اظهارات وزیرخارجه سوئد که تحقیق درباره خشونت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را خواستار شده بود موجب خشم این رژیم شده است.

به گزارش لرستان خبر، انتقاد «مارگوت والستروم» وزیر امور خارجه سوئد از رژیم صهیونیستی به علت کشتار فلسطینیان، خشم تل آویو را برانگیخت. رژیم صهیونیستی که از اظهارات وزیرخارجه سوئد به شدت برآشفته است سفیر این کشور را در تل آویو احضار کرد.

 

«مارگوت والستروم» وزیرخارجه سوئد تحقیق در مورد اقدامات خشونت بار رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی ها را خواستار شده بود. وی که در پارلمان این کشور صحبت می کرد، گفت: ضرورت دارد که تحقیقی معتبری در خصوص کشتار فلسطینیان انجام دهیم تا حقیقت روشن شده و عدالت انجام گیرد.

 

این نخستین باری نیست که اظهارات وزیر خارجه سوئد موجب خشم رژیم صهیونیستی می شود. وی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی را به اعدام بدون محاکمه فلسطینی ها متهم کرده بود.

http://www.lorestankhabar.com/

در پی به رسمیت شناختن دولت فلسطین از سوی سوئد نیز روابط این کشور با رژیم صهیونیستی بحرانی شده بود.

در همین حال وزارت خارجه فلسطین از درخواست وزیرخارجه سوئد برای تحقیق پیرامون خشونت های رژیم صهیونیستی استقبال کرد. وزارت خارجه فلسطین موضع گیری والستروم را شجاعانه و انسان دوستانه دانسته و تمام کشورها را به اتخاذ مواضع این چنینی فراخواند.

گفتنی است از زمان آغاز انتفاضه قدس در ماه اکتبر ۲۰۱۵، بیش از ۱۵۰ فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات