آیت الله نیازی:

کاندیدای خبرگان رهبری در لرستان گفت: نباید به دلیل مسائل حاشیه ای از نظام اسلامی دلسرد شویم.

به گزارش لرستان خبر، آیت اله هاشم نیازی خرم‌آبادی که در جمع نمازگزاران مسجد فاطمه الزهرا خرم‌آباد سخن می‌گفت، اظهار کرد: بحمدلله آحاد جامعه از رشد سیاسی، آگاهی و بصیرت برخوردارند که این بحث برای دشمت پذیرفتنش سخت است.

وی افزود: هم اکنون تنها جبهه ای که برای دشمن مانده است تا ارزش‌ها را از مردم و نظام دور کند، فضای مجازی است، چرا که خود دشمن این حوزه را به وجود اورده است،  و می خواهد از این طریق با نفوذ خود به مردم ما ضربه وارد کند.

این کاندیدای خبرگان رهبری در لرستان بیان کرد: طبق فرمایش حضرت امام صادق(ع) زمانی می رسد که همه مردم غرق در شبهه می‌شوند و هم اکنون این غرق شدن از طریق فضای مجازی در حال رغم خوردن است.

آیت اله هاشم نیازی خرم آبادی تصریح کرد: دشمن به شکلی قوی است که حتی علما و خواص نیز دچار شبه و غرق زدگی می شوند و باید در چنین شرایطی به خدا پناه ببریم و از او کمک بخواهیم.

آیت اله هاشم نیازی خرم آبادی

وی گفت: یکی از این غرق شدن‌ها و شبه‌هایی که برای ملت ما به وجود می‌آورند، دلسرد کردن مردم از نظام است و به دنبال این هستند که ما را از اصل دین، رهبر، ولایت، امام زمان(عج) و جانشینان آن جدا کنند.

آیت الله نیازی خرم آباد افزود: نباید با به وجود آمدن مسائل حاشیه‌ای، دلسرد شویم، بلکه باید با حضور خود در صحنه‌های حساس همه دشمنان را مأیوس و با رهبر انقلاب بیعت مجدد داشته باشیم.

این کاندیدای مجلس خبرگان اظهار کرد: انتخبات هفتم اسفندماه سالجاری، یک بحث مهم و سرنوشت سازی برای کشور ما به شمار می‌آید و باید با حضور پر رنگ خود و با هر رأی یک تیر به قلب دشمن خودمان شلیک کنیم.

darvishi

 منشا همه توفیقات، اخلاص است

آیت اله هاشم نیازی خرم آبادی در جمع جوانان تعدادی از جوانان نخبه خرم آباد نیز اظهار داشت: لرستان جزء استان‌های محروم کشور است، که از لحاظ اقتصادی و سایر حوزه های مهم با مشکلات شدیدی مواجه است.

وی بیان کرد: وضعیت فعلی لرستان به شکلی است که مردم استان همواره عشق و ارادت خاصی به نظام دارند و این می طلبد که مسئولان نیز با برنامه های خاص و ویژه در جهت رفع مشکلات ان ها گام بردارند.

این کاندیدای مجلس خبرگان تصریح کرد: جنبع معنوی خبرگان با اهمیت تر است و نمایندگان خبرگان همواره باید آماده به کار باشند که مملکت تسلیم یک خط ناجور نکنند.

آیت اله نیازی خرم‌آبادی گفت: منشأ همه توفقیقات اخلاص است، چرا که اخلاص بسیار دقیق و همان صراط المستقیم است، که در کارهای فردی و اجتماعی باید همواره مرد توجه قرار گیرد.

آیت اله هاشم نیازی خرم آبادی

مجلس خبرگان یک مجلس فراجناحی است

 وی با تاکید بر این که مجلس خبرگان یک مجلس فراجناحی است، بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری، یک بازی قوی است که باید حافظ نظام باشد و در شرایط خاص، تصمیمات درست و منطقی را بگیرد که نظام اسلامی را استوار نگه دارد.

آیت اله نیازی خرم آبادی بیان کرد: ما همه فدایی و سرباز رهبریم که در خط ولایت قدم بر می داریم و هیچ خطی را قبول نداریم اما گوش به فرمان هستیم و اماده‌ایم در هر راهی که صلاح دیده شود، حضور یابیم.

اصلاح طلب آمریکایی محکوم است

این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آن ها که می‌خواهند با تغییر و اصلاح طلبی، ارزش های ما فراموش شود، راه اشتباهی را در پیش گرفته اند و باید اگر به دنبال حفظ مصالح کشور هستند تصمیم درست و منطقی را بگیرند.

وی بیان کرد: اصلاح طلب آمریکایی که به دنبال تغییر دادن ارزش های کشور است، محکوم است چرا که در شرایط فعلی باید بیش از گذشته مراقب باشیم. سفیرافلاک

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • آنتی کپی

    قربون این منبع رو یه کم واضح تر بزن که حداقل بدویم اصل خبر مال کدوم سایته

نظرات