رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور:

رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور گفت: تمام تلاش اصلاح طلبان برای حذف بزرگان نظام با هدف حذف نیروهای ضد آمریکایی، ضد اسرائیلی، مدافعان ولایت مطلقه فقیه و مدافعان مظلومان جهان صورت گرفت.

به گزارش لرستان خبر، حسین الله کرم عصر امروز در همایش فداییان ولایت و منتظران ظهور که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه اصلاح طلبان با این رویکرد که نباید به آیت الله مصباح یزدی، آیت الله یزدی و جنتی رای دهیم وارد عرصه انتخابات خبرگان رهبری شدند، اظهار داشت: اصلاح طلبان برای تحقق اهداف خود در این انتخابات یک لیست 16 نفره برای مجلس خبرگان رهبری و یک لیست 30 نفره برای مجلس شورای اسلامی را ارائه کردند و به طور گسترده در تلگرام برای اینکه این لیست ها رای بیاورند به تبلیغات پرداختند و از طرفی رئیس دولت اصلاحات نیز به حمایت از این لیست پرداخت و میرحسین موسوی و همسر فتنه گرش نیز با دادن رای موجب ترغیب مردم بالای شهر تهران برای رای دادن به لیست امید شدند.

تلاش اصلاح طلبان برای حذف نیروهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی است

رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور گفت: تمام تلاش اصلاح طلبان برای حذف بزرگان نظام با هدف حذف نیروهای ضد آمریکایی، ضد اسرائیلی، مدافعان ولایت مطلقه فقیه و مدافعان مظلومان جهان صورت گرفت، گفت: اصلاح طلبان با این امید که جایگزین رهبر معظم انقلاب در این هشت سال تعیین می شود وارد عرصه انتخابات مجلس خبرگان شدند؛ اما زهی خیال باطل که این انقلاب با وجود رهبر معظم انقلاب به حکومت امام زمان (ع) متصل می شود.

الله کرم بیان کرد: جریان تبلیغات غرب با این تفکر به کمک جریان اسلام آمریکایی در داخل آمد تا بتوانند مجلس خبرگانی را به وجود بیاورند که به قول رهبر معظم انقلاب این خبرگان رهبری را در آینده که روحانی هم باشد و شورایی از رهبری هم باشد را با تغییر سیرت نظام روی کار بیاورند و اسلام آمریکایی را در کشور پیاده کنند.

وی با بیان اینکه تمام عناصر جریان اسلام آمریکایی برای حضور در مجلس خبرگان رهبری مشخص هستند، افزود: تبلیغات بیش از اندازه برای برجام به عنوان فتح الفتوح و آفتاب تابان یکی عناصر این جریان برای پیروزی در انتخابات بود و این در حالی است که به واسطه برجام غنی سازی 20 درصد را از بین ببرند و قلب رآکتور اراک را سیمان گرفتند و بقیه جاها را نیز تعطیل کردند تا اینها حدود 200 میلیارد دلار پول کشورمان که در خارج است را آزاد کنند.

تبلیغات برجام و اشتباه اصولگرایان در مجلس سبب رآی آوردن لیست امید شد

رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور گفت: در تبلیغات شغل، آب خوردن مردم و مشکلات زیست محیطی را هم به برجام مرتبط کردند؛ اما برجام هم شکل گرفت ولی طوری ادامه پیدا کرد که تا سر انتخابات این قرارداد بسته شود. اینجاست که همه مردم انتظار دارند که بعد از برجام شکوفایی اقتصادی در کشور ایجاد شود؛ بنابراین رای مردم به سمت لیست به اصطلاح امید رفت.

الله کرم بیان کرد: در تهران مردم لیست 30 نفره امید را نمی شناختند و تنها به این امید که این 30 نفر مشکلات اقتصادی و بیکاری را رفع کنند به آنها رای دادند. و از طرف دیگر هم اصولگرایان در مجلس اشتباه مهلکی را انجام دادند و آن این بود که پرداخت مرحله دوم یارانه را که با افزایش قیمت دلار ارزش آن تا یک سوم کاهش یافته بود را مصوب نکردند و نتیجه این شد که 30 درصد از مردم جنوب شهر تهران پای صندوق های رای نرفتند.

وی با بیان اینکه هدف از طرح لیست انتخاباتی انگلیسی مجلس خبرگان این بود که این مجلس را به سمت انتخاب یک رهبر متمایل به اسلام آمریکایی و رهبری شورایی بکشاند اما این طرح شکست خورد اظهار کرد: در این انتخابات شهرستانی ها جور تهرانی را کشیدند و به بهترین وجه به وظیفه خود عمل کردند و البته تهرانی هم به بخشی از وظیفه خود که منجر به ورود آیت الله جنتی به مجلس خبرگان شد عمل کردند.

موضوع شورایی کردن رهبری در نطفه خفه شد

رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور گفت: همت برادران شهرستانی موجب شکست فتنه آمریکایی، فتنه بهایی و شکست پیوند فتنه گران و بهائیان شد و این موضوعی است که این را دیروز همه در خبرگان به چشم خود دیدیم و باز هم خداوند به ما کمک کرد و این پیرمرد 90 ساله را به عنوان یار و یاور انقلاب در راس مجلس قرار دارد تا موضوع شورایی کردن رهبری در نطفه خفه شود.

الله کرم بیان کرد: کسی که با بهایی غذا می خورد و رفت و آمد می کند این نجس است و با این حال اگر آن مرد فرزند خود را عآق والدین می کرد شاید مورد توجه قرار می گرفت؛ اما اینکه خطاب به فرزند خود بگوید تو اشتباه کردی و او هم بگوید که من اشتباه نکردم و ازحقوق بشر دفاع کردم در حالی که در اینجا حقوق بشر و دینی وجود ندارد این فایده ای ندارد.

وی افزود: بهاییت، وهابیت و صهیونیسم جریانات دست ساز انگلیسی هستند و اصولا دین نیستند و فقط به عنوان جریانات انحرافی در بین ادیان اصلی به وجود آمده اند.

رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور با بیان اینکه انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان نوید بخش انتخاب یک رئیس مجلس اصول گرا است، گفت: اگر به مانند مجلس خبرگان که به جریان آمریکایی و فتنه گران ضربه خورد دقت شود می توان شاهد شکل گیری یک مجلس انقلابی باشیم. اصولگراهای مجلس نباید خود را دست کم بگیرند و باید هیئت رئیسه مجلس در دست اصولگرایان قرار بگیرد.


انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • علی عباس یاسین ایران

    حاج حسین الله کرم درود خدا بر شما و یارانت و مرگ بر ضد ولایت فقیه. فدایی داری

نظرات