جلسه اصلاح طلبان کوهدشت و رومشکان با حضور و سخنرانی فرج الله مومنی و محمد آزادبخت کاندیدای تایید صلاحیت شده جبهه اصلاحات حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان برگزار شد.

یکشنبه شب ١٨ بهمن ٩٤ در دفتر نشریه مهر و ماه حامیان کورانی فر، مطابق شب های گذشته به جلسات هم اندیشی خود ادامه دادند. 

این جلسه با حضور و سخنرانی فرج الله مومنی و محمد آزادبخت  کاندیدای تایید صلاحیت شده جبهه اصلاحات حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان برگزار شد.

این جلسه با قرائت بیانیه صیدعلی کورانی فر مبنی بر ادامه فعالیت انتخاباتی وی توسط آقای محمد آزادبخت (محمدی آزادبخت) آغاز شد. سپس فرج الله مومنی به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن بیان مراحل تشکیل اجماع و اتحاد بین اصلاح طلبان کوهدشت و رومشگان و ابراز دلخوری از عدم احراز صلاحیت آقای کورانی فر، به جزیئات برگزاری جلسه روز یکشنبه اغلب کاندیداهای تایید شده و نشده اصلاح طلبان این حوزه انتخابیه اشاره نمود و بیان داشت: با هماهنگی های ایجاد شده با آقای کورانی فر و رای گیری بین کاندیداهای مذکور، در صورت عدم احراز صلاحیت ایشان، جناب آقای محمد آزادبخت ادامه دهنده راه و فعالیت آقای کورانی فر خواهد بود.

محمد آزادبخت، کاندیدای اصلاح طلبان کوهدشت و رومشکان، در ادامه این جلسه گفت: حضور بنده فقط به خاطر ادامه دادن راه کورانی فر خواهد بود و چنان چه هر زمان صلاحیت وی احراز گردد، بلافاصله از میدان رقابت به نفع صاحب اصلی این جریان یعنی آقای کورانی فر، کنار خواهم کشید.

وی دلایل پذیرفتن این مسوولیت را سه مورد دانست و اظهار داشت: از دلایلم ادامه راه آقای کورانی فر، حمایت از دولت تدبیر و امید و در عین حال دفاع از حقوق شهرستان های کوهدشت و رومشگان و بخش های تابعه می باشد.

این جلسه که با ازدحام جمعیت همراه بود، با شعارهایی همچون "درود بر کورانی سلام بر آزادبخت" و هم چنین "مومنی مومنی تشکر تشکر" عده ای از جوانان حامی در درون ساختمان دفتر نشریه پایان یافت.

منبع: آسوبان

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات