منابع نزدیک به خانواده رهبر شیعیان عربستان فاش کردند، «آیت‌الله نمر» پیش از اعدام، توسط شخص وزیر دفاع سعودی به طرز وحشیانه‌ای شکنجه شده است.

برخی منابع خبری در عربستان فاش کردند، اطلاعات اولیه‌ای که به دست خانواده شهید «آیت‌الله نمر» رسیده نشان می‌دهد که «محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد سعودی شخصا بر عملیات اعدام «آیت‌الله نمر» نظارت داشته و قبل از اجرای حکم حتی اقدام به شکنجه وی کرده است. طبق این گزارش ملک‌سلمان پیش از بریدن سر نمر، شخصا دست و پای نمر را شکسته است! خانواده «آیت‌الله نمر» اعلام کرده‌اند مقامات سعودی، شهید «نمر» را در ریاض در کنار یک گورستان متروکه و قبوری که برخی از اعدام‌شدگان شبکه القاعده در آن دفن شده‌اند، به خاک سپرده‌اند. رژیم سعودی خانواده «شهید نمر» را تهدید کرده که از گفت‌وگو با رسانه‌ها در این رابطه خودداری کنند.

 

منابع نزدیک به خانواده «آیت‌الله نمر» همچنین فاش کردند، وزارت کشور سعودی چند هفته پیش از اجرای حکم در تماس با این خانواده پیشنهادی را برای لغو حکم اعدام مطرح کرده بود. یکی از مسئولان سعودی در تماس با خانواده «آیت‌الله نمر» گفته بود «اگر خواهان آزادی او هستید دو راه دارید، یکی ارسال نامه از طرف خود «آیت‌الله نمر» برای پادشاه جهت ابراز ندامت درباره موضع‌گیری‌های قبلی و تعهد دادن برای کنار گذاشتن این موضع‌گیری‌ها در آینده است.

 

راه دوم هم رفتن خانواده «آیت‌الله نمر» به وزارت کشور و درخواست از وزیر کشور برای لغو حکم است.» خانواده «آیت‌الله نمر» اما هر دو پیشنهاد را رد کرده و می‌گویند حاضر نیستند چنین درخواستی را عمل کنند چرا که خود «آیت‌الله نمر» حاضر نیست موضع‌گیری خود را تغییر دهد.

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    عاقبت آل شقی ، شیخ نمر را کشتند

    عالم شیعه ی مظلوم عرب را کشتند


    شیخ نمر ، قربانی سیاست های مزوّرانه آل سعود !

    ---------------------------------------

    بکشتند شیخ نمر ، بی گناه بگشتند اندر جهان روسیاه

    یقین ، خون آن عالم متقی بگیرد گریبان آل شقی !

    بلاشک ازاین ظلم آنها چه زود بپاشد ز هم خاندان سعود

    از این قتل و کشتار ، آل سعود شده بدتر از ظالمان یهود

    ز مظلومی خون شیخ شهید روند پیش آل زیاد و یزید

    ---------------------------

    شب و روز در هر کجای جهان شده کارشان کشتن شیعیان

    به شام و عراق و به لبنان و مصر به بحرین و نیجر ، منا و یمان

    یقین دان که آه ستمدیدگان بگیرد همی دامن ظالمان


    12دی1394 . روز شهادت آیت الله شهید شیخ النمر

    شهادت عالم مبارز و مجاهد عربستان ، آیت الله شیخ نمر باقر النمر را به محضر حضرت ولی عصر، امام زمان (عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله خامنه ای و همه علمای دینی و به همه مسلمانان و شیعیان و آزادمردان جهان تسلیت عرض می کنیم.

    بر آل سعود و ملک سلمان و بن سلمان لعنت

نظرات