از امروز در لرستان خبر ببینید؛

پایگاه خبری تحلیلی لرستان خبر بنابر وظیفه ذاتی و تجربیات ادوار گذشته سلسله مصاحبه هایی صریح، شفاف و چالشی را با کاندید های مطرح انتخابات ترتیب داده است

به گزارش لرستان خبر یکی از دشوارترین کارها در هر انتخابات، یافتن کاندید اصلح می باشد. در انبوه شعارها و صف بندی های تبلیغاتی و سیاسی پی بردن به نقاط ضعف و قوت نامزد های انتخابات کار را برای مردم سخت و گهگاه ایشان را دچار حیرت می نماید.از جمله وظایف رسانه ها استفاده از روش های مختلف جهت تبیین شاخص های اصلح و تطبیق آن با نامزد های انتخابات می باشد.

پایگاه خبری تحلیلی لرستان خبر بنابر وظیفه ذاتی و تجربیات ادوار گذشته سلسله مصاحبه هایی صریح، شفاف و چالشی را با کاندید های مطرح انتخابات ترتیب داده است.

در این گفتگو های بی پرده سعی شده است در عین معرفی کاندیدهای انتخابات سطح اگاهی های، قدرت تحلیل مسایل، جسارت، قدرت بیان و جهت گیری های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایشان را در قالب طرح سوالات مختلف برای مخاطبان تبیین نماید.علیرغم پیگیری های این پایگاه خبری چند تن از نامزد ها از برگزاری مصاحبه به عناوین مختلف طفره رفته اند که همچنان پیگیری همکاران سایت جهت انجام مصاحبه ادامه دارد.

مصاحبه ها از امروز پنجشنبه بیست و نهم بهمن با شروع تبلیغات در قالب دو قسمت در بازه زمانی چهار روز ارائه می گردد.سعی دوستان بر انتشار رو/زانه چهار مصاحبه است. در اولین فرصت فیلم و کلیپ های تطبیقی از این گفتگو ها منتشر خواهد شد. امید است تلاش شبانه روزی خادمان شما گامی جهت رضایت حضرتش باشد.

انتهای پیام /

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • هادی

    لطفا اهداف و رزومه کاری رو بیان کنن تا مردم بهتر انتخاب کنن

  • reza

    به امیدخدادکتربیرانوندنمایندست

  • ناشناس

    به امید موفقیت دکترای اقتصاد محمد علیزاده.

  • محمد

    ازآقای ملکشاهی بپرسین این همه پست تخصصی روباکدوم تخصص قبول کردند؟

  • فریدون مصدق

    من در تعجبم چرا این کانال خبری فقط نام محدودی ار کاندیدای شناخته‌ را نام می برد ,ایا اینها پول میدهند یا جنا.حی هستند ستند
    ج

نظرات