تلاش حزب " توسعه و عدالت ایران اسلامی" برای وحدت اصولگراها

با صدور حکمی از سوی دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی رئیس ستاد انتخاباتی این حزب در استان لرستان معرفی شد.

به گزارش لرستان خبر، عبدالحسین روح‌الامینی، دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی سردار جواد درویش وند را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این حزب در استان لرستان معرفی کرد و از وی خواست تا نسبت به شناسائی و معرفی کاندیداهای همسو با این حزب اقدام نماید.

 

«سردار جواد درویش وند»، ، با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، از تلاش حزب” توسعه و عدالت ایران اسلامی “در جهت همگرائی و وحدت بین کاندیداهای اصولگرا خبر داد.

 

وی، با بیان این که اولویت برنامه های اجرایی کاندیداهای این حزب رفع مشکل اقتصادی و معیشتی مردم و اشتغال جوانان خواهد بود، افزود: کاندیداهای مورد حمایت این حزب در روزهای آتی معرفی خواهند شد.

 

رئیس ستاد انتخاباتی حزب” توسعه و عدالت ایران اسلامی” در استان لرستان، از تمامی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی اصول گرا و معتدل شهر خرم آباد و استان لرستان خواست تا با حمایت و همراهی کاندیداهای این حزب در ساختن شهر  و استانی آباد و آبادتر تلاش نمایند.

 

درویش وند با بیان این که همه اقوام اعم از لر ، ترک ، کرد ، ترکمن، بلوچ و … در این حزب سهم دارند، اظهار داشت: معتقدم مجلس دهم نماد مبارزه با فقر و فساد با تکیه بر توان جوانان ، نخبگان و بر مبنای شایسته سالاری خواهد بود.

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات