سیل حضور مردم لرستان در انتخابات؛

مردم استان لرستان امروز آمده‌اند تا حماسه‌ای دیگر را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.

به گزارش لرستان خبر، هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز آغاز شده و در همین لحظات نخستین، مردم حضور پررنگی در پای صندوق‌های رأی دارند.

مردم استان لرستان در نخستین ساعات آغاز انتخابات حضور پررنگی برای رقم زدن حماسه‌ای دیگر دارند؛ بار دیگر مردم همیشه در صحنه استان لرستان آمده‌اند تا لبیکی دیگر به آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا بدهند و با حضور پرشکوه خود نقشه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب کنند.

این صف‌های طویلی که مردم در نخستین ساعات رأی‌گیری تشکیل داده‌اند نشان می‌دهد که پای نظام، انقلاب و ایران اسلامی ایستاده‌اند و جانانه در صحنه حضور دارند.

امروز همه آمده‌اند، زن و مرد، پیر و جوان تا در خلق حماسه‌ای دیگر سهیم باشند؛ حماسه‌ای که بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

امروز جای‌جای این استان نشان از حضور گرم مردمی دارد که همواره درصحنه‌های مختلف این انقلاب حماسه‌آفرین بودند و در سرنوشت خود سهیم بوده‌اند.

31 حوزه اصلی و فرعی، هزار و 425شعبه اخذ رأی و 2 هزار و 850 صندوق در سراسر استان برای اخذ رأی مردم مستقر است تا با حضور پررنگ خود برگ زرین دیگری را رقم بزنند.

واجدان شرایط شرکت در انتخابات استان لرستان یک‌میلیون و 409 هزار نفر و تعداد رأی اولی‌ها 82 هزار و 815 نفر است.

307 نفر برای دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان شرکت کردند که از این تعداد 139 کاندیدا درصحنه انتخابات باقی ماندند.

عوامل اجرایی که در برگزاری این انتخابات دخیل هستند 22 هزار نفر، هیئت‌های نظارت 12 هزار نفر، هیئت‌های بازرسی هزار و 425 نفر، 142 نفر سربازرس و 11 نفر بازرس ویژه است که درمجموع 36 هزار نفر در امر برگزاری انتخابات فعالیت دارند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات