به مناسبت ششمین سالگرد «حماسه ۹دی» شعارهای راهپیمایی‌ ۹دی ۸۸ در قالب تصویر و پوستر، به دست کاربران ایرانی، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

امروز ششمین سالگرد حماسه ای است که با حضور میلیونی مردم در صحنه، فتنه مثلث آمریکایی-انگلیسی-صهیونیستی سال 88 برچیده شد.

 

همزمان با سالگرد روز بصیرت، دشمن شناسی و حضور در عرصه‌ مجاهدانه در دفاع از کشور، آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، مطالب، تصاویر و پوسترهایی در شبکه‌های اجتماعی از سوی کاربران ایرانی دست به دست می‌شود که بر پیام مردمی حماسه 9 دی تأکید دارد.

 

قالب شعارهای مردم در راهپیمایی‌ 9 دی سال 88، علیه موسوی و کروبی و ذکر و یاد اباعبدالله الحسین(ع) بود؛ شعارهایی از قبیل: «کروبی بی‌سواد، عامل دست موساد»، «سران فتنه سبز اعدام باید گردند»، «خواص بی‌بصیرت خجالت خجالت»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «خون حسین می‌جوشد، بسیجی می‌خروشد»، «موسوی کروبی ننگ به نیرنگتان، خون جوانان ما می‌چکد از چنگتان»، «موسوی کروبی این آخرین هشدار است»، «سفارت موسوی تعطیل باید گردد، سفیر روباه پیر اخراج باید گردد»، «بی‌بی‌سی ساکت باش»، «مرگ بر انگلیس».

 

با گذشت 6 سال از این حماسه بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی، تصاویر و پوسترهایی با مضامینی برگرفته از شعارهای مطرح شده مردم در راهپیمایی‌ 9 دی 88 توسط کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که بخشی از آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

 

 

*داعش اون‌ها و داعش ماها...

 

*تکان‌هایی که هرگز موسوی را بیدار نکرد!

 

*هرگز ز جرم فتنه‌گران نگذریم ما ...

 

*فراموش نمی‌کنیم

 

*تاریخ گواه است!

هر قدر هم خوش خدمتی آمریکا را کنی؛ در آخر ممنوع‌الورود به این کشور هستی! اعلی حضرت هم شهادت می‌دهند.

 

* سید علیرضا ستاری که در فتنه سال 88 دچار مجروحیت شدید شده بود، سال 92 جان به جان آفرین تسلیم کرد و به قافله شهدا پیوست.

 

*اوباما رفتار اغتشاش‌گران در عاشورای 88 را شگفت‌آور و فوق‌العاده خواند

رئیس‌جمهور آمریکا در نشست خبری پس از 6 دی 88 اعلام کرد: ایالات متحده، همراه با جامعۀ جهانى، خشونت و سرکوب ظالمانۀ شهروندان ایران توسط دولت آن کشور را به شدت محکوم مى‌کند، ما شاهد رویدادهاى شگفت‌آور و فوق‌العاده‌اى هستیم که در ایران به وقوع پیوسته است.

*9 دی 88 جان سران فتنه را نجات داد

*طومار فتنه

 

*حماسه 9 دی در تاریخ ماندگار شد

*دست‌های پنهان فتنه

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات