صداوسیما ضمن همراه شدن با خواست ظریف و موافقت با حضور او در برنامه بی خطر "نگاه یک"، عملا ماجرای عدم پخش مصاحبه فردوسی پور با وزیر خارجه را از دل او درآورد!

به گزارش لرستان خبر، محمدجواد ظریف وزیر خارجه دولت تدبیر و امید سه روز پس از اعلام اجرای برجام، به تلویزیون رفت تا درباره آن گفت و گو کند.

به گزارش گروه سیاسی صراط، فارغ از محتوای اظهارات ظریف در این برنامه، نکته ای که جلب توجه می کند انتخاب برنامه ریزی شده و کاملا دقیق و آگاهانه(!) نحوه حضور در صداوسیماست.

ظریف که اخیرا عدم پخش مصاحبه او با برنامه نود جنجال برانگیز شده بود، در اولین حضور خود در تلویزیون پس از آغاز فرایند اجرایی برجام، به یک برنامه "امن" و "بی خطر" در تلویزیون رفت!

 

حضور دوباره ظریف در یک برنامه

 

ظریف در حالی به برنامه "نگاه یک" رفت که پیش از این نیز درست پس از تفاهم لوزان که انتقادات بسیاری را در داخل به همراه داشت، در این برنامه حاضر شده بود. تجربه حضور قبلی نشان داد که مجری این برنامه اساسا هیچ سوال سخت و چالشی از ظریف نخواهد پرسید و برنامه عملا به یک مونولوگ یکطرفه از سوی ظریف تبدیل شد.

مصاحبه پیشین او با عادل فردوسی پور نیز در حالی با "دقت" انتخاب شده بود که مجری برنامه نود هیچ ابایی از ابراز علاقه علنی به ظریف در برنامه زنده تلویزیونی ندارد!

به نظر می رسد ظریف فارغ از عملکردش در حوزه دیپلماسی، از قدرت تحلیل و روانشناسی خوبی در عرصه رسانه نیز برخوردار است می داند در چه زمانی و کدام برنامه حاضر شود تا هیچ خطری برای او نداشته باشد!

گفتنی است ظریف تا کنون به برنامه های چالشی متعددی در صداوسیما دعوت شده اما حاضر نشده است در هیچ یک از آنها حاضر شود.منبع:صراط

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات