شنیده شده که اخیرا جلسه ای با حضور برخی اعضای تاثیرگذار حزب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب با محوریت موضوع انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اصلامی در منزل یکی از اعضای سازما ن مجاهدین برگزار شده است.

به گزارش لرستان خبر، به نقل از کانال های تلگرامی شنیده شده که اخیرا جلسه ای با حضور برخی اعضای تاثیرگذار حزب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب با محوریت موضوع انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اصلامی در منزل یکی از اعضای سازما ن مجاهدین برگزار شده است.

بنابراین گزارش اصلاح طلبان حاضر در جلسه جملگی توافق کردند که عارف به نفع لاریجانی باید کتار برود و اصلا درانتخابات هیات رییسه کاندید نشود.این جریان اصلاح طلب معتقد است که ریاست عارف بر مجلس فضای سیاسی را برای دولت تنگ می کند و با تنگ شدن فضای سیاسی بر دولت فعالیت اصلاح طلبان نیز محدود می شود همچنین با توجه به اینکه عارف در فضای سیاسی کشور تقریبا تازه کار محسوب می شود فعلا توان اداره مجلس با خط مشی اصلاح طلبی اصیل را ندارد.

در این جلسه یکی از تاثیرگذاران سازمان مجاهدین گفته که به هر نحو ممکن که شده نباید بگذاریم عارف کاندید ریاست مجلس بشود البته اگر هم کاندید شد قطعا رای نخواهد داشت چه اینکه تعداد زیادی از اعضای فراکسیون امید در نهایت به لاریجانی رای خواهند داد. لاریجانی همچنین رای کامل اصولگرایان مجلس و مستقلین را هم با خود خواهد داشت.همچنین عضو دیگری از جبهه منحله مشارکت به حمایت برخی اعضای مجمع روحانیون مبارز از عارف اشاره کرده و گفته که حمایت این جریان زیاد تاثیرگذار نیست و حمایت چهره هایی نظیر خاتمی بیشتر در راستای ایجاد جو روانی بر روی اصولگرایان است.

لازم به ذکر است این اظهارات محفلی جریان مشارکت و سازمان مجاهدین در حالی صورت می گیرد که برخی حامیان عارف معتقدند این جریان که فشار برای انصراف عارف را زیاد کرده است می خواهند عارف را به «آقای انصراف» تبدیل کنند و با فشار سیاسی و روانی می خواهند مانند سال 92 عارف را کنار بزنند.


منبع: شمانیوز

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات