بیانیه جبهه پایداری استان لرستان:

چگونه رفتار شخصی که ادعای سرباز ولایت داشت و حتی در جلسه ی عمومی اصولگریان در حوزه کمالیه و پشت تریبون و در حضور حدود 200 نفر از فعالان اصولگرا و در محضر سایر کاندیداهای اصولگرا ، به دروغ عنوان می دارد که هرچه این جمع تصمیم بگیرد سمعاً وطاعتاً ولی پس از مدتی مستقل می شود وبعد دوباره استحاله شد

به گزارش لرستان خبر،  در پی اتفاقات رخ داده شده در انتخابات و حواشی ایجاد شده در استان لرستان و شهر خرم آباد، جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان لرستان بیانیه ای صادر کرده است که در زیر آمده است:

الحمدالله که انتخابات مجلس دهم نیز با شور و هیجان و شرکت حداکثری انجام و پرونده ی آن به خوبی و آرامش بسته شد. ضمن تبریک پیروزی به همه ی نمایندگان منتخب فارغ از هر نوع گرایش توجهشان را به ماموریت خطیرشان در قبال اسلام و نظام و ملت مسلمان ایران گوشزد می کنیم وامیدواریم همه ، همانگونه که در شعارهایشان عنوان نمودند ، عمل هم بنمایند تا خداوند هم به آنها توفیق خدمت عنایت بفرماید.

 اما !!! در این میان همیشه کسانی بوده و هستند که تاب شادی و پیروزی ملت بزرگ ایران را بر نمی تابند و مترصد فرصتی هستند که به هر نحو ممکن این حلاوت را به کام آنها تلخ نمایند که در چند روز اخیر شاهد یکی از این سناریوها بودیم تا آنجا که سکوت معنی دار استاندار یک استان ولایت مدار که اتفاقا از همین آب و خاک است چنان زمینه را مهیا کرد که معاون سیاسی اش به نیروی دسته دوم یکی از طلحه های زمان تبدیل شد.

ما موفقیت استاندار را در خوش خدمتی وسکوت توام با موافقت برای پدر خوانده تبریک می گوییم که برای این امر از آبرو و سابقه ی خود مایه گذاشت و همه پلهای پشت سرش از جمله، نظر سایر اعضای شورای تامین ، وظیفه ی بی طرفی در انتخابات، حرمت ملت مومن و ولایی ، را خراب نمود.

همچنین به معاون سیاسی وی نیز تبریک می گوییم   که به مقام شامخ تریبون بگیر ، معلوم الحالی چون محمودوند نائل آمد و حتی قول مساعدت و احقاق حق و پیگیری به او داد در حالی که از شوق ، فراموش نمود که مسئول برگزاری انتخابات بوده و اگر کار شکنی و یا تقلبی هم صورت گرفته ، به خود او برمی گردد.

وی (معاون سیاسی) به چه حق ومجوزی در میتینگ غیر قانونی پس از انتخابات شرکت و در کنار شخص خاطی  می ایستد و قول مساعدت می دهد. مگر فائزه فتنه گر چه وعده هایی به ایشان داده که از همه چیز حتی انسانیت می گذرد؟ تا آنجا که در افاظاتشان به امام جمعه محترم و نماینده معزز ولی فقیه هم می تازد و حق به جانب افاظات هم می فرماید .    

  اما!!!!

جای تعجب آنجاست ، در زمانی که رهبر فهیم انقلاب ، فریاد  اّین عماریون سر می دهد ، چگونه این همه طلحه وزبیر قارچ گونه سر بر می آورند . کسانی که در مدتی کوتاه به چند رنگ در آمده و در انتها به بدنام ترین اصحاب فتنه متوسل می شود. شاید اگر انتخابات بیشتر به طول می انجامید بعید نبود سر از اردوگاه سلطنت طلبان در آورد .

امت مسلمان مطمئن باشد زمانی که این کاندیدای " از همه جا رانده و از همه جا مانده " ، امت حزب الله ، تشکل های انقلابی ومومن ، حضرات آیاتی چون علامه مصباح و... را مورد تهمت وتوهین قرار می دهد ، یا زمانی که در خیابان علوی (سال 1392 انتخابات ریاست جمهوری ) با ادبیات و شمایل شعبان بی مخ ، به گروهی که با مجوز فرمانداری ، در مکان سر بسته ی مسجد علوی مشغول استماع سخنان عالم جلیل القدری چون حجت الاسلام سقای بی ریا بودند به همراه چند قداره بند دیگر حمله کردند و یا در چند نوبتی که همچون چاله میدانی ها در خیابان اقدام به در آوردن کت کرده وبه زمین وزمان فحاشی می کند.(سال 1390 انتخابات مجلس سبزه میدان ) و ده ها مورد دیگر، صلاحیت ایشان رد می شد ، شاهد این همه بی نظمی و بی حرمتی و هنجار شکنی در سطح جامعه نبودیم .

به راستی !! چگونه رفتار شخصی که ادعای سرباز ولایت داشت و حتی در جلسه ی عمومی اصولگریان در حوزه کمالیه و پشت تریبون و در حضور حدود 200 نفر از فعالان اصولگرا و در محضر سایر کاندیداهای اصولگرا ، به دروغ عنوان می دارد که هرچه این جمع تصمیم بگیرد سمعاً وطاعتاً ولی پس از مدتی مستقل می شود وبعد دوباره استحاله شده وسر از اصلاحات واعتدال در می آورد و آخر مدافع جرثومه فتنه می گردد را می توان توجیه کرد . در صورتی که  کاندید ای اول اصلاح طلبان وهوادارانش حاضر به شرکت در این نمایش نمی شوند وحتی تبری می جویند .

ضمن تاسف عمیق از این جریانات ، ما حق خود در مراجعه به مراجع قضایی به واسطه ی بی حرمتی های بسیار  توهین ها و افتراهای ایشان (محمودوند) و عدم رعایت بی طرفی معاون سیاسی را ، محفوظ می دانیم ودر حال پیگیری نیز هستیم .

در ضمن جهت تنویر افکار عمومی به استحضار ملت و امت مسلمان  وانقلابی می رسانیم که سکوت چند هفته ای صرفا به دلیل حفظ جو آرام انتخابات بوده است .

در انتها یادآور می شویم که این انقلاب و نهضت در عمر سی و چند سال خود از این پاچه خواران ، نان به نرخ روز خوران ، فتنه گران احزاب ها ومانند آن را بسیار و چه بسا بزرگتر از اینها را به خود دیده و ثابت کرده که تا زمانی سایه ی سید علی بر سر این نظام و کشور است آسیبی به آن نخواهد رسید .

12/2/95   جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان لرستان

یا علی گفتن آسان است ولی با علی ماندن ؟؟؟!!

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    جبهه پایداری نمایندگان مردم نبودند و نخواهند بود

  • امین

    بزودی مشخص می گردد که باند انحراف مشایی رحیمی که با پول کثیف وارد انتخابات شده ونماینده باند انحراف را از صندوق بیرون آورده اند کسانیکه بانام اصول بدنبال ضربه زدن به نظام هستند ومیخواهن دوباره سناریو خونه نشینی احمدی نژاد رو مقابل مقام معظم رهبری رقم بزنند...اما زهی خیال باطل سربازم واقعی ولایت همچون حاج مرتضی محمودوند بی دارند تاشان رو رسوا کنند وبه مردم بگویند سرباز راستین ولایت کیست...وتا موقعی که باند انحراف مشایی ورحیمی رخنه در اصول گرایان کردند تا تعیین تکلیف این عناصر ضد انقلاب ومنحرف سربازمانواقعی ولایت آزما نخواهند نشست...

    • اصولگرا

      مرتضی محمودوند سرباز ولایت!!!!!!!!!!!!!! محمودوندی که در نشست با فائزه از شورای رهبری دم میزنند به نظر تو سرباز ولایت است؟! یا واقعا نمیفهمی یا خودت را به نفهمی میزنی... محمودوند یه قدرت طلب به معنای واقعی کلمه بود که حاضر شد برای تصاحب کرسی مجلس دست به هر کاری بزند و در این مسیر هر ارزش و اصولی را زیر پا له کند!!! برای ایشان هدف وسیله را توجیه میکند.بهتر است از ایشان برائت بجویید.نکند چون ایشان در برهه ای در دستگاه امنیت بوده خود را دارای مصونیت فرض میکند و میتواند هر کاری بکند، نه داداش به فرمایش حضرت امام(ره) معیار حال فعلی افراد است،اکبر گنجی خو از موسسین وزارت اطلاعات بود،الان کجاست و سر از کجا در آورده!!!

    • علی

      سرباز ولایت؟؟!!!
      این مرد هزار چهره رو میگی؟
      نکنه سرباز ولایت از نظر شما مهدی هاشمی رفسنجانی، فائزه هاشمی، عطاءالله مهاجرانی، صادق زیباکلام، کرباسچی، شهرام جزایری، میرحسین موسوی، کروبی و ده ها نفر امسال این چهره ها هستند؟
      چطور روتون میشه از ولایت دم بزنید؟
      تاریخ انقلاب پره از خیانت امسال این آقایون به ولایت.
      برید تاریخ انقلاب رو مطالعه کنید.
      غائله خرم آباد ، غائله کوی دانشگاه ، مجلس سوم ، مجلس ششم ، فتنه سال 88 و ده ها مورد دیگه

    • همشهری 2

      فائزه تا دیروز آجی بود شما وکیل مدافع وناموس پرست امروز همدست بهائیت کثیف شده که ناموس را آزاد برای هر کاری می داند امروز از این آجی هم دفاع خواهید کردنماینده ای که شما به مشایی ربطش می دید که از مخالفین دولت احمدی نژاد بود وقضیه دروغین بودجه که به دولت مربوط بود را شخص اول دولت گردن ایشون انداخت چرا از پولهایی که هاشمی وفائزه براتون آوردنددم نمی زنید شما از طرفی دیگر 400میلیون تومان از کجا برای عضویت در شورای اصلاح طلبان را تهیه کردیدتا شمارانماینده وکاندیدای خود معرفی کنند

  • حالا

    دلنوشته ای برای حاج مرتضی محمودوند..........مازنده به آنیم که ارام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست. سردار عزیز پس ازگذشت چندروز از آن جمعه کذایی،دراین فکر بودم که شما در چه فکرید وچگونه روزگار میگذرانید،ولی وقتی به اتفاقات ایام تبلغات برمیگردم میبینم که برنده واقعی این انتخابات فقط وفقط شمایید،چرا که حرکتهای صحیح،انساندوستانه واصلاح طلبانه در روز رای گیری وقبلتر در زمان تبلیغات،چهره ای به مراتب محبوبتر معتدلترودوستداشتنیتر ازشمادریاد وخاطر مردمان لر بلکه تمام آزاد اندیشان گیتی برجای گذاشت،بیشک این چهره برای همیشه دراذهان این مردم باقی میماندودرآینده ای نه چندان دور شاهد اعتراف همگان به بزرگ منشی ودرایتتان خواهیم بود وآنروز دیر نخواهد بود که مادران لراز فتوت نردانگی ورشادتتان داستانها خواهند سرود در گوش کودانشان زمزمه خواهند کردویقین بدانید که آنروز هیچکس وهیچ نیرویی با هیچ زر و زوری نمیتواند درمقابلتان قد علم کند،به امید آنروز،

    • نه حالا

      کاش تندیس اش رو بزنید تو خیابان علوی و از رشادت هایش قصه های حسین کرد شبستری بسرایید!!! جمع کن بابا کاسه کوزه ات رو اینقد بزرگش میکنید،چه خبره!!کی میخواید بیدار شید!!!عمر سیاسی ایشان به پایان رسید!!! بیخود عمرتان را پای این بنده خدا تباه نکنید!!

  • هادی

    کسی که این متن را نوشته با چندین غلط املایی چگونه می خواهد بر سرنوشت ما تصمیم گیر باشد مجید جان توجیه را اینجور می نویسند.
    ظاهرا ... سواد شما را هم ضایع کرده است.جبهه پایداری با حمایت از احمدی نژاد کشور را به اینجا کشاند.در باب نظرات آیت اله مصباح ایشان که معتقد به حکومت اسلامی است و جمهوری را قبول ندارد پس چگونه در فعالیت های جمهوریت شرکت می کنند آیا ...

    • نفاق یا ...؟

      سلام خدمت تمامی عزیزان و همشهریان خودم.

      چند سوال از برادر محمودوند داشتم:

      شما و هواداران عزیزتون بارها عنوان کرده اید که ارزشی و ولایت مدار هستید. چطور شما که ارزشی هستید حاضر شدید کنار فائزه هاشمی که از فتنه گران هست بنشینید و حمایت کنید؟

      چطور کنار صادق زیباکلامی که اصلا انقلاب اسلامی و ولایت را قبول ندارند نشستید و از هم حمایت کردید؟

      چطور فائزه هاشمی که بارها به رهبری توهین و هتاکی کرده مورد حمایت کامل شما قرار گرفت؟

      چطور به بچه حزب اللهی ها که نماد واقعی ارزشی و انقلابی هستند شدیدترین توهین ها را کردید؟
      چطور و چطور و....................

      برادر محمودوند در رفتار و کردار شما تناقضی عجیب وجود داشت که دور اول خود را اصول گرا نامیدید و در جلسات این حزب هم شرکت کردید ولی بعد علیه این حزب سخنرانی و به اصلاح طلبان و سپس فتنه گرا پیوستید!!!

      جناب محمودوند عزیز احساس می کنم شما همه چیز را باختید هم صداقت ، هم پیشینه، هم رزمندگان و هویت مذهبی خود و هم ......

      امیدوارم قدری تامل کنید و مواظب باشید به سرنوشت امثال میرحسین و کروبی مبتلا نشوید چرا که یک کرسی اینقدر ارزش ندارد

      تا دیر نشده به خود بیاید و از انقلاب و یارانش بیش از این فاصله نگیرید

      به امید موفقیت شما

  • روح اله

    م

  • رهگذر

    دا کی کر اورده!!!! به نظر کجای این‌حرف بوی‌فروتنی و ادب میده من که هرچی فکر می کنم به جای نمیرسم، این‌اقا اگه دنبال دفاع استان بود حداقل زمانی که محافظه خانم‌هاشمی به همسر شهید مدافع حرم بی احترامی کرد، کاری انجام میداد،

  • محسن

    آقای دکتر محمودوند در مقابل فایزه هاشمی گفت بنده اصولگرا هستم و شما را دعوت نکرده ام ولی زمانی که زبان تهدید آمد که من نیایم آمدم و از الان شما مهمان من هستید کسی جرات ندارد به خانم هاشمی چپ نگاه کند بینم دا کی کر آورده که و خانم هاشمی بی احترامی کند.این بیانیه های جبهه پایداری ناشی از تحقیری است که جناب محمودوند از ایشان نمود حالا مثل همیشه به بداخلاقی روی آورده اند.مرضی محمودوند اصولگرای اصلاح طلب است و مقام رهبری گفت به این کاندیداها رای بدهید

    • اصولگرا

      مقام معظم رهبری فرمودند که به حامیان فتنه و فتنه گران رای بدهید؟!!!این کار محمودوند به هیچ وجه توجیه پذیر نخواهد بود و یقین بدانید که دیگر هیچ موقع تایید نخواهند شد.مقام معظم رهبری فرمودند فتنه خط قرمز ماست!!!پس تولی و تبری چه معنا میدهد؟! محمودوند بهتر است به این اشتباه خود اقرار آورده و به پیشگاه مقام عظمای ولایت و مردم ولایت مدار لرستان عذر تقصیر طلبیده و توبه نماید!!!

  • سید

    با سلام در رابطه با شعار یا علی گفتن آسان ولی ماندن سخت .برادر عزیز ارزش هر کس در مبارزه به اندازه مایه است که از خود می گذارد .حاج مرتضی محمود وند از جان خود مایه گذاشته آن هم در زمانی که مولا علی نیاز داشته و هنوز داره (جبهه وجنگ ) و آن زمان تو ویران به واقع چه می کردید و کجا بودید ؟ نیاز به lq بالایی ندارد که پاسخ این سوال را بدهیم .چون شما 8 سال با جریان انحراف شخصیت خود وحزب شما برای مردم مشخص شد .تاج مال مردم زجر کشیده .الان هم که دنبال این هستی که سوار بر دوش همین مردم مظلوم به اهداف شوم خودت و یارانت برسی .اگر استاندار و معاونت سیاسی ایشان به درستی کار کرده اند بنده بعنوان یک رزمنده وخانواده شهید از ایشان متشکرم .واما شما جناب ملکشاهی چکاره این مردمی که استاندار این مردم چنین تهدید می کنی .امیدوارم که خداوند همه ما را به راه راست هدایت نماید .من وشما سن وسالی داریم .بس نیست انحراف چیزی از عمر من و شما نمانده است .یا حق

  • روح اله

    وای بر حال ما با این ملت ....... دیگه نمیشه چیزی دیگه ای بگیم ما که همه مدانیم خودم هم به چشم دیدم که کاندید به ظاهر برنده چه قدر رای خریداری نمود و همه میدانند که ایشان نوکر فتنه گران است و در عمر خود رنگ جبهه رو به چشم ندیده و یک بار در سخنرانیهاش نگفته که من سرباز ولایتم و به قول اصلاح طلبان بارها افراد را واسطه کرده که ببرندش جزء لیست امید اما از سرداری که بیشتر عمر خود را صرف پاسداری از نظام و رهبری کرده این جوری برخورد میشه بخدا حق هیچ وقت پایمال نمیشودو نتیجه این خرید رای و ناجوانمردی مشخص خواهد شد به نظر شما خانوده هاشمی به نظام بیشتر ضربه زدند یا دار و دسته احمدی نژاد خواهشند یه کم به قول مقام معظم رهبری یه کم بصیرت داشته باشید بخدا روز قیامت باید جواب پس بدهید

    • پاسخ روح اله

      شما میگید ایشان رنگ جبهه ندیده اند،اگر دروغ میگویید نمیگویم داغدار عزیز(که بیگناه هستند) که دهانتان را گل بگبیرد ایشان علاوه بر حضور داوطلبانه در جبهه در عملیات مرصاد حضور فعال داشته اند،بنده خود از رزمندگان جبهه و جنگدهستم،در ضمن چه کسی از بستگان نسبی درجه اول محمودوند شهید یا جانباز شده است؟! خانواده ملکشاهی علاوه بر افتخار داشتن یک شهی والا مقام و یک جانباز سر افراز قطع عضو خود ایشان و دو برادر دیگرشان حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ داشته اند منتهی بهذسبب نجابتی که دارن روی این قضییه مانور نمیدهند ونه مثل کاندید شما محمودوند که در برهه ای در جبهه بوده و عالم و آدم را بدهکار خود میداند و آنرا پتک کرده و بر سر مخالفین خو میکوبد!!!در ضمن ایشان اجر مجاهدت های خویش را به بهای ناچیزی فروخت!!!

    • علی

      من نه پدر کشتگی با این دسته دارم نه عهد اخوت با اون دسته...
      ولی برادر روح اله ، اگه از یه بچه محصل ابتدایی این سوال رو بپرسی میگه که خانواده هاشمی فتنه گر هستند نه احمدی نژاد
      من نمی دونم چطور شما از بصیرت حرف میزنی در حالی که جلوی پاتو نمی تونی ببینی و شرایط رو درک نمی کنی...

  • ستاره

    سلام بر نویسنده نظر " حالا" میگم من قبلا این انشای رو ک نوشته بودید جایی خونده یا شنیده بودم برام آشناس شما از کجا کپیش کردید آوردید به اسم رئیستون دارید روش رژه میرید؟
    حداقل اگه میخاید برا رئیستون مایه بذارید یه ذره به عقل و فکر مبارک خودتون فشار بیارید اگه چیزی ازش تراوش کرد بعد تقدیمش کنید به رئیستون آقای محمودوند شاید بدش نیاد
    توصیه ای کوچک برای کمتر شدن آبروریزی شما.
    موفق و رئیس مدار باشید.... شبا با فکر مجلس بخابید... برا رئیستون ستاره بچینید......

    • عباسی

      ستاره خانم این چه طرز حرف زدنه پس به این سوال من جواب بده
      خریدن رای حلال است یا حرام ایا کسی که کار حرامی را به صورت علنی انجام می دهد ارزش دفاع و حمایت دارد یا نه یا باید رسوایش کرد

  • ابراهیم

    مرک بر مزدور مشاهی ،مرک بر مزدور ملکشاهی ،من همسابه محمودوند هستم بسیار خانواده درستی هستن ،اضافی صحبت میکنید

    • ناشناس

      مرگ بر تو و اربابان غرب گرایت

    • علی

      آقا ابراهیم مقصر شما نیستید از قدیم گفتن کمال همنشین در من اثر کرد.
      بله عزیزم از آقا مرتضی که همسایتونه اینجوری توهین کردن رو یاد گرفتی ، میدونم دست خودت نیست.

  • سرباز ولایت

    یه مطلبی خوندم که رهبری اونجا ذکر کرده بود پسند من اصولگرای اصلاح طلبه. در عجبم همه میگید سرباز ولایتیم اما چند جمله از حضرت آقا رو نخوندید و نمیدونید ایشان چه تفکراتی دارد. خواهشا خودتون رو منتصب به رهبر نکنید که رهبر نیازی به اصولگرا نما ندارد. آقای محمودوند اگر از خانم هاشمی دفاعی کرد به خاطر احساسی عمل کردن بعضی ها بود که میخواستن شهر را با تنش روبرو کنند. در ضمن ایشان فرزند آیت الله هاشمی هست که الان در مجلس خبرگان و تشخیص مصلحت نظام پست دارد و رهبر شجاع تر از آن است که ببیند ایشان مشکلی دارد و سکوت کند. در ضمن آقای محمودوند سرباز رهبری بوده و هست. ایشان با نائل شدن به درجه ی جانبازی در جنگ با سن کم به همه ثابت کرده که فرزند انقلابه. رهبرعزیز که ولی امر مسلمین نیز می باشه به خوبی سره را از ناسره تشخیص میده و فدائیان ایشان مراقب شرایط کشور آنهم به نحو احسنت هستند.

    • علی

      تو خودت دو خط از سخنرانی آقا نخوندی الکی زر میزنی.
      رهبر همیشه از فتنه گران اعلام برائت و بیزاری کرده .
      هاشمی هم با رای افراد بی بصیرتی مثل تو که خودشون رو سرباز ولایت میدونستن ولی هیچی از ولایت نمیدونستن وارد مجلس خبرگان شد.
      و همه میدونن که تشخیص مصلحت نظام هم ...نظامه وقتی برا کسی جایگاهی ندارن میگن برو تشخیص مصلحت.
      آره داداش واقعیت اینه

  • علی

    خدا وکیلی معاون سیاسی در حد این پست نبود متاسفانه استاندار خیلی رفیق بازه

    • موشکاف

      انصافا حق با شماست. معاون سیاسی استاندار خیلی خیلی واسه شاهرخی زیاده... این ردا بدجور واسش گشاده و به تنش زار میزنه. باید کسی که عادل بوده و لیاقت داشته باشه بجاش منصوب بشه. نتیجه عملکرد معاون سیاسی استاندار تا حالا که فضاحت بار و فلاکت بار بوده.

  • ناشناس

    نباید از نظام برای اشخاص هزینه کرد ! کاندیدی که توسط نظام تایید شد فتنه گر نیست ! پس همه کاندیداها در درون نظام هستند ! مطابق قانون باید عمل شود !

    ولی آنچه مشخص است استانداری عملکرد خوبی در انتخابات اخیر نداشتند .

    در کوهدشت یکجانبانه فضا را در اختیار .... قرار .... که رای مردم را غارت کند و از طرفی در خرم آماد مدعی این است که ... دزدی کرده !

    پس شما چکاره هستید ! البته جانبداری ... در استان لرستان از... در کوهدشت کاملا ملموس بود . این هم خلاف قانون است .

  • ناشناس

    به این آقای معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات میگم: اول مصاحبه های قبل از نتیجه انتخابات خودت را در خصوص نتیجه انتخابات وضرورت تمکین کاندیداها بخوان تا صداقتت را محک بزنی! دوم اینکه، لطفا پاسخ این سؤال را بده: آیا اجتماع جلو استانداری که شما در آن حضور پیدا کرده و سیم میکروفن معترض را جمع کرده ای با مجوز بوده؟یا بدون مجوز؟! اگر با مجوز بوده مگر قرار نبود هر اعتراضی از طریق قانونی پیگیری شود!! (به مصاحبه قبلی خود مراجعه کن) و اگر بدون مجوز بوده چرا شما در آنجا حضور پیدا کرده و سیم جمع کن کسانی شده اید که قانون را نادیده گرفته اند؟ چرا یک بام و دو هوا برخورد میکنی؟ خوب است مواضع خود را در مورد مغرضان به حضور یکی از عوامل فتنه هم مرور کنی!!!! باید بگویم برایتان متاسفم!!!! که امانت داران خوبی نیستید .

  • ناشناس

    مگر اونهایی که به خانم هاشمی حرف زده و تجمع کردند مجوز داشتند

    • علی نظری

      مگه تظاهرات های قبل از انقلاب مجوز داشت؟
      از کی تا حالا دفاع از انقلاب و ارزش ها نیاز به مجوز داره؟

  • محمد

    جناب شاهرخی معاون سیاسی! تا جایی که از گذشته وسوابق اطلاع دارم مسائل کارگری هم به شما مربوط میشود، چرا در حالیکه کارگران.گرسنه پارسیلون در ماههای گذشته چندین بار جلو همان درب استانداری اجتماع کردند شما حتی یکبار هم احوالی از آنها نگرفتید؟! آیا آنها ارزش حضور شما را نداشتند؟! راستی اگر طرفداران جریان مقابل آنجا تجمع میکردند باز اینگونه برخورد میکردید ؟! صداقت اولین شرط مسئولیت است.

  • ناشناس

    طرفداران محمودوند بیشترشون از عشق لات های شهر محسوب میشن که با فک کج حرف میزنند و قسمشان ..... داست
    حالا هم بچون (وجون دام) باختند دارند همه رو متهم به خرید رای میکنند تا شاید این داغ بزرگشان تسکین یابد

    • محسن

      پایداریها همیشه تهمت ودروغ را سرمشق خودقرارداده اندولایت ولایت


      میکنن بعد رای مردم که همان حق الناس ست راخریدوفروش میکنن

    • عباسی

      اتفاقا هواداران محمودوند همه ادمای ساده و بی ریا و سالمی هستند اما خیلی از سردسته های ملکشاهی دنیا پرست و مقام پرستند خودتونم می دونید که اونا را پول های کثیف دور هم جمع کرده

  • یک شهروند

    آقای محمودوند در عمل سرباز ولایت و ملت است ولی بعضی فقط در شعار، چرا از خودتان نمی پرسید بعضی افراد این همه پول رو از کجا آوردن که در این انتخابات ها صرف خرید رای مردم می کنند ،این فرد که از رحیمی در زندان پول گرفته بود، محمودوند در قضیه دختر اقای هاشمی رسم مهمان نوازی لرها را بجا آورد .

  • ناشناس

    هرچه ادم اصیل ریشه دار بودند اکثرا به اقای مرتضی محمودوندرای دادند

    • ناشناس

      تو اصلا بگو بلدی معنی ریشه دار چی میشه

  • ستار

    ریشه دار یعنی کسی که رای خود رو به یک کیلو مرغ نفروشه

    • ناشناس

      یعنی فائزه مرغ داده محمودوند رو خریده؟ خخخخخ

  • حامی

    >الله اکبر از این همه جهل
    اربده کشی و چاقو کشی و ادعای بچه شهری و دا کی کر آورده میشه ریشه دار بودن؟ محمودوند پا کرده توی کفش مشایی اما هم پیاله فتنه گران شده بعد دم از تبعیت از رهبری میزنه
    والا نمیدونم ایشون کدوم رهبری رو میگه ولی رهبری که ما میشناسیم فرمودن فتنه خط قرمز نظام است همچنین در واکنش به توئیت هاشمی رفسنجانی فرمودن اگر با اطلاع و آگاهی این حرف زده شده خیانت است...

    نمیدونم محمودوند پیرو رهبر ایرانه یا امپراطور گوموئا در افسانه جومونگ...
    بی ....در حرکات محمودوند موج میزنه

    نمیدونم کجای دنیا به کسی که رقبا و منتقدین خودش رو تهدید کنه و بگه دا کی کور آورده!!! میگن شایسته و انقلابی؟

    خدا هدایت کنه خودش و هواداران متعصبش رو

    • ناشناس

      عزیزم باید خدمدتون عرض کنم که اقای محمودوند همین الان در بیت رهبری مشغول خدمتند و مورد اعتماد رهبری نیز میباشند این راهی که شما میروید راه مشایی است همون که هشت سال مردم رو گول داد لطفا هوشیار باشید

    • علی

      کی گفته محمودوند تو بیت رهبری انجام وظیفه می کنه؟

      ایشون توی تشخیص مصلحت حفاظت فیزیکیه و .... هاشمی رفسنجانیه.

      شما که نمیدونی اربابت چه کاره است چرا الکی ازش دفاع می کنی؟

    • ناشناس

      م کارمند ساده دبیرخانه مصلحت نظام در خیابان نفت طبقه چهارمه نشون به اون نشون جلسه لرستانیهای مقیم مرکز که جلسه گرفته بودند دفتر ایشون جهت حمایت از ..... همیشه شکست خورده

    • ناشناس

      .تن ... فقط بوی گند عرق الواتهای شهر(بچون..... )را میدهد.

  • عباسی

    چرا بعضی ها با پول های کثیف از فقر و دست تنگی فقرا سو استفاده می کنند و علنا به ارا مردم دستبرد می زنند اصولگرا و ولایتمدار می گویید ایا کسانی که مقابل نظر صریح رهبر انقلاب می ایستند ولایتمدار و حزب الهی هستند شما دنبال اهداف پلید خودتان هستید و به ظاهر خود را به رهبر و ولایت چسبونده اید کسی که در خط رحیم مشایی و نوکری او را می کند هرگز در خط نظام و ولایت و حزب الله نیست به ولله دل امام زمان از این همه ریاکاری و سیاس بازی شما به درد می اید شما به خاطر دنیای خودتان و وعده و وعید های داده شده بهتون حتی از ولایت هم می گذرید دروغگویی دیگه بس است

  • عباسی

    احمدی نزاد عروسکی در دستان رحیم مشایی بود از این طرف مردم را با حرفای عوام فریبانه سرگرم کرده بودند تا در جایی دیگه بیت المال ملت را غارت کنند در طول سی و هفت سال گذشته هیچ دولتی به اندازه دولت مشایی اختلاس و دزدی و غارت بیت المال صورت نگرفته بود امروزه می بینم پول های به غارت رفته بیت المال سر از کجا در اوردند دوستان جبهه پایداری لطفا نظر حضرت ایت الله مصباح را در مورد خریدن رای جویا شوید اون موقع دم از ولایت بزنید

    • علی

      آقای عباسی به حرف شما بله ولی با سند که نگاه کنی دولت احمدی نژاد از سالم ترین دولت ها بوده.
      ولی حرف شما رو ما قبول می کنیم!!! ولی در عوض اختلاس ها بیشترین عملکرد رو در طول تاریخ داشتن و بیشترین کار رو دولت احمدی نژاد در میان دولت ها داشتن.
      این دولت روحانی که اختلاس نکرده!!!!! چرا کار هیچ دستاوردی نداشته؟

  • علی

    سلام، الان همه نظرات داشتم می خوندم به خودم گفتم عجب قدرتی داره دشمن، دقیقا مسیر سال ۸۷که‌منتی شد به فتنه دوباره داره قدم زنان، میاد تا ماجراه دیگه ی شروع کنه، سال ۸۷با تبلیغات و سهم پاشی تو کشور ، طرح دو قطبی شدن به خوبی انجام دادن دقیقا همین برنامه تو کشور اروپاه شرقی اجرا کردن ،به جای اینکه اینطوری به جون هم بی افتیم بهتر نیست شاخص ها، در نظر بگیریم، چهار کاندید ،همه اشون انسان های شریفی بودن وهستن، اما به هر حال اتفاقاتی افتاد که نباید می افتاد ، کسای که اون روز تو‌خیابون جمع شدن برا وجود سفر فایزه هاشمی بود با محمود وند کسی کاری نداشت مطمین باشید حتی اگر اقای ملک‌شاهی این کارو می کرد همین اعتراض صورت می گرفت، الان همین حرکت اقای محمود وند ، یک‌تنش تو فضای سیاسی استان ایجاد کرده ،که بعضی پست شون نگه دارن، اون کسای که حدیث رفتنشون داشت شنیده می شد نیاز به این تنش داشتن، از این حرفها بگذریم من دوسوال تو ذهنم بی جواب مونده۱-اگه تو تجمع سینمای ایران برا کسی اتفاقی می افتاد کی جواب میاد، اقای محمود وند یا استاندار ؟!!_۲؛مگه تو ایران فقط اصلاح‌طلب شناخته شده فقط خانم فایزه هاشمی به علم اینکه این خانم هر جا که میرن با شعار های اعتراضی از ش پذیرای میشه پس چرا دعوت میشه؟!!!

  • يارى

    بى ريشه به کسى ميگن که صبح اصولگراست.ظهرمستقل.غروب اصلاح طلب.شب رفيق فتنه گر وفردا همه روانکارمى کنه.

  • يارى

    بى ريشه به کسى ميگن که صبح اصولگراست.ظهرمستقل.غروب اصلاح طلب.شب رفيق فتنه گر وفردا همه روانکارمى کنه.

  • على

    بى ريشه به کسى ميگن که يه دزد بيت المال باغى ووطن فروش روبه استان عزيزمون دعوت ميکنه.

  • على

    بى ريشه به کسى ميگن که سرهرسفره ايى ميشينه وآخرش ميشه جيره خورهاشمى....

  • على

    بى ريشه به کسى ميگن که فرق بين جبهه پايدارى وجريان منحرف م ايى رو نمى فهمه.ياشايدميفهمه ولى خودش روبه خريت ميزنه.

  • ياسر

    بى ريشه به کسى ميگن که بخاطريه افريته دزد ووطن فروش به مردم فهيم وبافرهنگ شهرش توهين ميکنه.

  • سعيد

    حيف که خيلى کوچيکتر وحقيرترازاين حرفاست. وگرنه يه بچه لرباغيرت به اين بى ....ميگفت دا کى کر اورده...............

  • حسين م

    اين بنده خداهنوز کودک درونش خيلى فعاله.فکرکرده توميدون سياست ميشه اربده کشيد.بابا کى مى خواى بزرگ شى.؟؟؟؟؟هم سنهاى توالان مردشدن ديگه.....نه.؟؟؟؟؟

  • حسين م

    مردهزارچهره هم انتخابات رو باخت وهم اخلاق وهم صداقت رو...

  • محمد

    رفيق ىه وطن فروش خائن ودزدبيت المال شدن باعث ميشه انسان خيلى ازچيزاش رو ازدست بده حتى دوستاى نزديک. يکيشون هم بنده حقير...خراب کردى رفيق.خيلى خراب کردى....!!!!!!!!!!!،

  • سرباز ولایت

    اول که خوبه یه کم شعور و ادب داشته باشی. بی بصیرت تویی که هنوز معنی اصولگراواصلاح طلب رو نمیدونی بعد ادعای متفکر بودن داری. نادانک اول معنی تشخیص مصلحت نظام رو بفهم بعد انگ پارکینگ بهش بزن. تو و امثال تو که ادعای بصیرت دارید بفرمایید چرا ما چوب بستنی رو از چین وارد میکنیم؟ الکی خودتون رو به رهبری منتصب نکنید چون که رهبر از متحجر بیزاره. شما همون فرصت طلبهایی هستید که به قول شهید مطهری آفت نهضت محسوب میشید. دفعه بعدی هم خواستی حرف بزنی یه کم ادب رو چاشنی جملاتت کن. ریشوهای بی ریشه ای که نه قبل انقلاب در جریان انقلاب بودن و نه زمان جنگ در جبهه حق صحبت اضافی کردن ندارن.

  • چگنی

    مرتضی محمودوند اصول گرای اصل است نه شما که حتی یک روز هم جبهه نداریید والان که کشور در ارامش است شده ایید انقلابی تا الان کجا بودید تن محمودوند هنوز بوی باروت میدهد ولی شما یک عده فرصت طلب هستی مثل مگسان دور شیرینی که سراغ فرصت میگردیید خداوند جوابتان راخواهد داد ورسوایتان خواهد کرد

  • جواب چگنى

    اگرآقاى محمودونداصولگرا هستندبافتنه گران چرا همکيش ميشن.باکافران چه کارت گر بت نمى پرستى؟؟؟؟؟؟

  • مدافع حرم عشق

    خداوند خیرتون بده که دست این جیره خواران قدرت پوشالی بوقلمون صفت رو رو کردین ..به امید روزی که دست این این خودفروخته از سر این مردم ولایی کم بشه...خداوند شر این شیاطین رو به خودشون برگردونه ...امین

  • جواب سربازولايت

    اسمت به حرفات نمى خوره نکنه تومثل بعضى هايک رنگ نيستى؟؟؟وهزارچهره ايى؟؟؟چوب بستنى روازچين وارد ميکنيم چون يه مشت فتنه گر ودزدبيت المال نمى خان مارو پاى خودمون باشيم.شمااگه راست ميگى بايدازدست اونا ناراحت باشى رفيق.رهبرعزيزگفته به افرادانقلابى بى احترامى نشه.ودرآخرهمين امثال اين بچه هاتوجنگ بودن که هم ريش داشتن وهم ريشه.اونايى حق صحبت ندارن که نه ريش دارن ونه ريشه.

    • سرباز ولایت

      نه عزیز دلم نه هزار چهره ام نه چند رنگ. نمیدونم چرا بعضی ها فک میکنن جنگ ایرانی با غیر ایرانی. اول که همه از چپ و راست گرفته تا معتدل و مستقل؛ پیر فرزانه ای داریم به نام رهبر؛ پس بهتره بعضی ها رهبر رو فقط مختص به خودشون ندونن.

      دوم اینکه همین بعضی ها آیا نشنیدن که رئیس جمهور تو مازندران فرمایش کردن چرا مردم به خاطر تحریم باید جنس رو 40 درصد گرونتر بخرن؟ ایشان نمیخواست بیشتر مسائل رو باز کنن اما عزیز دل یکی از دلایلی که ما چوب بستنی رو از چین میاریم به خاطر تحریم و به تبع نبود ماشین آلات مخصوصه نه فتنه گر.

      سوم اینکه دزد بیت المال که مشخص شد چه کسانی بودن نمیدونم چرا به اونا فتنه گر نمیگید.

      چهارم اینکه رهبر فرمایش کردن که توهین به زحمت کشان نظام نکنیم و یکی از اصل های اصولگرایی رعایت اخلاقیاته حتما به سخنان رهبر رجوع نمایید.

      پنجم اینکه هاشمی کس و کار من نیست ولی باید بپذیریم که در دو جای حساس داره کار میکنه و تخریب ایشان یعنی تقویت دشمن.

      ششم اینکه بچه های جنگ نصب داشتن و ریششون با ریش ریشوهای بی ریشه خیلی فرق داره لطفا اون عزیزان رو با ریاکاران یکی نکنید.

      هفتم اینکه دختر هاشمی تو سخنرانیش حرف بدی نزد که بخوایم اینگونه تخریبش کنیم ؛ در ضمن انسان جایز الخطاست.

      هشتم اینکه اول شرایط کشور رو بسنجیم بعد بیایم نطق کنیم .

      یادمون نره که حدیث داریم اگر فقر از یک در وارد شود ایمان از در دیگر خارج میشود.

      مرتضی محمودوند کسی هست که به این حدیث توجه ویژه داره و هدفش از کاندیداتوری رفع فقر از این شهر بود.

      عزیز دل خرم آباد 37 ساله داره به خاطر ضعف در انتخاب نماینده اصلح داره تاوان پس میده از آمار خودکشی بگیر تا بیکاری و طلاق و اعتیاد
      حتی کمترین حد احترام به مردم شهر که شامل آزاد سازی قلعه به طور کامل که دستورش رو حضرت آقا در سال 70 صادر نموده تا لایه روبی رودخانه شهر که هنگام ورود توریست ما باید خجالت بکشیم نیز از ما ساقط شده

      سوال مگر در این 37 سال به غیر اصولگرا و اصلاح طلب کس دیگری مدیر شهر بوده؟

      پس بپذیریم که هر کس گفت اصولگرا یا اصلاح طلبم اما در عمل به آن مقید نبود هزار چهره است؛ زیرا که هدف اصولگرا و اصلاح طلب واقعی خدمت به خلق و رفع محرومیت به تبعیت از دستورات حضرت آقا می باشه.

      لازم به ذکره معظم له فرمایش کردن که پسند من اصولگرای اصلاح طلبه ؛

      در واقع مرتضی محمودوند به دستور آقا حد وسط رو در پیش گرفتن
      و با این کار ثابت کرد که سخن رهبری براش فصل الخطابه

  • حيدر

    شرم برمردهزارچهره که دوروز رفته جبهه پدر ملت رو در اورد.تروخدا بگوچندميشه نقدى باهاش حساب کنيم.

    • رزمنده

      درود خدا بر تو با حرفت کاملا موافق ام،اگه مثل خانواده ملکشاهی شهید و جانباز میداد،احتمالا ادعای تشکیل دولت خود مختار میکرد!!! خانواده ملکشاهی علاوه بر افتخار داشتن یک شهید والا مقام و یک جانباز سر افراز خود ایشان بعلاوه دو برادر دیگرشان حضور داوطلبانه در جبهه داشته اند منتهی مثل بعضی ها اونو پتک نمیکنن تو سر مردم بزنن!!! این بابا فکرکرده چون تو اطلاعات بوده میتونه سر مردم عربده بکشه!!! به قول فرمایش امام راحل مردم ولی نعمتند،سربازان گمنام واقعی امام زمان هم از اینکه امثال ایشان از نام آنها بهره سوء میبرند متکدرند و به تنگ آمده اند...

    • چگنی

      وقتی محمودوندها جبهه بودند امثال پدر جنابعالی کجا بودند حتما" قمار بازی می کردند که الان پول دار شده ای

    • جواب چگنی

      چگنی این همه دم از جبهه میزنی خدا وکیل کسی از اعضای خانوادت یا خودت جبهه رفتی؟!! یا الکی گپی میآی؟! اگه منظورت ملکشاهی راد که قبلا دوستان بخوبی اشاره کردند ایشان هم خودشان و هم چهار برادر دیگرشان همگی جبهه رفته اند و در این مسیر مقدس یک شهید و یک جانباز قطع عضو تقدیم انقلاب نموده اند، آیا سابقه انقلابگری و ایثارگری این خانواده قابل قیاس با محمودوند هست؟! منکر جبهه رفتن محمودوند نیستیم و نمیخواستیم وارد این بحث بشیم منتهی تو هر پستی که گذاشتی حرفت همین بوده و ما را مجبور به روشنگری کردی! در ضمن ملکشاهی راد یار و خواهر زاده شهید مبشر هستند،توصیه برادرانه دارم کمتر توهین نمایید و حرمت خانواده شهدا و مقام شامخشان را نگه دارید، در غیراینصورت!!!...

  • رضا

    تن آقاى م فعلا بوى خيانت مى دهد.معلومه که توعمرت تفنگ وفشنگ نديدى که بوى خيانت ووطن فروشى روبا بوى باروت اشتباه ميگيرى.

    يک بال مگس وطنم ميارزد به کل دنياى وطن فروشان.

  • رفيق

    دربرابرهمه توهين هايى که به مردم عزيز وباغيرت شهرمان کردى سکوت مى کنم چرا که توهم اهل همين ديارى هرچندافکارت کودکانه باشدامارفيق شدنت بايک دزد ويک وطن فروش قلبم راشکست.کاش رفيق وطن فروشان نمى شدى....کاش....

  • يارى

    بى ريشه به کسى ميگن که صبح اصولگراست.ظهرمستقل.غروب اصلاح طلب.شب رفيق فتنه گر وفردا همه روانکارمى کنه.

  • ناشناس

    لابد شما همتون طرفتار کسی دیگه اید که محمودوندو محکوم میکنید.حاج مرتضی محمودند واقعا شیر لرستانه

  • ياسر

    مردم عزيزلرستان شيررياکارنمي خان.بخدامن طرفدارمحمودوندبودم براش هم کارکردم.اماوقتى ديدم توزرد از آب دراومد مسيرم روعوض کردم.ماطرفدار واقعيت هستيم وتعصب بيجاوالکى نسبت به هيچکس هم نداريم.رفيق شدن بايه وطن فروش بزرگترين جرمه.کسى که مى خادمردقانون بشه نبايدقانون شکنى بکنه ويه محکوم فتنه روکه حکم ممنوعيت حضوردراجتماعات سياسى روداره برا تبليغ بياره.دروغ ميگم مومن؟؟؟؟؟فتنه گربودن ودزدبيت المال باغى برانقلاب بودن وتوهين به ولايت وامام حرمت شکنى روز عاشوراو.....که جاى خوددارد.

  • ياسر

    ارزش هرانسان به دوستان اوست.اگرمى خاى کسى رو بشناسى به دوستاش نگاه کن.تواين زمينه خيلى حديث داريم.

  • جواب ناشناس

    راست مى گى شيره ولى شير پاستوريزه ياشايدشيرآب.ياشايدهم واسه وطن فروشاى روباه صفت هزارچهره شيرباشه.واسه ماکه مردهزارچهره است باافکارکودکانه که شداسباب دست يه مشت آدم بى ارزش ودزد..

    • چگنی

      واقعا" محمودوند حرف تاریخی زد که باید درتاریخ نوشته شود شما همان بی ریشه هاهستید که باکوچکترین سرما از بین خواهید رفت

  • ياسر

    مردم عزيزلرستان شيررياکارنمي خان.بخدامن طرفدارمحمودوندبودم براش هم کارکردم.اماوقتى ديدم تو...... از آب دراومد مسيرم روعوض کردم.

    ماطرفدار واقعيت هستيم وتعصب بيجاوالکى نسبت به هيچکس هم نداريم.

    رفيق شدن بايه وطن فروش بزرگترين جرمه.کسى که مى خادمردقانون بشه نبايدقانون شکنى بکنه ويه محکوم فتنه روکه حکم ممنوعيت حضوردراجتماعات سياسى روداره برا تبليغ بياره.دروغ ميگم مومن؟؟؟؟؟

    فتنه گربودن ودزدبيت المال باغى برانقلاب بودن وتوهين به ولايت وامام حرمت شکنى روز عاشوراو.....که جاى خوددارد.

  • ذوالفقار حیدر

    با سلام اين آقای سناتور نما آقای ملکشاهی راد چرا اون روز مناظره حاضر نشد بیاد تو ميدون از چه بیم داشت لابد ضعف داشته حالا فائزه هاشمی رو کردین ادویه آشتون

نظرات