آمریکا از افراد زاویه‌دار با رهبری سرباز‌گیری می‌کند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فتنه ۹۴ پیچیده‌تر از فتنه ۸۸ است گفت: دشمن به‌دنبال افرادی است که با رهبر معظم انقلاب زاویه دارند و از این‌ها سربازگیری کرده و نیرو جذب می‌کند.

به گزارش لرستان خبر، آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی صبح امروز در همایش گرامیداشت یوم‌الله 9دی که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، اظهار داشت: فتنه 88 گذشت و در سال 94 دیگر نباید از آن سخن گفت، بلکه باید از فتنه 94 سخن گفت.

 

امام جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه فتنه 94 از فتنه 88بسیار موثر‌تر و خطرناک‌تر است، چراکه دشمن از تجربه آن فتنه استفاده می‌کند، افزود: اگر در فتنه 88 می‌خواست سدشکنی کند و در فضایی که هزاران شهید داده بود، علیه اصل ولایت‌فقیه شعار بدهد و شعار "نه غزه، نه لبنان" سر دهد؛ در فتنه 94 می‌خواهد همه چیز را تصاحب کند، زیرا در آن فتنه، عواملِ نفوذ را شناسایی کرد. باید توجه داشت که برخی خواص در فتنه 88 نه تنها در برابر شعار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" نایستادند بلکه لبخند هم زدند و با اشاره‌ای آن را تایید کردند.

 

وی با بیان اینکه دشمن دید کسانی که در فتنه 88 شناسایی کرده است، با همه سوابق خود و ارادت به امام خمینی (ره)، همه یک عامل مشترک دارند و‌ آن زاویه با رهبری است، خاطرنشان کرد: دشمن به‌دنبال افرادی است که با رهبر معظم انقلاب زاویه دارند و از این‌ها سربازگیری کرده و نیرو جذب می‌کند. این افراد هر جا باشند، آمریکا می‌داند که در آنجا حاکم است. 

 

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: حماسه 9 دی سال 88 مانوری از رویش‌ها بود که خداوند در برابر فتنه شیطانی دشمنان اسلام قدرت خود را نشان داد و عزت و افتخار مقام معظم رهبری در این حماسه عظیم برای جهانیان نمایان شد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه از قرآن کریم افزود: مجاهدان و صابران در راه خدا، افرادی هستند که در عرصه میدان نبرد جان خود را کف دست می‌گیرند و به دفاع از دین خدا می‌پردازند و نفس را زیر پا می‌گذارند.

 

وی با بیان اینکه فتنه 88 مانوری از ریزش‌ها بود، بیان کرد: فتنه 88‌پرده از جریانات مختلف برداشت و بسیاری از واقعیت‌ها را برای همگان روشن کرد، افرادی که چهره خود را مثبت جلوه می‌دادند در این فتنه رسوا شدند و ملت ایران ماهیت اصلی آن‌ها را شناخت.

 

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: حماسه 9 دی مانوری از رویش‌ها در برابر ریزش‌ها بود و سبب شد تا انقلاب اسلامی ماهیت اصلی خود را حفظ کند و حماسه عظیم و میلیونی ملت ایران این موضوع را ثابت کرد که رویش‌های انقلاب ما از ریزش‌های آن بیشتر است.

 

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به آیه‌ای از قرآن‌کریم تصریح کرد: ملاک تشخیص رویش‌ها و ریزش‌ها در فتنه، مجاهدت و صبر است، فتنه‌گران در فتنه سال 88گذشته خود را به‌صورت کامل از بین بردند و درعرصه مقاومت در برابر هوای نفس کوتاه آمدند، اما در مقابل در 9دی رویش‌هایی که ایجاد شد که حاصل از مقاومت و اندیشه و تفکر بود.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور در حماسه 9 دی این موضوع را اثبات کرد که مسیر دفاع از ولایت را به‌خوبی می‌داند، گفت: افرادی که در فتنه 88 ریزش کردند در گذشته جزو یاران انقلاب بودند اما در این فتنه دچار ریزش شدند و گذشته خود را از بین بردند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به علت ریزش برخی خواص در سال 88 بیان کرد: افرادی که در فتنه 88 دچار ریزش شدند، تجمل و رفاه و قدرت را ملاک خود قرار دادند و از خداوند و مسیر الهی جدا شدند؛ اشرافیت و مال پرستی و خوش گذرانی سبب شد تا مسیر اندیشه و دین آن‌ها تغییر کند.

 

وی با بیان اینکه حماسه 9دی برای ملت ایران "تجربه" و برای دشمن "عبرت" است، عنوان کرد: عامل ریزش‌ها، وابستگی به دنیا و تجمل‌پرستی و دوری از مردم و خود را تافته جدابافته دانستن است که البته در مقابل رویش‌هایی که توسط ملت ایران در حماسه 9دی به‌وجود آمد، افرادی بودند که جان برکف و سینه چاک انقلاب بودند و در عرصه زندگی مادی برای خود قدرت و ثروت را ملاک قرار ندادند و تنها برای رضای الهی اقدام کردند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر "نفوذِ دشمن" تاکید دارند و باید به این موضوع توجه شود، بیان کرد: دشمن از جاسوس‌های انگلیسی و آمریکایی برای نفوذ و فتنه جدید استفاده نمی‌کند بلکه به سراغ افرادی که دارای زاویه با ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب هستند می‌رود.

 

وی ادامه داد: تاریخ اسلام نشان می‌دهد شخصی که در جنگ صفین به حمایت از اسلام پرداخت و به دفاع از امام علی (ع) پرداخت کارش به جایی رسید که در واقعه کربلا در لشکر عمر سعد قرار داشت که علت آن هم زاویه‌ای بود که با امیرالمؤمنین (ع) داشت.

 

امام جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه فتنه 94سخت‌تر و خطرناک‌ تر از فتنه 88 است، تصریح کرد: در فتنه 88 هتاکی از سوی دشمن صورت گرفت اما فتنه 94 تملک کشور و براندازی همه ارزش‌ها مدنظر دشمن قرار دارد که بصیرت ملت ایران تنها راه مقابله با فتنه 94 است؛ حوزه‌های علمیه و علماء و روحانیت وظیفه دارند با بصیرت خود انقلاب را از فتنه 94 حفظ کنند. منبع: تسینم

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات