استاندار لرستان :

خرم آباد - استاندار لرستان بر لزوم رعایت اصل بی طرفی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در انتخابات تاکید کرد.

هوشنگ بازوند ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: برخی دستاوردهای انقلاب دستاوردهای نرم افزاری و فرهنگی و اجتماعی هستند که باعث پیشرفت و اقتدار کشور شده اند.

وی افزود: احیای فرهنگ خودباوری در عرصه اقتصاد از دستاوردهای مهم انقلاب بود که باعث شد شش قدرت دنیا به دلیل مقاومت مردم و خودباوری آن ها در مباحث اقتصادی تسلیم جمهوری اسلامی شوند.

استاندار لرستان اقتصاد مقاومتی را نسخه ای شفابخش برای رفع مشکلات اقتصادی کشور دانست و بیان داشت: اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکار اصلی مقابله با تحریم ها توانست کشور را از مشکلات اقتصادی نجات دهد لذا توجه به این موضوع بعد از تحریم ها نیز باید همچنان ادامه داشته باشد.

بازوند بر لزوم برگزاری انتخاباتی سالم در استان تاکید کرد و گفت: ما همواره بر رعایت اصل بی طرفی از سوی دستگاه های اجرایی تاکید داریم زیرا برخی خبرها از ادارات شهرستان ها به گوش می رسد که خبرهای خوبی نبوده لذا اگر چنین اتفاقاتی بیفتد مدیرکل آن دستگاه مسئول بوده و باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی موفقیت دولت در زمینه هسته ای و اجرایی شدن برجام را در سایه رهمنودهای مقام معظم رهبری دانست و افزود: گزارشی از عملکرد ۹۰۰ روزه دولت تدبیر و امید در لرستان تهیه شده که به زودی چاپ و منتشر خواهد شد.

استاندار لرستان اشاره کوتاهی به افزایش بودجه سال ۹۵ و مقایسه آن با بودجه سنوات گذشته کرد و بیان داشت: دولت توجه ویژه ای به استان لرستان از لحاظ رشد اعتبارات عمرانی داشته است.

بازوند اضافه کرد: بودجه عمرانی کشور در سال ۹۵ حدود ۱۱۰ درصد از بودجه سال ۹۲ بیشتر شده است.

وی به ایجاد ستاد تسهیل برای راه اندازی ظرفیت های راکد لرستان اشاره کرد و گفت: ستاد تسهیل استان از مدت راه اندازی تا کنون اقدامات مثبتی داشته است و وزیر کشور علی رغم اینکه این وزارتخانه سیاسی بوده ولی به صورت دو هفته یکبار این ستاد را رصد کرده و گزارشات آن را به رئیس جمهور ارائه می کند

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات