محمد صادق کوشکی:

کوشکی، کارشناس مسائل سیاسی گفت: برای این افراد آنقدر مسائل حوزه قدرت برای شان جذاب و مهم شده و اولویت پیدا کرده که ظاهرا سایر عرصه ها را به فراموشی سپردند. در واقع نتیجه غفلت کامل از انقلاب اسلامی، هدف از انقلاب و چارچوب های نظام اسلامی جای تعجب دارد.

دکتر محمد صادق کوشکی، کارشناس مسائل روز و سیاست در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پارس در خصوص ارتیاط اخیر فائزه هاشمی با سران بهائیت، اظهار داشت: به نظر می رسد کسانی که به برکت انقلاب اسلامی به مناسب و موقعیت هایی رسیدند و توانستند جایگاه خود را تثبیت نمایند. آن ها همچنین با استفاده از ساده اندیشی موجود در فضای سیاسی کشور، تا جایی پیش رفتند که خود پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران معرفی کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با انتقاد از افرادی که ماهیت انقلاب اسلامی را فراموش کزده اند، اظهار داشت: این عده به نظر می رسد تا جایی خودشان را در مسائل سیاسی و معادلات قدرت غرق کردند که بعضی از اصول را فراموش کردند. اصولی که ماهیت ایجاد انقلاب اسلامی، پدیدار شدن جمهوری اسلامی و علت این که چرا شهدا، خانواده هایشان و امام راحل سختی ها را به جان خریدند را در بر می گیرد.

وی تصریح کرد: برای این افراد آنقدر مسائل حوزه قدرت برای شان جذاب و مهم شده و اولویت پیدا کرده که ظاهرا سایر عرصه ها را به فراموشی سپردند. در واقع نتیجه غفلت کامل از انقلاب اسلامی، هدف از انقلاب و چارچوب های نظام اسلامی جای تعجب دارد.

کوشکی با یاد آوری حمایت از بهائیت توسط برخی افرادی که سابقه دینی نیز داشتند، خاطرنشان کرد: این موضوعی تا جایی پیش رفت که فردی که به عنوان مرجع تقلید از او یاد می شد و خیلی تلاش می کردند وی را جانشین بنیانگذار انقلاب اسلامی معرفی کنند، در رسانه ی انگلیسی بی بی سی به طور رسمی از بهائیت حمایت می کند.

این استاد دانشگاه ، با بیان اینکه غفلت از انقلاب به خانواده ها یشان سرایت کرده است، گفت: چنین فردی که روزی مرجع بود به دام بی بی سی می افتد و از بهائیت حمایت می کند و این باعث می شود که افرادی که از دین و مسائل آن شناخت کافی ندارند، با بهائیت دم خور شوند. اما این وسط جای تعجب و ناراحتی برای کسانی است که نسبت به دین و به حکومت دینی غفلت کامل دارند و این غفلت به خانواده و اطرافیانشان نیز سرایت کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه یادآور شد: این افراد اگر به همین غفلت ادامه دهند، قائدتا دنیا و آخرت خود را نیز نابود خواهند. چرا که انقلاب اسلامی و نظام از این حرکت ها زیاد به خود دیده است و این دست فعالیت ها آسیب نخواهد دید.

وی گفت: برخی افراد مثل فائزه هاشمی هرجی به رفتار های خود ندارند و در واقع باید موضوع دیدار این فرد با سران بهائیت را در کنار رفتاری مثل ساندویچ خوردن قبلی شان تلقی کرد. خیلی نباید متوقع بود که چرا این افراد این کار ها را انجام می دهند.

کوشکی در پایان با اشاره به سابقه سیاه فائزه هاشمی در فتنه و برخی مسائل فرهنگی، خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه این گونه افراد بارها در گذشته از این دست اقدامات انجام داده اند، هرجی نیز از مطرح شدن آن ندارند.منبع: پارس

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات