زحمت کشانی که دیده نمی شوند(1)

جایگاه خطیر مجلس شورای اسلامی باعث شده است نظام جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات باشکوه و سالم را از اولویت های خود بداند. و در این مسیر متحمل زحمات شبانه روزی پیدا و پنهان دستگاه های مختلف نظام شده است.

به گزارش لرستان خبر، بیش از دو ماه از آغاز تبلیغات انتخابات دور اول می گذرد. رقابت نفس گیری که به علت اهمیت قوه قانونگذاری در ریل گذاری آینده کشور با تلاش بسیار گروه ها و احزاب سیاسی و مردم در حال برگزاری است.

جایگاه خطیر مجلس شورای اسلامی باعث شده است نظام جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات باشکوه و سالم را از اولویت های خود بداند. و در این مسیر متحمل زحمات شبانه روزی پیدا و پنهان دستگاه های مختلف نظام شده است. دستگاه های و نهاد های مختلفی که شاید کمتر دیده می شوند، اما زحمات شبانه روزی آنها هموار کننده مسیر آبادانی کشور و سربلندی ایران اسلامی است.

نیروی انتظامی از جمله نهاد های پر زحمتی است که علیرغم دیده نشدن زحمات و پیچدگی فعالیت های  این نهاد در راستای برگزاری انتخابات، اما بار سنگین امنیت غالب اتفاقات کشور را بر دوش می کشد. در انتخابات مجلس شورای اسلامی که تا چند روز آینده به پایان خواهد رسید، نقش این نهاد خدمتگزار را نمی توان نادیده گرفت.

در این چند ماه وقایع مختلف و دشواری در استان رخ داده است که تلاش انقلابی و دلسوزان این نهاد باعث سربلندی و توفیق نظام اسلامی شده است. مقاطع حساسی از دوران تبلیغات انتخاباتی و متینگ های پر هیاهوی سیاسی تا امنیت روزهای رای گیری و اعلام نتایج که در استان ما با شور نشاط زائد الوصفی برگزار می گردد، از مشقاتی است که شاید هر نهادی به راحتی از بر دوش کشیدن این مهم برنیایید.

علیرغم دیده نشدن ها و بی انصافی هایی که در حق این نهاد خدوم می شود، عملکرد نیروی انتظامی استان در مقاطع حساس بحمدالله انقلابی و شجاعانه بوده است.

بی شک تلاش های دلسوزان این نهاد و اقدامات انقلابی فرماندهی نیروی انتظامی استان در این مقطع کنونی در دفتر اعمال الهی ثبت است و از جمله حسنات اخروی ایشان است.

این یاداشت ادامه دارد....

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات