دروغ بی بی سی آنقدر بزرگ بود که حتی معاندان هم آن را باور نکردند و در لابلای مطالبشان در خصوص اسناد ادعایی، ضمن کلی اهانت که همیشه از آنان انتظار می رود این آرزوی بزرگ را می کردند که ای کاش فقط و فقط ای کاش برای یکبار هم شده این "دروغ بزرگ" حقیقت می داشت! هر چند بلافاصله می گویند که می دانیم کسی باور نمی کند چون خمینی(ره) با مردم یک رو و یک رنگ بیشتر نداشت!

در آستانه سالگرد رحلت حضرت امام(ره) بی بی سی با انتشار اسنادی جعل شده فکر کرد بزرگترین ضربه را به آرمانهای روح الله زده است!

بنا بر این گزارش اسناد بی بی سی آنقدر ساختگی بود که فقط کافی بود کسی نگاهی کوتاه به زندگی سراسر توامان مبارزه امام(ره) دلها با آمریکا بیندازد آنوقت خواهد یافت که چرا بی بی سی چنین کودکانه و البته احمقانه به جعل سند روی آورده است هر چند از رسانه ملکه دروغگوی استعمار چیزی غیر از این قابل تصور نمی باشد.

به گزارش خبرنگار ما دروغ بی بی سی آنقدر بزرگ بود که حتی معاندان هم آن را باور نکردند و در لابلای مطالبشان در خصوص اسناد ادعایی، ضمن کلی اهانت که همیشه از آنان انتظار می رود این آرزوی بزرگ را می کردند که ای کاش فقط و فقط ای کاش برای یکبار هم شده این "دروغ بزرگ" حقیقت می داشت! هر چند بلافاصله می گویند که می دانیم کسی باور نمی کند چون خمینی(ره) با مردم یک رو و یک رنگ بیشتر نداشت!

در این خصوص یکی از فتنه گران بهایی چنین آورده است: " سالها شعار "مرگ بر آمریکا" شنید و آن را بنیان نهاد و هر بار در دیدار با او انقلابیون سینه چاک ندای "مرگ بر آمریکا " را سر دادند ، او گاهی لبخند بر لب داشت و مدام از "شیطان بزرگ" سخن می گفت... خمینی در بستر مرگ هم میدانست که سینه چاکان و یا منفعت طلبان به نام انقلاب و نام خود، مرید خود را در آمریکاستیزی خواهند شناخت..."

به گزارش عصر امروز تاریخ پر است از این مطالب وقتی به صدر اسلام نگاه می کنیم و می بینیم دشمنان علی(ع) درباره متقی ترین فرد می گویند مگر علی(ع) نماز می خواند که در محراب کشته شد!! دیگر علیه خمینی(ره) ما این حرفها نه تازگی دارد و نه تعجب!


منبع: عصرامروز

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • مهندس بیکار

    اینها رو خدا زده
    اصلا حیف سایت شما که اسمش رو بیارین..نمیدونم کی هست این شخص
    بزرگشون نکنین این مزذدوران متعفن رو

نظرات