بیل کلینتون در گردهمایی که به طرفداری از نامزدی همسرش هیلاری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تشکیل شده بود، ایران را با عراق اشتباه گرفت.

به گزارش لرستان خبر، بیل کلینتون در گردهمایی که به طرفداری از نامزدی همسرش هیلاری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تشکیل شده بود، ایران را با عراق اشتباه گرفت.

به گزارش ایرنا در کلیپی که دیروز از بیل کلینتون در تارنمای ویکلی استاندارد منتشر شده، وی در حال خواندن از نوشته ای گفت: 'هیلاری تحریمهای ضد عراق را وضع کرد که مستلزم تائید روسیه و چین بود تا همه کشورها آن را اجرا کنند. من گمان نمی کردم که او بتواند چنین کاری را انجام دهد، ولی توانست.'

ویکلی استاندارد می نویسد که بیل پشتیبان چندان مفیدی برای هیلاری نبوده و در همایش های انتخاباتی گذشته نیز از سیاست همسرش در قبال بهبود روابط با روسیه انتقاد کرده و آرزو کرده بود که ای کاش همسر هیلاری نبود و می توانست تمام حقایق را در مورد او بگوید.

به گزارش ایرنا، بتازگی بیش از 60 هزار نفر از مردم آمریکا با تنظیم دادخواستی، حضور بیل کلینتون رییس جمهوری اسبق آمریکا در حوزه های رای گیری را تبلیغات به نفع همسر وی دانسته و خواستار بازداشت وی بخاطر زیرپا گذاشتن قوانین انتخاباتی شدند.

بیل کلینتون رییس جمهوری اسبق آمریکا و همسر هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا روز سه شنبه بزرگ با حضور در اطراف چند حوزه صندوق های رای گیری در ایالت ماساچوست، با رای دهندگان دیدار و عکس یادگاری گرفت.

در این دادخواست با استناد به قوانین انتخاباتی آمریکا که تبلیغات را تا فاصله حدود 50 متری صندوق های رای گیری ممنوع دانسته، حضور وی در پای صندوق های رای گیری را تبلیغات به نفع هیلاری کلینتون همسر وی دانسته اند و خواستار دستگیری وی به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین انتخاباتی شدند.

هیلاری کلینتون در رای گیریهای درون حزبی دموکراتها برای انتخاب نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا با اختلاف زیادی از تنها رقیب خود برنی سندرز پیش است.

بیل کلینتون از سال 1993 تا 2001م.(زمستان 1371 تا زمستان 1379) به مدت هشت سال عهده دار سمت ریاست جمهوری آمریکا بود و روابط مخفیانه او با مونیکا لوینسکی موجب رسوایی او در عرصه اجتماعی و سیاسی شد.منبع:صراط

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات