روزنامه رسالت:

روزنامه رسالت به نقل از آنچه اندیشکده های تخصصی وزارت خارجه آمریکا تدوین کرده اند در باره آینده برجام نوشت:در برجام دیگر، بتون شدن صنایع موشکی ایران مد نظر است، چرا که زمانه، زمانۀ مذاکره است و اصلا احتیاجی به موشک نیست…

به گزارش لرستان خبر، در برجام سوم، حزب الله و حماس و مقاومت فلسطین و انصارالله یمن و بشار اسد حذف می شوند، چون افراطی و تروریست  و خطر ناک اند و نظم جهانی را تهدید میکنند. در برجام چهارم  امام و اندیشه های امام وتفکر انقلاب اسلامی از صحنۀ سیاست گزاری کشور حذف

می شود وبا احترام به موزه تاریخ سپرده می شود. در برجام پنجم، قانون اساسی ایران تغییرمی کند، شورای رهبری جایگزین رهبر
می شود، سپاه در ارتش  و شورای نگهبان در شورای مصلحت ادغام می شود.
در برجام بعد، اسرائیل به رسمیت شناخته می شود چون ما دعوایی با اسرائیل نداریم. این برجامها، همه طراحی شده اند و حتی  زحمت تدوین پیش نویس آنها را هم، مثل برجام اول، اندیشکده های تخصصی وزارت خارجه آمریکا کشیده اند واین برجام ها فقط منتظرجلسات رسمی، چانه زنی های معمول، امضاء دوطرف و اجرایی شدن  هستند.
 
هر برجامی که اجرایی شود، یکی از تحریم ها به طور موقت برداشته می شود و ما جشن می گیریم. طی مذاکرات برجام اول، طرف مقابل  با استفاده از فضای ایجاد شده،  راه نفوذ خود  به مراکز تصمیم سازی  کشور و رسانه های همسو را هموار کرد تا زمینه ساز برجامهای بعدی شوند. شخصیت هایی و مشاورانی و رسانه هائی، مأموریت یافتند برای قبح زدائی از  برجامهای بعدی اقدام کنند و افکار عمومی را آماده سازند که نمونه های آن را مشاهده میکنیم. اکنون دراطاقهای فکر و برخی مراکز مهم تصمیم سازی و تصمیم گیری، چهره ها و شخصیت هایی به طور صریح،  برجامهای بعدی  را در دستور کار قرار داده اند.
 

هدف نهایی آنها در خوشبینانه ترین حالت، باز گرداندن ایران به جایگاه قبلی خود، یعنی تبدیل شدن به یکی از  اقمارحاشیه ای  آمریکا  است. بسیاری از این شخصیت ها، با تفکر و محاسبات  کاسبکارانه  و ملاحظه قدرت آمریکا، عافیت طلبی را برگزیده و در جدول شیطان، قرار گرفته اند. آنها بدون دریافت حقوق، به طور رایگان به آمریکا و اسرائیل خدمت می کنند، البته گروه دیگری هم کنار اینها هستند و بوده اند  که  ارتباط های تشکیلاتی با سفارتخانه ها و سازمانهای اطلاعاتی بیگانه دارند. اینها هم،  گاه به دام می افتند  و به سزای خیانتشان می رسند  و گاه فراری شده وبه دشمنان ملت  پناهنده می شوند. ده ها چهره سرشناس و معروف که قبلا عضو این اطاقهای فکر بوده اند امروزدر زندان ها ی ایران  و یا در استخدام اطاق های فکر وزارت خارجه آمریکا  و رسانه های بیگانه هستند. این مجموعه در  داخل و خارج کشور، زمینه سازان برجامهای بعدی هستند و مسئولان را در چنبرۀ  ترفندهای روانی خود مدیریت  می کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات