محمد خدابخشی و دردسرهای تازه

محمد خدابخشی منتخب مردم الیگودرز در مجلس گفت: مردم گرامی به سخنانی که عده‌ای به من نسبت می‌دهند توجه نکنند.

به گزارش لرستان خبر، محمد خدابخشی   ضمن رد شایعاتی که در رابطه با اعمال نفوذ نماینده منتخب در جهت‌دهی به انتخاب شهردار مطرح است، اظهار داشت: شورای شهر یک پارلمان محلی است و من نیز هیچگاه در امور این نهاد دخالت نخواهم کرد و اعضای این نهاد مختار هستند که استعفا دهند و یا برای انتخاب شهردار به نتیجه برسند و تصمیم آنها ارتباطی با جایگاه نماینده مجلس ندارد.

وی افزود: اگر چنانچه اعضای شورای شهر به تصمیم نهایی در رابطه با انتخاب شهردار رسیدند هرکس که شهردار باشد، بنده از وی و مجموعه شهرداری حمایت می‌کنم و در راستای جذب اعتبارات برای عمران شهر تلاش می‌کنم، اما به هیچ عنوان در تصمیمات اعضای این نهاد دخالت نخواهم کرد.

خدابخشی در پاسخ به سئوال  که چرا برخی افراد حقوقی و حقیقی از جانب شما سخن‌هایی مطرح می‌کنند، گفت: هر کس آزاد است، نظرات خود را بیان کند، اما سخنگو ندارم و مطالب قابل مطرح را شخصا از طریق رسانه‌های معتبر بیان می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در تمام مسائل از جمله بحث شورای شهر شخصا اظهار نظر می‌کنم، افزود: مردم گرامی به سخنانی که عده‌ای به من نسبت می‌دهند توجه نکنند.

خدابخشی اظهار داشت: مردم عزیز یقین بدانند منافع و مصالح شهرستان و مردم را قربانی خواسته‌های شخصی نمی‌کنم و تلاش می‌کنیم تا با همکاری و همدلی در جهت رفع مشکلات و موانع و تحقق توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداریم. فارس

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات