نمایندگان پارلمان انگلیس طرحی را در دستور کار دارند که بر اساس آن ورود دونالد ترامپ ، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به انگلستان ممنوع می شود.

به گزارش لرستان خبر، این طرح پس از آن در پارلمان مطرح شد که مردم انگلیس طوماری با یکصد هزار امضا تهیه کرده و از نمایندگان خود در پارلمان خواستند ورود دونالد ترامپ را به انگلیس به علت سخنان ضد مسلمانان ممنوع کنند.

 

برخی نمایندگان پارلمان انگلیس پیشنهاد داده اند از ورود دونالد ترامپ به برخی مکان ها در این کشور جلوگیری شود. لذا با وجود اینکه تعداد زیادی از نمایندگان با ممنوع شدن ورود ترامپ مخالفند اما همه بر این باورند که موضع گیری وی ضد مسلمانان بسیار جنجالی و اختلاف برانگیز است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فقط وزیر کشور انگلیس این اختیار قانونی را دارد که از ورود دونالد ترامپ به این کشور جلوگیری کند. دیوید کامرون ، نخست وزیر و جرمی کوربین ، رئیس حزب مخالف دولت ، حزب کارگر هم معتقدند ممنوع کردن ورود ترامپ مشکلی را حل نخواهد کرد.

 

اما اگر نتوانند خشم مردم را کنترل کنند شاید ترزا می ، وزیر کشور مجبور شود از ورود ترامپ به انگلیس جلوگیری کند اما چنین برنامه ای هم اکنون در دستور کار نیست.منبع:میزان

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات