لرستان خبر گزارش می دهد

شبکه خبر که چندین بار این خبر رو امرو تکرار کرده ظاهرا از درون استان امار اشتباه به ان داده اند و متاسفانه ستاد انتخابات کشور نیز در بیایه 70 خود که عجیب و غریب اشست نیز ادعای شبکه خبر را با اماری عجیب تکرار کرده است.

به گزارش لرستان خبر، در حالیکه نتایج قطعی انتخابات مجلس خبرگان در استان لرستان اعلام شد و از 884 هزارو 144 رای ماخوذه که 794 هزار 772 رای صحیح بوده که احمد مبلغی با 400 هزارو 732 رای و هاشم نیازی با 382 هزارو 523 رای به پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری راه یافتند و ایت الله شاهرخی نیز با 345 هزار و 663 رای سوم شد مام در اقدامی عجیب شبکه خبر و ستاد انتخابات کشور برنده انتخابات را ایت الله مبلغی و شاهرخی اعلام کردند

شبکه خبر که چندین بار این خبر رو امرو تکرار کرده ظاهرا از درون استان امار اشتباه به ان داده اند و متاسفانه ستاد انتخابات کشور نیز در بیایه 70 خود که عجیب و غریب اشست نیز ادعای شبکه خبر را با اماری عجیب تکرار کرده است.

اگر این اشتباه سهوی باشد که مایه تاسف است که شبکه خبر اخبار خود را بر اساس منابع بی پایه اعلام می کند و و اگر هم از عمد بوده که باید برخورد جدی با منابع استانی ان انجام شود.

اما نکته جالب تر بیانیه اشتباه ستاد انتخابات کشور است که خبرگزاری مهر ان را منتشر کرده است که در  زیر می آید

 

***اطلاعیه شماره ۷۰ ستاد انتخابات کشور صادر شد.

بر اساس این اطلاعیه، نمایندگان استان‌های قزوین و لرستان در مجلس خبرگان اعلام شدند.

بر این اساس، در استان قزوین از مجموع ۵۳۹۹۲۵ رأی مأخوذه، آقایان علی اسلامی با کسب ۲۹۱۴۶ رأی و مجید تلخابی با کسب ۲۰۹۷۳۹ رأی حائز اکثریت نسبی آراء شدند.

علاوه بر این، در استان لرستان از مجموع ۱۶۹۶۵۵ رأی مأخوذه، آقایان احمد مبلغی با کسب ۶۲۴۹۸ رأی و سیدمحمدنقی شاهرخی با کسب ۵۸۳۳۴ رأی حائز اکثریت نسبی آراء شدند.*****

Screenshot from 2016-02-28 13-28-33

 

**در حالیه این بیانیه دروغین و اشتباه منتشر شده که آرا واقعی لرستان را رئیس ستاد انتخابات کشور به صورت زیر اعلام کرده است

سید سعید شاهرخی رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: با پایان شمارش آراء حوزه انتخابیه استان لرستان ، از 884 هزارو 144 رای ماخوذه که 794 هزار 772 رای صحیح بوده که احمد مبلغی با 400 هزارو 732 رای و هاشم نیازی با 382 هزارو 523 رای به پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری راه یافتند.

ایت الله شاهرخی نیز با 345 هزار و 663 رای سوم شد.

حال باید هیئت نظارت استان به نمایندگی از مردم لرستان پیگیر این موضوع باشد که پشت پرده این اشتباه بزرگ و دامنه دار چه بوده است؟ آیا عده ای به عمد دنبال ضربه زدن به ابروی مردم و استان لرستان و مجلس خبرگان رهبری هستند؟

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ماهان

    نه عزیز شما به زور میخواید منتخب خودتونو علم کنید نمیشه خب

    • محمد

      منتخب دکتر مبلغی و ایت الله نیازی است شما هستید که انحصار طلبید و فکر کردید دائم العمر نماینده خبرگان ملت هستید ؟

  • ناشناس

    این اشتباه نیست. کینه توزی فتنه گران را می رساند.

  • پیمان

    اشتباه مهمی نیست پیش میاد بعدشم تصحیح میشه

  • محسم

    تخلفات کوهدشت محرزه و جای تاسف داره

  • من

    وقتی آمار خود استان آرا آقای ملکشاهی کوهدشت رو 63هزار،چندبار57هزار و54هزار اعلام می کنه و خیلی عجیب تر برندگان خبرگان را هم چند بار اشتباه حاج آقا شاهرخی اعلام کرد به کسی بر نخوره،حالا می خواید برند همه ی تهران رو تعبید کنند ..بابا بسه تو رو خدا

نظرات