با جذب 235 خبرنگار افتخاری؛

دفتر خبرگزاری بسیج عصر امروز با حضور جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران آغاز به کار کرد

به گزارش لرستان خبر،  حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علیرضا کرمی مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در آئین افتتاحیه دفتر خبرگزاری بسیج در استان اظهار داشت: دفتر خبرگزاری بسیج در استان لرستان به عنوان نخستین ساختمان مستقل در سطح کشور فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه هر بسیجی می‌تواند به عنوان یک خبرنگار در این خبرگزاری فعالت مستمر داشته باشد، افزود: خبرگزاری بسیج در کشور در راستای تحقق شعار هر بسیجی یک خبرنگار فعالیت خود را در استان لرستان آغاز می‌کند با حضور پرشور بسیجیان استان لرستان در زمینه نگارش اخبار روز آغاز می‌کند.

مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از ثبت نام 235 نفر در باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج استان لرستان خبرداد و بیان کرد: از این تعداد 115 نفر از خواهران و 120 نفر از برادران برای شرکت در باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج در استان لرستان ثبت نام کرده‌اند.

وی راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران بسیج استان لرستان از اولویت‌های خبرگزاری بسیج در استان برشمرد و عنوان کرد: استان لرستان در زمره پنج استان برتر کشور از نظر ساماندهی دفتر خبرگزار بسیج استان است.

کرمی با تأکید بر افزایش دامنه پوشش اخبار و رویدادهای سپاه و اقشار مختلف بسیج در سطح استان لرستان خاطرنشان کرد: این مهم با راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج و فعالیت هر پایگاه به عنوان یک خبرنگار خبرنگار افتخاری امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: با راه اندازی دفتر خبرگزاری بسیج در استان لرستان علاوه بر پوشش اخبار مربوط به حوزه سپاه و بسیج می توان با سرعت و دقت بیشتری اخبار دیگر حوزه های کشور را منتشر کرد.

 

جذب 235 خبرنگار افتخاری در خبرگزاری بسیج لرستان

 

سجاد میرزایی مسئول خبرگزاری بسیج در استان لرستان گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای و انعکاس اخبار و رویدادهای سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، اقشار مختلف بسیج و دیگر حوزه‌ها این دفتر راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه خبرگزاری بسیج به عنوان یک رسانه انقلابی با هدف حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن فعالیت خود را از دو سال پیش آغاز کرده است افزود: در این راستا با مساعدت فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یک باب ساختمان در خرم‌آباد برای توسعه فعالیت‌های خبرگزاری بسیج در این استان تامین و تجهیز شد.

مسئول خبرگزاری بسیج در استان لرستان آموزش خبرنگار بسیجی تراز انقلاب اسلامی را از اهداف خبرگزاری بسیج دانست و گفت: در این راستا خبرگزاری بسیج با راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران بسیج گام بلندی را در راستای تربیت و آموزش خبرنگاران بسیجی برداشته است.

میرزایی با اشاره به فراخوان جذب خبرنگاران افتخاری بسیجی توسط خبرگزاری بسیج عنوان کرد: با تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسبی که صورت گرفت در این فراخوان با ثبت نام 235 نفر که 115 نفر از آنها خواهران بسیجی و 120 نفر برادران بسیجی هستند استان لرستان به عنوان یکی از استانهای برتر در زمینه جذب خبرنگار افتخاری در سطح کشور معرفی شد.

وی تصریح کرد: به منظور استفاده هر چه بهتر از ظرفیت خبرنگاران افتخاری بسیج دوره آموزش خبرنگاری قبل از پایان سال جاری در خرم آباد برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این دوره پس از موفقیت در آزمون کارت خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج را دریافت می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات