سرلشکر ‌رضایی ‌در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز:

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان خارجی با اهرم تحریم‌ها و اعمال فشار و برخی از داخلی‌ها با تردیدی سی و چند ساله منتظر تعیین تکلیف رابطه با آمریکا برای اجرای کار هستند.

به گزارش لرستان خبر، سرلشکر محسن رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، یکی از ضرورت‌های پیشرفت و حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی را ایجاد روحیه برادری دانست و اظهار داشت: امروز دشمن از جنگ نظامی، تحریم و رأی مورد نظر خود در انتخابات ناامید است و تمام تلاش خود را برای هدف قرار دادن ولایت و نهادهای انقلابی مثل شورای نگهبان و سپاه قرار داده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به اینکه رشادت‌های مردم ایران ‌در تمام دوران‌ها در اذهان همگان ثبت شده است، اظهار داشت: روحیه انقلابی و حسینی پاسداران و بسیجیان مردم کرمانشاه بسیاری از نقشه‌های دشمنان از جمله حمله منافقان در روز رحلت امام خمینی(ره) را خنثی کرده است.

وی ‌ایستادگی در برابر دشمن ‌در این روزها را ضرری دانست و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال از بین بردن آرامش ‌کشور هستند و با شناخت درست در مقابل افرادی که خود را در لباس اسلام و الله اکبر پنهان کرده‌اند باید ایستادگی کنیم.

رضایی با بیان اینکه ارزش‌های اسلام و انقلاب و صیانت از امنیت مردم همه در یک راستا قرار دارند و باید از همه آنها مراقبت کرد، عنوان کرد: امروز ارزش‌های اسلامی در انقلاب به قله‌های امنیت، سیاست و دفاع دست یافته، اما عده‌ای در داخل و خارج مانع از رسیدن ارزش‌های اسلامی به عرصه‌های اقتصاد، صنعت و کشاورزی می‌شود.

وی درباره نحوه ممانعت افراد داخلی و خارجی در راستای موفقیت در عرصه‌های اقتصاد، صنعت و کشاورزی گفت: دشمنان خارجی با اهرم تحریم‌ها و اعمال فشار و برخی از داخلی‌ها با تردیدی سی و چند ساله منتظر تعیین تکلیف رابطه با آمریکا برای اجرای کار هستند.

رضایی به نامگذاری شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از طرف مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل تنها برای عبور از تحریم‌ها نیست بلکه برای عبور از تردید برخی داخلی‌ها در اقدامات عملیاتی است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه یک انقلابی کار همه‌جانبه در همه عرصه‌ها‌ست، اظهار کرد: پاسداران انقلاب باید با روحیه‌ای همه‌جانبه از همه دستاوردهای انقلاب و حریم انقلاب و ولایت دفاع کنند.

رضایی با اشاره به مغلطه عده‌ای مبنی بر عدم دخالت سپاه در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی، گفت: اگر منظور برخی از این مغالطه‌کاران جانب‌داری نکردن سپاه از یک جناح سیاسی است که سپاه تمایلی به این موضع ندارد و اگر منظور سکوت سپاه در برابر زیاده‌روی برخی جناح‌ها باشد که خیال خام است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه وظیفه یک انقلابی دفاع به لحظه و مداوم از ارزش‌های انقلاب است، عنوان کرد: سپاه منتظر این نیست که موقع ناامن شدن مرزها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی به ضرورت کار و تلاش در عرصه اقتصادی اشاره کرد و گفت: بسیجیان و رزمندگان به دلیل روحیه انقلابی در عملیات بازی‌دراز با کوه‌های سنگی و صعب‌العبوری شکست‌ناپذیر بودند و امروز این روحیه انقلابی باید در اجرا شدن اقتصاد مقاومتی نمایان شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سیاست‌های استکبار در منطقه و ایران گفت: امروز ایالات متحده جنگ احزاب را در منطقه راه انداخته ‌و به دنبال نفوذ دادن این جنگ احزاب به داخل کشور است.

انتهای پیام /

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات