آیت الله نوری همدانی

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه ما مردمی داریم که پشتیبان نظام هستند به همین دلیل نیاز به سلاح هسته ای نداریم گفت: مردم ما همه پشت نظام هستند، مردم عمود دین و سپر در برابر دشمن هستند و باید به این مردم خدمت کرد.

به گزارش لرستان خبر، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با مدیر اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه مسئله احسان و خدمت به جامعه از نکات مورد تاکید در قرآن است اظهارداشت: این امر دارای ارزش بسیاری است.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه باید روح احسان و خدمتگزاری در همه جامعه زنده باشد افزود: باید همه به این فکر باشند که چگونه می توان به دیگران خدمت کرد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه احسان دارای شکل های مختلفی بوده و یک نوع آن خدمت رسانی در امور مالی است عنوان کرد: برخی در راه خدمت اموال خود را وقف کرده اند که دارای اثرات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی زیادی است.

وی با بیان اینکه هم کار شما خدمت است و هم کار کسانی که مال خود را وقف می کنند گفت: محسنین دارای درجات بالایی نزد خداوند هستند تا جایی که جهاد نیز خود نوعی احسان است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه هرکاری برای خدا انجام شود احسان است افزود: باید در جامعه اسلامی که همواره دشمنان فراوانی دارد مقاوم بود که این خود نمونه از امور محسنین است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند که انقلابی باشید و انقلابی بمانید گفت: در استان مازندران علمای بسیاری وجود دارند، از این جهت این خطاب رهبری اهمیت دارد که این علما در انقلاب باقی بمانند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه ما معتقدیم انقلاب اسلامی دارای قداست است خاطر نشان کرد: این انقلاب دنباله حرکت پیامبران است و با سایر انقلاب های جهان تفاوت دارد از این رو بروز کشلاتی مانند بدحجابی یدر برخی شهرها آسیب است که با انقلابی بودن تفاوت دارد، اگر از انقلابی ماندن سخن می گوییم باید همه برکات و مزایای انقلاب را حفظ کنیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه اما خمینی (ره) فرمودند انقلاب هدیه پروردگار است تصریح کرد: انقلاب باید با قوه و قدرت نگاه داشته شده و فرهنگ انقلاب را نشر داد.

وی با اشاره به اینکه ما مردمی داریم که پشتیبان نظام هستند به همین دلیل نیاز به سلاح هسته ای نداریم افزود: مردم ما همه پشت نظام هستند، مردم عمود دین و سپر در برابر دشمن هستند و باید به این مردم خدمت کرد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه باید اصول و خط قرمز های انقلاب و سپس آسیب هایی که آن را تهدید می کند شناسایی کنیم خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و باید از آن حفاظت و پاسداری کنیم.


منبع: قم نیوز

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    اسیبهایی ک انقلاب را تهدید میکند شکم گرسنه ملت و دزدی یخه سفیداست.اسیب شناسی نمیخواد

نظرات