دبیر جامعه روحانیت مبارز استان لرستان:

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان لرستان گفت: ۵ نفر به عنوان اعضای شورای مجمع اصولگرایان لرستان معرفی شدند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام سید عیسی موسوی نژاد عصر امروز در نشست خبری مجمع اصولگرایان که در دفتر خبرگزاری تسنیم لرستان برگزار شد بابیان اینکه یکی از شاخص‌های اصولگرایی مسئله ولایتمداری است نه ولایت شعاری، اظهار داشت: مسئله پایبند بودن به ارزش‌های انقلاب اسلامی هم با حرف، با عمل به بینش و منش، پایبندی به خط امام و فرامین رهبری و انتظام عملی به قانون عملی جزء خطوط قرمز است.

وی افزود: زاویه گرفتن از کسانی که از ولی زمان چه در قالب فتنه‌گری و چه در جریان انحراف، هر دو لبه یک قیچی هستند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان لرستان بابیان اینکه کشور ایران بر پایه فقه و فقاهت است، عنوان کرد: روشنفکران و کسانی که خیال می‌کنند می‌توانند فقه و فقاهت را بگیرند بدانند کشور ما بر پایه فقه و فقاهت اداره می‌شود چراکه اعتقاد بر این است کشور باید بر پایه فقه و فقاهت بچرخد.

وی بیان کرد: توقع داشتیم مجمع بیشتر باهم همکاری و رویه‌ای جمعی داشته باشند، با توجه به اینکه مشکلاتی ازجمله معضلات اجتماعی و اقتصادی داریم می‌توانند نقش مؤثرتری داشته باشند و انتظار می‌رود در اختلاف‌سلیقه‌ای که وجود دارد تعاون قوی‌تری درزمینه‌های مختلف داشته باشند.

موسوی نژاد تصریح کرد: نمایندگان مجلس شش وظیفه مطابق قانون دارند ازجمله اینکه در موضوعاتی که در حوزه آن‌ها نیست خیلی دخالت نکنند و در راستای اصولگرایی حرکت خوبی شروع‌شده که نویدبخش است.

وی با اشاره به اینکه جریان اصولگرایی ادبیاتی است که رهبر انقلاب وارد سیاست کشور کرده است، خاطرنشان کرد: اصولگرایی اعتقاد به منافع ملی است و اگر در این زمینه حرکت شود عملکرد خوبی است ولی در صورت افراطی عمل کردن ممکن است مقداری تحت‌الشعاع عملکردها قرار بگیرد.

عضو شورای مجمع اصولگرایان لرستان گفت: اصولگرایی معنا و مفهوم خیلی خوبی دارد ولی اگر کسانی به‌مقتضای این عمل نکنند ممکن است مضر باشد و مفید واقع نشود؛ درمجموع حرکت خوبی برای وحدت آغازشده که باید منافع ملی بر منافع شخصی اولویت داشته باشد.

وی اظهار داشت: حرکت باید به دو جهت باشد یکی حرکت خود اصولگرایان که مفید است و در آینده می‌توان به‌عنوان یک ظرفیت از گفتمان انقلاب اسلامی دفاع کنیم و در مقاطعی که به حضور ما نیاز است نقش مفیدی را ایفا کنیم.

موسوی نژاد بابیان اینکه مقوله دوم انتخابات است، افزود: اگر در راستای انتخابات بتوانند به وحدت برسند الزامات خاص خود را دارد که مفیدتر است ولی ایجاد یک ظرفیت به‌عنوان یک ذخیره برای دفاع از انقلاب اسلامی مفید است.

وی در راستای هجمه‌هایی که بعد از تأیید صلاحیت کاندیدا به شورای نگهبان شده است، عنوان کرد: شورای نگهبان چون بررسی کرد اکثریت این افراد شرایط قانونی را ندارند همه را رد صلاحیت کرد بنابراین اگر به گذشته خود مراجعه کنند مواضعشان زیر سؤال است.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان لرستان بیان کرد: شورای نگهبان قانونی عمل می‌کند باید از میراث امام خمینی(ره)، نظام اسلامی و ارزش‌های دینی نگهبانی کند و کسانی که صلاحیتشان رد می‌شود باید در مقابل قانون تمکین کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که قانونی اعتراض می‌کنند حقشان است ولی کسانی که می‌خواهند جوسازی کنند و ساختارشکنی کنند امام خمینی(ره) می‌فرمایند این افراد مفسد هستند.

موسوی نژاد بابیان اینکه در شرایط کنونی نمایندگانی در کشور باید انتخاب شوند که تراز کشوری داشته باشند، خاطرنشان کرد: استان لرستان عقب‌مانده است و بر اساس گزارش مسئولان اجرایی کشور نیاز به 16 هزار میلیارد تومان است تا مسئله بیکاری استان به حد نرمال برسد.

غلامرضا عسکریان دبیر جبهه پایداری استان لرستان نیز در این جلسه گفت:پنج نفر به نمایندگی از جامعه روحانیت مبارز(حجت الاسلام سید عیسی موسوی)، جبهه پایداری(عسکریان)، کانون فرهنگی ادب(ماکنعلی)، حوزه علمیه (حیات‌الغیب) و تشکل‌های دانشجویی و فارغ‌التحصیلان(بارانی)، به عنوان اعضای شورای مجمع اصولگرایان لرستان انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • علی

    ماکنعلی کی شده اصولگرا
    نه تو جنگ بوده و نه هیچی
    تو دوارن اموزش و پرورشش هم بزرگترین ...

  • ناشناس

    ان شاءالله اصولگرایان به گزینه ای برسند که اهل سیاست بازی نباشد، اخلاق سیاسی داشته باشد، پاکدست و صادق باشد، تحصیلکرده باشد و ترجیحا چهره ای جوان و آتیه دار باشد

  • ناشناس

    خیلی بهتر میشد کار کرد 23 روز دیگه مونده تا انتخابات

  • ناشناس

    چرا بقیه اصولگرايان نیامدند عسگری؟ ما کنعان؟ بارانی؟ اینها از کی اصولگرا و نماینده اصولگرایان! شده اند؟ !

  • افرین

    کار خیلی عالی کردید واقعا دمتون گرم
    کم کم دارید حرفه ای میشید هم شما لرستان خبر و هم اصول گرایان

    تهران لیست رو هم داد و ما تازه شورا را معرفی کردیم
    قدری حاج اقا سرعت بدید و از بدخواهان که دنبال تفرقه هستند هم نترسید

  • بهاروند

    با سلام : آفرین بر اصولگرایان البته نباید ماکنعلی جزء اصولگرایان حتی اسمش هم آورده می شد.

  • شهروند

    با سلام خدمت دوستان عزیز. بدون شک شماهایی که تخریب کردن روال کاریتونه نه دوستداره اصولگرایانید ن هیچ حزبی دیگه.اگه چهر تا مدیر لایق مثل اقای ماکنعلی داشته باشیم وضع استانمون این نیست.و مطمعنا شما از کارهای مهمی ک در زمان مدیریت ایشون انجام شده مطلع نیستین.و باید خدمتتون عرض کنم که اقای ماکنعلی جانبازن شمایی که از هیچ جا خبر نداری خداوکیلی چرا حق الناس به گردن خودتون میارین؟و در اخر بگم ایشون تا جایی که من شنیدم رابط اصولگرایان غرب کشور هستن ن فقط استان خودمون.و به قول اقای وزیر مردم لرستان قدر اقای ماکنعلی را نمیدانستند....

  • فرهنگی

    دوستان هیچوقت آخرت خود را نادیده نگیرید.حاج ماکنعلی36ماه جبهه دارن و جانباز دفاع مقدس هستند

نظرات