معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در لرستان:

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: 1196 نفر از کاندیدای رد صلاحیت شده مشکلات اخلاقی و فساد اقتصادی داشته و حتی برخی به واجبات دینی مانند نماز نیز تقید ندارند.

به گزارش لرستان خبر، سردار حسن حمیدزاده ظهر جمعه در اولین نشست تشکیلات همیاران انقلاب اسلامی در لرستان ضمن تبریک ۳۷ امین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این انقلاب بزرگ منشا تحولات عمیق، عظیم و گسترده ای در سطح منطقه و جهان شده است.

انقلاب اسلامی ایران معادلات سیاسی را در هم ریخته است

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران معادلات سیاسی را در هم ریخته، جغرافیای سیاسی جهان را دگرگون ساخته و ابرقدرت ها را به نگرانی و وحشت انداخته است.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی است که شرق را شگفت زده، غرب را لرزانده، عرب را در تنگنا قرار داده و خود مسئله روز جهان شد، ادامه داد: همه وجود امام خمینی(ره) در حقیقت درخشان اخلاص خلاصه می شد و در اولین بیانیه خود در سال ۱۳۲۳ عنوان قیام لله را راه اصلاح جهان دانستند.

سردار حمیدزاده با اشاره به اینکه قیام به سه عنصر خلوص، رهبر و فکر و برنامه ریزی نیاز دارد، تصریح کرد: حرکتی که برای خدا نبوده و برخواسته از هوا و هوس و ثروت باشد به نتیجه نمی رسد و انقلاب اسلامی ما برای این به نتیجه رسید که برای خدا بود.

وی افزود: یک قیام برای موفقیت سه عنصر برنامه، مجری و رهبر آگاه و راه روشن نیازمند است که انقلاب ما هر سه ویژگی را داشت.

ثبت نام فله ای برای انتخابات

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه اکنون رهبری ما ولی فقیه جامع الشرایط هستند، خاطرنشان کرد: ایشان امام ثانی هستند و بدون ذره ای فاصله گیری پا جای گام های امام خمینی(ره) گذاشته اند و هرکس از ایشان فاصله می گیرد حنجره و زبان استعمار و باطل می شود.

سردار حمیدزاده با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ فتنه بزرگی بود که با هیچ فتنه ای در طول تاریخ قابل قیاس نیست، یادآور شد: مقام معظم رهبری همچنان نگرانی خود را از این فتنه بیان کردند و اخیرا عنوان کودتای رنگین را به آن دادند.

وی حجم زیاد وصیت نامه امام خمینی(ره) را نشانه نگرانی از وضعیت پس از خود دانست و عنوان کرد: اگر همه ملتزم به این وصیت نامه باشند حاکمیت دوگانه به وجود نخواهد آمد همانگونه که مقام معظم رهبری خود را وقف آن کرده اند.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مسئله نفوذ در وصیت نامه امام خمینی(ره) نیز آمده است، ادامه داد: باید در دو انتخابات مهم هفتم اسفند سالجاری به این مسئله نهایت دقت را داشته باشیم و باید در مجلس شورای اسلامی که مرکز قدرت هاست، عصاره فضائل ملت وجود داشته باشد.

سردار حمیدزاده با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) حمله کنندگان به شورای نگهبان را مفسد فی الارض دانسته اند، تصریح کرد: چه کسی باور می کرد در یک ثبت نام فله ای رقمی حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر در این انتخابات ثبت نام کنند؟

وی افزود: هزار و ۱۹۶ نفر از رد صلاحیت شده ها مشکلات اخلاقی داشته و فساد اقتصادی و حتی برخی به واجبات دینی مانند نماز نیز تقید ندارند.

راهبرد سران فتنه دوقطبی کردن جامعه است

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور به هزینه های هنگفت صدها میلیونی و حتی میلیاردی کاندیداهای مجلس اعتراض کرد و بیان داشت: مجلس شورای اسلامی میدان مسابقه برای دفاع از آرمان های شهیدان و انقلاب است و امام خمینی(ره) نیز فرمودند مثل مدرس ها را به مجلس بفرستید.

سردار حمیدزاده قانون اساسی و وصیت نامه امام(ره) را علائم راهنما در این راه پر پیچ و خم دانست و یادآور شد: راهبرد سران فتنه دوقطبی کردن جامعه و از بین بردن وحدت و انسجام ملی است اما باید بدانیم که باید در برابر جبهه استکبار و نظام سلطه مقاومت ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا در حال حاضر شدیدا به ما نیازمندند، عنوان کرد: اگر دستور کار انتخابات تحریف نشود و برخی گروه های سیاسی خیره سرانه به خلق دو قطبی شدن حاکمیت و مردم نیندیشند، این انتخابات از پازل آمریکا خارج شده و می تواند سرآغاز دورانی از امتیازگیری های راهبردی ایران از غرب در مواقع حساس باشد.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه واکنش جامعه ایرانی در برابر این تلاش های دشمنان کامل بی اعتنایی بوده است، ادامه داد: ملت ایران در هفتم اسفند حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و مجلس شورای اسلامی به دست نامحرمان نخواهد افتاد.مهر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات