انتقادهای نماینده دورود و ازنا در مجلس/

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس: نگرانی از این است که انتخاب مدیران اقتصادی به صورت سیاسی انجام شود به دلیل این که مدیران ضعیف و ناکارآمد صرفا جهت تامین نظرات یک جریان خاص در استان کار می‌کنند.

به گزارش لرستان خبر، مجید کیان‌پور در نشست علنی دوشنبه 17 خرداد مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود گفت: از تمامی مردم، نمایندگان ادوار و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که حضور باشکوهی در انتخابات اخیر مجلس داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از این که استان لرستان جهت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انتخاب شده تشکر می‌کنم ولی نگرانی از این دارم که از این موقعیت به صورت احسن و مطلوب استفاده نشود.
کیان‌پور افزود: استفاده از مدیریت تخصصی و متعهد، لازمه‌های اجرای سیاست مقاومتی است و نگرانی از این است که انتخاب مدیران اقتصادی به صورت سیاسی انجام شود به دلیل این که مدیران ضعیف و ناکارآمد صرفا جهت تامین نظرات یک جریان خاص در استان کار می‌کنند.
وی افزود: مشکلاتی مانند بیکاری، رکود اقتصادی در شهرستان‌های ازنا و درود وجود دارد و بیکاری با نرخ بالای 35 درصد و پروژه‌های نیمه‌تمام عامل نگرانی مردم در این شهرستان‌ها است به صورتی که رشد جمعیت کاهش یافته و سطح مهاجرت افزایش یافته است و بسیاری از واحدهای صنعتی تعطیل یا نیمه‌فعال هستند.
کیان‌پور گفت: دولت باید جهت حل مشکلات، تدابیری اتخاذ کند و برای مشکلاتی که در تعریض پروژه راه‌سازی ازنا- شازند وجود دارد تدبیر کنند، به دلیل اینکه این جاده در سال‌های گذشته به دلیل نامناسب بودن کشته به جا گذاشته است. همچنین سد کمندان در حوزه انتخابیه‌ام باید به بهره‌برداری برسد و همچنین تصفیه‌خانه آب ازنا برای تکمیل تامین اعتبار شود.
وی ادامه داد: باید به وضعیت معیشتی، اشتغال‌زایی و بهداشت در شهرستان‌های ازنا و درود رسیدگی شود و امکانات بیمارستانی ارتقاء یابد و به وضعیت درمانگاه در شهرهای مومن‌آباد و جولان در حوزه انتخابیه‌ام رسیدگی شود و همچنین منطقه ویژه اقتصادی نیازمند رسیدگی بیشتری است.
کیان‌پور گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به وضعیت حقوقی کارگران کارخانه‌های فولاد و چدن رسیدگی کند به دلیل اینکه هفت ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند. ضمن آنکه کارخانه سیمان در حوزه انتخابیه‌ام نیازمند تقویت است.
وی ادامه داد: باید وزیر نیرو به مشکل کمبود آب شرب و کشاورزی رسیدگی کند و سدها در این منطقه تکمیل شود، همچنین وزیر دفاع نسبت به حداکثر رساندن صنایع زرهی بنی‌هاشم دستور لازم را صادر کنند.
کیان پور گفت: وزیر راه و شهرسازی باید به وضعیت کمربندی در شهرستان‌های ازنا و درود رسیدگی کند و همچنین وزیر ورزش و جوانان به وضعیت ورزشگاه‌ها در شهرستان دورود و منطقه رسیدگی و از تیم‌های ورزشی حمایت کند.
وی ادامه داد: حدود 250 واحد سنگ‌بری نیازمند رسیدگی از سوی وزارت صنعت هستند و همچنین باید به وضعیت مالیات و بیمه در منطقه بیشتر توجه شود و اینکه باید مشخص شود به چه دلیل مناطق ازنا و درود از منطقه غیر برخوردار به برخوردار تبدیل شده‌اند.
 کیان‌پور گفت: وزیر نفت باید در تعرفه گاز این مناطق تجدیدنظر کند و باید گازرسانی به روستاها در این مناطق انجام شود. از وزرای جهاد کشاورزی و نیرو درخواست می‌کنم به وضعیت نوع کشت در منطقه رسیدگی کند و همچنین وضعیت چاه‌های کشاورزی نیازمند تعیین و تکلیف است.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید سود بانکی تعیین تکلیف شود و به وضعیت معلمان حق‌التدریسی رسیدگی شود.
منبع: خبرگزاری خانه ملت
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمد

    درود بر شرفت مهندس كيانپور.
    لطفا مطالبات استان را هم پيگير باشيد.
    تو را بخدا مردم كوهدشت را هم فراموش نكن.
    برخي شهرها از جمله كوهدشت كسي را نداريم.
    آقايان بيشتر سياسي كاري مي كنند تا امورات مردم.
    عملا ثابت شده.
    خدايا تو به داد كوهدشت برس.

  • غریبه اشنا

    تشکرازجناب مهندس کیانپور....کاربه کاردان سپردن حتماکه نتیجه مطلوب خواهدداشت انشاالله

  • سعید

    تعطیلی و بیکاری در بخش صنعت به دلیل ناکارآمد بودن مدیر ..... لرستان و اصرار تعجب برانگیز فردی مشخص برای ماندن او است

    ایشان با بی تدبیری و عدم داشتن تخصص لازم و البته بی تعهدی با پنج سال صدارت خود باعث نابودی بنگاههای اقتصادی و صنایع کوچک و متوسط شده است.

    متاسفانه همشهری و هم ولایتی بودن ایشان با شخص مشخص باعث ماندگاری او و پوشش برای عملکرد متضررانه برای استان شده است و کسی هم گوش شنوا ندارد.

    اگر دنبال ابتدای گره کور این مشکل هستید از این اداره شروع کنید و تا معاونین آن را که دست مهمی در بدبخت کردن کارخانه جات و رکود حاکم شده اند اقدام کنید.یا علی

  • ناشناس

    يا حسين .
    يا علي مدد.
    مهندس كاردان.

  • ناشناس

    درود بر کیان پور.

  • ناشناس

    درود بر کیان پور.

  • ناشناس

    نمايندگان محترم لرستان موفق باشيد.
    هيچ چيز از خدمت صادقانه شيرين تر نيست.
    بنابراين براي رضاي خدا كار كنيد.

  • مجتبی احمدی

    دمت گرم مهندس عزیز صدای این مردم بدبخت استان را به دست مسئولین برسان

  • ناشناس

    واقعا دمت گرم.

  • پیمان

    یا علی مدد . اگر راست میگی کاری بکن ولی اگر می خوای تو هم سهمی در بخور بخور مدیران ضعیف داشته باشی که خدا رسوایت میکند و در آتش جهنم این از خدا بی خبران داخل نشو جناب آقای کیان پور عزیز.

  • شهروند

    طی ملاقاطی که با ایشان جهت انجام کاری داشتم در زمانی که منصب معاونت عمرانی استانداری را داشتن ایشان اشاره کردند که استانداری کاری با نمایندگان ندارند و ملاک عمل فقط حرف استاندار هست، حالا باید الان دید که ایشون در منصب نماینده هستند آیا سر حرف قبلی خود می باشند یا رویه عوض می شود!

  • محمد حسین احمدی

    تعدادی مدیرکل در زمان تصدی جنابعالی بوده اند الان هم شرف حضور دارند این مدیران خاص فقط برای جمع آوری رای برای فرد خاص و پرداخت دهها فقره وام به روستائیان می توانند بقای مدیریتشان باشد

  • ناشناس

    آ مجيد به پيش .كوتاه نيا.............

  • همشهری

    امیدی هم به شما نیست اگه معامله کنید

  • لشنی

    نماینده محترم آقای کیانپور: با سلام آیا وقت آن نرسیده است که فرزندان شهدا وجانبازان آرامش داشته باشند رئیس دبیرستان شاهد پسر دورود لرستان یک مرد مجنون به اسم رحمن موسوی می باشد دبیرستان ودانش آموزان را از دست این دیوانه نجات دهید مدیون خون شهدا هستید

نظرات