز قدس سال88، شعار «نه غزه‌نه‌لبنان جانم فدای ایران» و طرح موضوع بی‌پایه و مضحک «جمهوری ایرانی» با چراغ سبز این دو فتنه‌گر برزبان افرادی فریب‌خورده جاری شد؛ شعارهایی که با حضور «مهدی‌کروبی» در جمع تعدادی از اغتشاشگران نیز تکرار و مورد تأیید همه سران «سران‌فتنه» قرار گرفت.

1111111

 

اغتشاش در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی

 

روز 13آبان اغتشاش گران ضمن ایجاد اخلال درمراسم، کوشش کردند تا با تجمعات موازی، شعار «مرگ‌برآمریکا» کم‌رنگ شود.

 

 

اغتشاش در روز دانشجو و اهانت به تصویر امام خمینی(ره)

 

اغتشاش در دانشگاه تهران و یکی دو دانشگاه دیگر این شهر، با اهانت به تصویر امام‌خمینی(ره) پایان یافت؛ پایانی که آغاز خروش مردمی در اعتراض به رفتارهای زشت مدعیان تقلب و دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران بود.

9500441146tswyr_shmrh_2bdwn_pwshsh_z_ftnh_grn_shwry_sl_88_4

 

فاجعه اهانت به روز عاشورا

 

تجمع غیرقانونی روز عاشورای سال 88 با فراخوان رسانه‌های صهیونیستی، سایت‌های ضدانقلاب، تبلیغات وسیع در فضای مجازی خصوصاً «فیس‌بوک» و با حضور تشکیلاتی تیم‌های میدانی گروهک‌های معاند نظام و اسلام برگزار شد.

 

در روند این تجمع و اغتشاش بود که صحنه‌های متعدد شادمانی و رقاصی آشوبگران ثبت شد، به پرچم عزا، هیأت‌های عزادارا، سینه‌زنان امام‌حسین‌علیه‌السلام و نمازگذاران ظهر عاشورا اهانت شد. بعد از وقوع این اغتشاش و رفتار ضداسلامی، «میرحسین‌موسوی» مرتکبان را «مردم‌خداجو» خواند!

ashura88-1

 

تلاش عملی برای ایجاد اغتشاش در روز 22بهمن

 

پایان فتنه‌ هشت ماهه سال 88، روز 22 بهمن بود. روزی که اغتشاشگران کوشیدند ضمن ایجاد اخلال در روند برگزاری مراسم این روز، ضمن سوءاستفاده از حضور «کروبی» در جمع اغتشاشگران، دوربین‌های خبری دنیا را به انعکاس اخبار حرکات جنون‌آمیز این دو «فتنه‌گر» مجبور کنند. اما به خاطر تعداد اندکشان بازهم ناکام ماندند.

201212238906214day

 

فتنه‌گران بعد از یوم‌الله «9دی»، کوشیدند تا در روز 25بهمن سال89، با بهانه حمایت از بیداری اسلامی در مصر و تونس و البته با هدف حمایت از اغتشاشگران و تروریست‌های القاعده در سوریه، تجمعی را در تهران سازماندهی کنند که مانند روال سابق دست به آشوب و آتش زدن اماکن عمومی زدند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • سید جواد

    دروغه بابا خجالتم نمیکشن

  • دلفانی

    دمت گرم حرامیان رارسوا میکنیم

نظرات