مدیران علاقه‌مند به حمایت از کاندیداها با پست خود خداحافظی کنند

خرم آباد - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: اگر مدیری علاقه دارد کاندیدای خاصی را حمایت کند می تواند از همراهی ما در برگزاری انتخابات و پست مدیریتی خود خداحافظی کند.

به گزارش لرستان خبر، سید سعید شاهرخی بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری لرستان بر برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تاکید کرد و اظهار داشت: تمام دشمنان نظام عزم خود را جزم کرده اند انتخابات مخدوش شود تا از آن علیه اهداف بلند نظام استفاده کنند.

وی افزود: با مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی حفظ شده و ضریب امنیت ملی کشور بالا می رود لذا باید شرایط حضور افرادی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند را فراهم کنیم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان بر اصل قرار دادن قانون در تمامی مراحل انتخابات تاکید کرد و بیان داشت: محور رفتار و عملکرد همه مجریان، ناظران، احزاب و ... باید قانون باشد همچنین باید فرصت های برابری برای حضور همه گروه ها و احزاب در جریان رقابت ها ایجاد شود.

شاهرخی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فضای باز سیاسی در استان به وجود آمده است، عنوان کرد: در سال های اخیر شاهد بودیم شخصیت های سیاسی با سلایق مختلف در استان حضور پیدا کرده و با امنیت کامل دیدگاه خود را بدون ایجاد اعتراض و رفتار خشن از سوی گروه مقابل بیان کردند لذا تعامل خوبی بین گروه های سیاسی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه اطمینان مردم زمانی حاصل می شود که تمام فرآیند انتخابات شفاف باشد، ادامه داد: لازم است مردم به موقع اطلاعات انتخابات را گرفته و در جریان روند انتخابات قرار گیرند تا بتوانند با اطمینان به مجریان و ناظرین انتخابات در این رویداد بزرگ شرکت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اصل بی طرفی مسئولان را از موضوعات مهم در بحث برگزاری انتخاباتی سالم دانست و گفت: ما به هیچ عنوان بر نمی تابیم که مسئولی امکانات دولتی را علیه کاندیدای خاصی به کار گیرد لذا اگر مدیری علاقه دارد کاندیدای خاصی را حمایت کند می تواند از همراهی ما در برگزاری انتخابات و پست مدیریتی خود خداحافظی کند.

شاهرخی بیان داشت: خوشبختانه بی طرفی مدیران استانی در تمام سطوح حفظ شده و اگر موردی مشاهده شود با آن برخورد می شود.

وی تصریح کرد: ستاد انتخابات لرستان با حمایت های استاندار لرستان آمادگی دارد در فضای باز سیاسی و رقابتی و با بسیج همه امکانات خود انتخاباتی پرشور و سالم برگزار کند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه تمام فرمانداران شهرستان های لرستان از مجرب ترین فرمانداران کشور بوده که بر روند برگزاری انتخابات تسلط کامل دارند، ادامه داد: این فرمانداران برنامه های آموزشی برای همکاران خود در همه سطوح انتخابات برگزار کرده اند.

شاهرخی با اشاره به اینکه حضور حداکثری نخبگان و فرهیختگان برای ثبت نام در امر کاندیداتوری مجلس و خبرگان را به فال نیک می گیریم، عنوان کرد: امیدواریم در فرصت باقیمانده برای بررسی صلاحیت های کاندیداهای رد صلاحیت شده و با درایت شورای نگهبان تعداد بیشتری از کاندیداهای رد صلاحیت شده به جمع کاندیداهای تایید شده برگردند.

وی یادآور شد: همه دستگاه های اجرایی بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۷ قانون مجلس خبرگان مکلفند مطابق درخواست استاندار و فرمانداران تمامی امکانات خود را در امر برگزاری انتخابات در اختیار آن ها قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان به وجود هزار و ۴۲۶ شعبه اخذ رای در لرستان اشاره کرد و گفت: دو هزار و ۸۵۲ صندوق رای برای گرفتن آراء مردم در نظر گرفته شده و ۲۲ هزار نفر نیز به عنوان اعضاء شعب اخذ رای در امر برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

شاهرخی با اشاره به اینکه برای تدارک صندوق های رای دو هزار و ۷۰۰ خودرو نیاز است، اضافه کرد: همه خودروهای دستگاه های دولتی باید در اختیار انتخابات قرار گیرند.منبع مهر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات