زاکانی در خرم آباد:

نماینده مردم تهران گفت: مطرح کنندگان شورای رهبری دنبال انتقام از انقلاب و ولایت هستند و همین ها در دولت سازندگی برای «مرگ 100 هزار» فقیر در ایران برنامه ریختند

به گزارش لرستان خبر، علیرضا زاکانی عصر امروز در گردهمایی گروه های اصول گرای لرستان که در مسجد قمر بنی هاشم(ع) خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: جبهه انقلاب در داخل کشور خیلی پیچیده شده است به گونه‌ای که امروز با کسانی روبه‌رو هستیم که خود را صاحب انقلاب می‌دانند؛ اما در آخر عمر خود با طرح مانند شورای رهبری و نظارت بر رهبری   به دنبال شکستن هیمنه انقلاب اسلامی و انتقام‌گیری از انقلاب و ولایت هستند.

 

وی با بیان اینکه امروز برای خبرگان رهبری یک نقش مدونی کشیده شده و بناست که از نام و ظرفیت امام خمینی (ره) استفاده کنند تا میراث امام راحل را به باد بدهند افزود: در جنگ جمل مگر طلحه و زبیر چه کردند؟ مگر نه اینکه رفتند و از درون خانه رسول مکرم اسلام سوار بر شتر عنصری را آوردند و شروع کردند به دروغ گفتن به او و وقتی که حضرت علی(ع) نیز پیشگویی پیامبر (ص) را در مورد یکی از همسران پیامبر (ص) بازگو کردند و عایشه به خود لرزید شروع کردند به قسم قرآن خوردن که این سرزمین آن سرزمین نیست.

 

طلحه و زبیر  از خانه رسول خدا عنصری برای مقابله با ولایت به میدان آوردند

 

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه امروز هم عده‌ای شروع کرده‌اند به یارگیری و می‌خواهند از اصل انقلاب اسلامی و ولایت انتقام بگیرند گفت: اگر امام خمینی (ره) نبود ما نه انقلاب، نه آبرو و نه اسلام ناب را نداشتیم و اگر امام راحل نبودند کشور بارها تجزیه شده بود و کافی بود که آتش جنگ‌های قومیتی در کشور برافروخته شود؛ اما آنچه که ما را به هم متصل کرد اعتقاداتمان و پیوستگی ایمانی‌مان بود که از جایگاه آن از هر ملیت و قومیتی بالاتر بود.

 

زاکانی عنوان کرد: چرا عده‌ای از آنجا که جهان اسلام نیاز به یک کل دارد به ملیت توجه می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه اگر امروز خاک ایران ارزش پیدا کرده است به خاطر این است که این خاک ذره‌ای از عظمت اسلام است اظهار داشت: اگر خاک کربلا هم ارزش پیدا کرده است به خاطر خونی است که برای اسلام ریخته شده است.

 

عده ای در آخر عمر خود دنبال انتقام از ولایت و انقلاب هستند

 

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: کسانی که اسلام را سر دست گرفتند و جانشان را برای یک وجب از این خاک فدا کردند به خاطر این بود که این خاک مهد اعتلای اسلام است و آنهایی هم که گفتند که ما ایران دوست هستیم حاضر نشدند که حتی یک سیلی هم برای همه ایران بخورند چه برسد بخواهند برای یک وجب خاک این سیلی را بخورند.

 

زاکانی تصریح کرد: امروز عده‌ای در حال انتقام گرفتن هستند چون احساس می‌کنند که دیگر فرصت ندارند و آخر عمرشان است و یا سرعت انقلاب اسلامی بالا است و به این سرعت نخواهند نرسید به همین دلیل می‌خواهند با مواجهه با خبرگان رهبری، شورایی کردن رهبری و نظارت بر رهبری انتقام خود را از انقلاب بگیرند.

 

وی بیان کرد: نظارتی را که اینها می‌گویند بحث دیگری است و در واقع با نظارت مد نظر خود می‌خواهند دخالت کنند و هر چه را که مایه اقتدار ماست و به آن می‌بالیم را از بین ببرند.

 

دوستداران آل سعود و دنبال کنندگان آشتی با اسرائیل دنبال نظارت بر رهبری!

 

رئیس کمیسیون برجام گفت: حال کسانی که می‌خواهند بر رهبری نظارت کنند همان کسانی هستند که می‌گفتند باید با اسرائیل آشتی کرد و تنش‌زدایی کرد، همان تیمی هستند که قائل به این بودند که باید به مقاومت در منطقه توجه نکنیم، همان تیمی هستند که علاقه داشتند با عربستان به جای مظلومان جهان دوست شوند، همان تیمی هستند که در مجلس ششم می‌گفتند که باید با طالبان ببندیم، همان تیمی هستند که می‌خواستند قانون اساسی را تغییر دهند تا هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور بماند.

 

زاکانی تصریح کرد: همین تیمی که می‌خواهند بر رهبری نظارت کند در سال 71 و در دوران دولت سازندگی کلی اعتبار برای خریدن باتون و سپر اختصاص دادند و وقتی از مجلس سوال شد که این همه بودجه را برای چه به این کار اختصاص داده‌اید گفتند که این بودجه را اختصاص داده‌ایم تا نیروی انتظامی این تجهیزات را خریداری و در اختیار داشته باشد تا گرسنه‌هایی را که به خیابان می‌ریزند در مقابل آنها بایستند تا بروند در خانه‌های خود از گرسنگی بمیرند.

 

وی بیان کرد: آنها می‌گفتند که ما در جنگ بیش از 100 هزار شهید داده‌ایم و الان هم باید 100 هزار نفر گرسنه بمیرند تا مانند آلمان انقلاب اقتصادی انجام شود؛ حال اینها می‌خواهند بیایند در حوزه سیاسی، مردمی، فرهنگی و در همه حوزه‌ها بر رهبری نظارت کنند.

 

دولت سازندگی میگفت باید 100 هزار فقیر در ایران بمیرند

 

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در حال حاضر در یک دوره بسیار حساس به سر می‌بریم و اگر یک لحظه کوتاه بیاییم دیگر نمی‌توانیم جبران کنیم؛ همانگونه که عده‌ای در سال 92 خوابشان برد و با هم رقابت کردند و امروز دیگر نمی‌توانند جبران کنند.

 

زاکانی با اشاره به وحدت اصول گرایان اظهار داشت: در تهران اصولگرایان به وحدت رسیده‌اند و وحدت هم با سختی انجام شده است و عده‌ای که در سال 92 از تفرقه ما پیروز شده‌اند امروز هم منتظر و دنبال تفرقه اصول گرایان هستند.

 

صحنه آرایی انقلاب و ضد انقلاب به جای گروه های سیاسی مرسوم

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری اخیراً در دیدار با آقای لاریجانی فرمودند که امروز صحنه انقلاب و ضدانقلاب است و ‌وقتی کالبدشکافی ضدانقلاب را انجام می‌دهیم، می‌بینیم که یک عنصر ثابت وجود دارد و آن اسرائیل، آمریکا و انگلیس به‌عنوان استکبار بزرگ جهان و همچنین عربستان و ترکیه در منطقه هستند.

 

وی یادآور شد:‌ امروز کشور به‌طور صد‌درصد در منطقه در حال درگیری است که در جبهه کفر، آمریکا، اسرائیل، اردن، عربستان، قطر، ترکیه و برخی کشورهای دیگر حضور دارند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: یکی از بزرگان اهل سنت بیان می‌کند که اگر مقام معظم رهبری وجود نداشت، هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی وجود نداشتند و این نشان از عظمت و شوکت مقام معظم رهبری است که همگان دریافت کرده‌اند.

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    شما در دولت پاک دست غیر از دزدی وغارت میلیاردها دلار درآمد های نفتی ونابودی اقتصاد کشور وگسترش فقر وبیکاری چه گلی بر سر ملت زدید

نظرات