رسانه‌های وابسته به گروه‌های تروریستی غرب کشور که از همکاری‌های مردمی با نیروهای نظامی و انتظامی به ستوه آمده‌اند، برای جلوگیری از این اقدام به تهدید مردم پرداختند.

به گزارش لرستان خبر، گروه‌های تروریستی غرب کشور که هر از چندگاهی برای اقدامات خرابکارانه و ناامنی قصد از مرزهای غربی کشور را دارند، از همکاری مردم محلی با نیروهای سپاه به ستوه آمده و در شبکه‌های ماهواره‌ای خود به تهدید مردم محلی منطقه پرداختند.

بر پایه این خبر فعالیت‌های فصلی و البته ناکام تروریستی‌های غرب کشور نه تنها جان اهالی این منطقه را تهدید می‌کند، بلکه با ضربه به امنیت منطقه از فعالیت‌های اقتصادی نیز جلوگیری می‌کند.
این در حالی است که همین گروه‌های تروریستی در فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای خود مدعی احقاق حقوق مردم کردستان ایران شده و دامنه فعالیت‌های حقوق بشری خود را تا شورای حقوق بشر سازمان ملل نیز گسترش داده‌اند.
همکاری و اعتماد مردم محلی به نیروهای سپاه پاسداران برای حفاظت از مرزها در برابر تروریست‌های مدعی قوم کرد در غرب کشور موجب ناکامی عوامل این گروه‌های تروریستی شده و این مسئله در نهایت به تهدید علنی مردم منطقه در رسانه‌های ماهواره‌ای وابسته به این گروه‌های انجامیده است.
در بیانیه منتشر شده از سوی یکی از گروه‌های تروریستی وابسته به گروهک پ.ک.ک در این رابطه مردم محلی تهدید شده‌اند که دست از همکاری با نیروهای سپاه برداشته و همچنین از آنها خواسته شده در برابر نیروهای نظامی ایران که وظیفه حفاظت از مرزهای غربی کشور را دارند، بایستند!
به نظر می‌رسد تروریست‌های مدعی قوم کرد نه تنها همچنان در توهم برخورداری از حمایت‌های مردمی بسر می‌برند، بلکه مردم غیور کردستان را نشناخته و به تهدیدات خود برای جلوگیری از همکاری مردم با نیروهای سپاه امیدوارند!

منبع: گزارشگر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات