در نامه‌ای به آیت‌الله جنتی اعلام شد

۴۰۸ تن از اعضای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در نامه به دبیر شورای نگهبان نسبت به حمایت هیئت نظارت استان لرستان و هیئت‌های نظارت حوزه انتخابیه شهرستان کوهدشت و رومشگان از یک کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابراز نگرانی کردند.

به گزارش لرستان خبر، جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بسیجیان و ایثارگران استان لرستان در نامه به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان که تاکنون به امضای 408 نفر رسیده است، نسبت به حمایت هیئت نظارت لرستان و هیئت‌های نظارت حوزه انتخابیه شهرستان کوهدشت، رومشگان و بخش‌های تابعه از یک کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابراز نگرانی کردند.

 

متن این نامه به شرح زیر است:‌

 

با تقدیم سلام، ادب و احترام و با درود به روانِ پاک حضرت امام راحل و شهدای گلگون کفن و با آرزوی طول عمر با برکت برای مقام عظمای ولایت و مرجعیت و توفیقات روز افزون در همه زمینه‌ها، بدین وسیله خاطر مبارکتان را به عرایض زیر معطوف می‌دارد:

 

بر خلاف انتظار و رویه معمول، هیئت نظارت استان لرستان و به‌تبع آن هیئت‌های نظارت حوزه انتخابیه شهرستان‌های کوهدشت و رومشگان و بخش‌های تابعه از کاندیدای خاص به نام آقای الف-م که نه خود و نه بستگان درجه یک وی در دوران دفاع مقدس هیچگونه حضوری نداشته‌اند، حمایت می‌نمایند و به‌دنبال آن کلیه هیئت‌های اجرایی در این حوزه انتخابیه به‌نفع همان کاندیدا که مورد حمایت دولت و افراد شاخص از اصلاح‌طلبان مانند الف-د عضو شورای شهر تهران و م-ع مشاور هاشمی‌رفسنجانی می‌باشد، چیدمان شده‌اند، این امر موجبات نگرانی قاطبه مردم و به‌خصوص بسیجیان، ایثارگران و جریان اصولگرا و ولایی را فراهم نموده است.

 

دغدغه و نگرانی ما امضاءکنندگان زیر که از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران هستیم این است که این دسیسه و برنامه‌ای سراسری حتی برای خبرگان رهبری نیز باشد.

 

امید وافر داریم با عنایت ویژه و دستور عاجل ضمن احقاق حقوق اجتماعی، نگرانی ناشی از همسو بودن عوامل نظارت و اجرایی در جهت حمایت کاندیدای خاص برطرف شود تا کاندیدای مورد نظر اصولگرایان بتواند در یک شرایط عادلانه با کاندیدای مورد حمایت دولت رقابت نمایند. منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات