از جوسازی تا واقعیت

در پی تماس لرستان خبر با مسولان دانشگاه در مورد شرح ماجرا، مسولان اجرایی این برنامه عنوان کردند: که این برنامه قرار بود که به صورت "پرسمان " دانشجویی با حضور 4 کاندیدا امروز برگزار شود و "مناظره ای" در کار نبوده است.

به گزارش لرستان خبر، برنامه "پرسمان دانشجویی" که قرار بود ظهر امروز با حضور 4 کاندیدای انتخابات مجلس در شهرستان خرم آباد در دانشگاه لرستان برگزار شود لغو شد؛ این خبری است که "لرستان خبر" به عنوان نخستین رسانه استان لرستان منتشر کرد.

بعد از لغو این برنامه یکی از کاندیداها تصاویری در فضای مجازی منتشر کرد که به همراه طرفدارانش در جلوی دانشگاه تجمع کرده اند و قصد ورود به دانشگاه را دارند.

در پی تماس لرستان خبر با مسولان دانشگاه در مورد شرح ماجرا، مسولان اجرایی این برنامه عنوان کردند: که این برنامه  قرار بود که به صورت "پرسمان " دانشجویی با حضور 4 کاندیدا امروز برگزار شود و "مناظره ای" در کار نبوده است.

این مسول دانشگاه عنوان کرد: روز گذشته در تماس تلفنی با کاندیدا لغو برنامه را اعلام کرده بودیم ولی اینکه امروز یکی از کاندیداها با هوادارنش به دانشگاه لشکرکشی کرده بودند جای تعجب است.

وی بیان کرد: درصورتی هم که این برنامه لغو نمی شد قرار نبوده که هر کاندیدا باخود هوادار به دانشگاه که یک محیط علمی است بیاورد و به هیچوجه چنین اجازه ای داده نمیشود و دانشگاه جولانگاه سیاسیون نیست.

وی گفت: دلیل لغو این برنامه هم حاضر نشدن 3 نفر از کاندیداها برای حضور در پرسمان دانشجویی بوده که به همین علت هم لغو شد و یکی از کاندیدا حاضر شده بود که در دانشگاه حضور پیدا کند

لازم به ذکر است یکی از کاندیدا در فضای مجازی تصاویر پخش کرده است که قرار بوده در دانشگاه لرستان مناظره کند اما 3 کاندیدای دیگر حاضر به این کار شنده اند.

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمد

    درود بر حاج مرتضی محمودوند که شجاعتش رو نشون داد پس ملکشاهی رد چرا نیومد...........

  • ظظظظظظظظ

    قطع رجال واقعی یعنی کاندیداهای خرم اباد.ببینید میخوایم به کیا رای بدیم . کسی که می ترسه ونمی تونه از خودش توی مناطره دفاع بکنه چه جوری می تونه از یک شهر اونم تو مجلس دفاع کنه

  • علیرضا

    درود بر محمودوند افرین بر این شجاعت ننگ بر ترسوها

نظرات