رئیس کل دادگستری لرستان:

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: دستگاه قضایی در بحث انتخابات پیش‌رو تعارف ندارد و حاشیه امن برای تخلفات انتخاباتی در استان وجود ندارد.

به گزارش لرستان خبر، جعفر بدری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر اظهار داشت: با توجه به همزمانی و حساسیت دو انتخابات پیش‌رو باید با برقراری امنیت و آرامش زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کرد.

 

وی ضمن تأکید بر قاطعیت برخورد اداره دادگستری لرستان در برابر تخلفات انتخاباتی، افزود: دستگاه قضایی استان لرستان در راستای انجام وظیفه شرعی و قانونی خود با هر گونه اقدامی که سلامت انتخابات را تهدید کند، بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کند.

 

رئیس کل دادگستری استان لرستان عنوان کرد: با توجه به تفاوت شرایط انتخاباتی نسبت به گذشته، تلاش می‌شود تا با پایش و رصدهای مستمر فعالیت‌های انتخاباتی، فضایی سالم، امن و قانونمند فراهم شود.

 

وی به فعال نمودن ستادهای پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی توسط دستگاه قضایی اشاره و تصریح کرد: مدیران باید از آرای مردم به عنوان حق‌الناس صیانت کنند.

 

بدری ضمن تأکید بر اینکه باید اخلاق انتخاباتی در مدار قانونی محقق شود، بیان کرد: اجرای قانون و برقراری امنیت از اصول و اولویت‌های مهم انتخابات پیش‌رو است و برقراری امنیت جز با همدلی و هم‌زبانی در مسیر قانونی میسر نمی‌شود.

 

وی به تخلفات انتخاباتی اشاره و خاطرنشان کرد: اهانت، تهمت، افترا، زیر سئوال بردن خدمات نظام، توهین به مسئولان، شایعه پراکنی، تشویش اذهان عمومی و تبلیغات فضای مجازی از جمله تخلفات داوطلبان انتخاباتی است.

 

رئیس دادگستری استان لرستان گفت: با توجه به مغایر بودن تبلیغات زودهنگام با قوانین قانونی تلاش می‌شود تا با تعامل و همکاری مناسب، مراحل مختلف انتخابات در استان لرستان به خوبی طی شود.

 

وی تصریح کرد: باید اهمیت حضور گسترده در انتخابات برای مردم تبیین شود و زمینه لازم برای این حضور حداکثری فراهم شود.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات