وحدت استان را بازیچه بازی های سیاسی نکنید

متاسفانه حاشیه سازی در دوره سه ساله مدیریت ارشد استان با بسامد معین به کرات رخ داده است. وقایع مختلفی که مخالفت و اعتراض اقشار مختلف مردم و شخصیت های فرهنگی ،سیاسی و امنیتی استان را در پی داشته است.

به گزارش لرستان خبر، یکشنبه مورخه  23 خردادماه جاری معاون سیاسی استاندار لرستان در نشست خبری باا صحاب رسانه لرستان گفت : قطعا از نیروهای جبهه پایداری که امتحان خود را در هشت سال گذشته پس داده اند به هیج عنوان استفاده نخواهیم کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به گشایش های برجام در دوسال اخیر اشاره کرده و گفتند: دولت از نقد سازنده استقبال می کند

 بر همین اساس درباره سخنان ایشان نکته قابل تاملی وجود دارد که با وی بازگو می کنیم

  1. در سه سالی که مدیریت استان در دست تیم کنونی استانداری لرستان است در مقاطع محتلف بر شعار پیشرفت و توسعه اقتصادی تاکیده کرده اند وآن را همچنان که معاون سیاسی در صحبت اخیر نیز گفته است اولویت فعالیت های استانداری لرستان می دانند. بی شک یکی از لوازم ضروری تحقق این شعار دوری از حاشیه سازی و تمرکز بر کار و تلاش عالمانه است.

2- حاشیه سازی و ایجاد بحران های بیهوده سیاسی و جناحی و ایجاد تنش اگر اصلی ترین علت عقب افتادگی استان نباشد بی شک یکی از دلایل مهم و تاثیر گذار است. فضایی که که دوران های گوناگون مدیریت استان به انحای مختلف زمینه توقف و یا کند شدن حرکت رو به جلوی استان را فراهم نموده است. متاسفانه این رویکرد در دوره سه ساله مدیریت ارشد استان با بسامد معین به کرات رخ داده است. وقایع مختلفی که مخالفت و اعتراض اقشار مختلف مردم و شخصیت های فرهنگی ،سیاسی و امنیتی استان را در پی داشته است.

3- اما جناب اقای شاهرخی در تازه ترین اظهاراتشان باز هم باب تازه ای از این نوع نگاه را به نمایش گذاشتند جایی که مدعی عدم استفاده از عناصر جبهه پایداری در استان شده اند.

سوالی که ذهن مخاطب را با شنیده این بیان به خود جلب می کند این است که اولا جبهه پایداری در سطح ملی و استانی چند سال است که راه اندازی شده است که در هشت سال قبل مدیریتش امتحان پس داده است؟

سوال دوم چه تعداد از مدیران استان در سالهای گذشته عضو جبهه پایداری بوده اند و امروز براستی چه تعداد از عناصر جبهه پایداری در جایگاه گزینش برای مدیریت استان قرار دارند؟ حقیقتا اصلا این جبهه چقدر در فضای سیاسی استان فعالیت سیاسی دارد؟  بی شک اگر کسی از مباحث سیاسی اطلاع درستی داشته باشد و جریانات و احزاب را در فضای ملی و استانی بشناسد وزن این بیان جناب معاون سیاسی و جنبه تبلیغاتی آن برایش کاملا روشن است.

در واقع این گونه مواضع بیشتر از آن که نشان دهنده خط و مشی درست و شایسته سالارانه استانداری لرستان و دولت یازدهم در انتخاب گزینه ها خدمت باشد خوراک حاشیه سازی و مانور تبلیغاتی است.

4- با عنایت به استقبال دولتمردان از نقد سازنده انتظار می رود مرد شماره یک سیاسی استان با سنجیدگی بیشتر و در جهت کم نمودن ایجاد تنش های بیهوده و رفتارهای محفلی گام بردارد به امید اعتلای استان در سایه صداقت.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمد

    درود بر حق گويي وحق جويي لرستان خبر.

  • سپهوند

    کاش این آقایون یک صدم پایداریها کار میکردند

  • جعفری

    این آقا معلوم نیست معاون سیاسی است یا معاون احساسی؟! معاون سیاسی باید آرام، متین و دارای سعه صدر و محور وحدت باشد نه محور تفرقه و تنش!!

  • فاطمه

    درود بر معاون سیاسی استان مرد علم و عمل و سیاست بسیجی خالص دوران دفاع مقدس البته که باید هم اینکار رو بکنه جبهه پایداری جایی تو استان نداره

    • ناشناس

      خخخخ ،این حرف شما ی جوک خنده داره! !!! علیرغم همه تلاشهای آقایون یک نماینده اصلاح طلب از استان انتخاب شد آن هم با رای طایفه!

    • ناشناس

      خخخخ ،این حرف شما ی جوک خنده داره! !!! علیرغم همه تلاشهای آقایون یک نماینده اصلاح طلب از استان انتخاب شد آن هم با رای طایفه!

  • محمد

    فیلم بازی میکنه این اقا انتخابات پلدختر و کوهدشت یادمون نرفته چکار کردی اقای شاهرخی دستت برای همه رو شده...

    • یارعلی عبدی

      انتخابات پلدختر سالم بود والا شورای نگهبان ابطال میکرد //پس حرف نزن

نظرات