حملات ادامه دار به ارکان نظام؛

یکی از اعضای شورای اصلاح طلبان شهرستانی در استان در مطلبی در شبکه های اجتماعی به شورای نگهبان توهین کرد

به گزارش لرستان خبر، جمعه گذشته یکی از اعضای شورای اصلاح طلبان شهرستانی در استان که ریاست یکی از دانشکده های استان را نیز بر عهده دارد در مطلبی در شبکه های اجتماعی  به شورای نگهبان توهین میکند.

وی در یادداشتی مینویسد:"شیطانی که دبیر شورای ظالم نگهبان است با وسوسه های خناسان مستقر در هیأت های نظارت به گونه ای انتخابات را مهندسی کرده است که مجال هرگونه تغییر را از مردم گرفته است ، یادم می آید در حکومت گذشته هم ساواک عهده دار غربالگری کاندیداهای طرفدار سلطنت بود ، وجدانهای سالم آزادمردان و شیرزنان ایرانی می گوید هرکس ظلم شورای نگهبان را فریاد نزند شریک جرم اوست ، "زنده باد خروش جانانه روحانی در برابر ظلم فراگیر شورای نگهبان" ، "مواظب باشیم بدخواهان اصلاحات با این ادعا که یاران ما ردصلاحیت شده اند میخواهند ما را سست کنند حواسمان باشد که ما در حال حاضر دو کاندیدا داریم: آقایان "م" و "ع" در صورتی که تغییری رخ ندهد با تمام توانمان باید در صحنه بمانیم و از این دو عزیز حمایت کنیم" . 

گفته میشود این موج انتقادات از ابتدای بهمن ماه به اوج رسیده و شورای نگهبان را آماج خود قرار داده است.

با نگاهی به شعارهای آقای روحانی و اینکه بارها خود را مستقل معرفی کرده آیا این موج سواری اصلاح طلبان معنای خاصی دارد؟

اگر شورای نگهبان مهر تایید بر نامهای رد صلاحیت  میزد باز هم شاهد جسارت و گستاخی برخی احزاب و وابستگانشان بودیم؟

شیطان و ظالم  خواندن شورای نگهبان در حکومت اسلامی چه جایگاهی دارد

جای دارد مسئولین محترم قضایی برای جلوگیری از تضعیف شورای نگهبان و تشویش اذهان عمومی برخوردی قاطع  و سنگین با این افراد را در سرلوحه خود قرار دهد. منبع سفیر افلاک

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • بختیار

    شمادارید شلوغش میکنید.باچه سندومدرکی این خبروچاپ کردید؟شما ازجایی خط گرفتید.همه احزاب با تمکین دربرابرقانون به برگزاری انتخاباتی سالم کمک کنند.شما هم بهتره دنبال اخبار پرمحتواتری باشیدتامشارکت مردم رو بالا ببرید.

  • حسين

    ديگه شورش رو درآوردند

  • الشتر

    شما کجای کارید وقتی در قسمت فرهنگ آ و پ لرستان یک آدم هرزه و چشم چران با افکار لائیک حاکم می شود چه انتظاری دارید . علنا با دین و مذهب مخالفت می کند و در فکر کنسرت های مختلط در آو پ است .

  • سعید

    این اصلاح طلب ها برنامه دارن ، انگار میخان دوباره فتنه جدیدی راه اندازی کنن

  • بازگیر

    سلام اظهارات اینگونه افراد درباره شورای محترم نگهبان وقیاس حکومت اسلامی باطاغوت وساواک شکنجه گرستم شاهی نشانه بی عقلی جریان اصلاح طلب است اصلا معنی اصلاح طلبی درحکومت اسلامی نوعی پشیمانی این افراد ازانقلابی بودن سرانشان درگذشته است و واقعا ازجنبه عقلی ورشدسیاسی اینها احتیاج مبرم به اصلاح دارند وگرنه جامعه اسلامی مطابق فرامین الهی ودستورات دینی که خودقانون اصلاح وتربیت کاملی داردوازانقلابی بودن ومسلمان مصلح زیستن خودهیچ پشیمان که نیست بلکه به گذشته خودنیز افتخارمی کند

نظرات