نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس:

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس با بیان این که مردم از جناح‌بازی‌های سیاسی و درگیری‌های بی‌حاصل به ستوه آمده‌اند، گفت: مردم چشم‌انتظار اقداماتی برای بهبود وضعیت ناخوش اقتصادی هستند.

به گزارش لرستان خبر، محمدرضا ملکشاهی‌راد" در نشست علنی سه‌شنبه 25 خرداد مجلس شورای اسلامی، در نطق میان‌دستور خود گفت: حق مردم ما به مراتب بیش از شرایط نامطلوب اقتصادی و اجتماعی کنونی است.

وی با بیان این که شهرستان خرم‌آباد پرچم‌دار بیکاری در کشور است، ادامه داد: حق مردم انقلابی خرم‌آباد این نیست زیرا این عامل باعث می‌شود بر اثر فقر مردم این شهرستان به استان‌های دیگر مهاجرت کنند و آبادگران استان‌های برخوردار شوند.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که هر کدام از ما بی‌شک دردمند بیکاری جوانان حوزه انتخابیه خود هستیم که در نهایت منجر به یک نگرانی عمومی می‌شود، افزود: وقتی رهبر انقلاب شرمنده جوانان است ما باید چه حالی داشته باشیم؟ انتظار می‌رود مجلس دهم دغدغه‌اش رفع چنین مشکلاتی باشد. من از همه مسئولان می‌خواهم چاره‌ای در این زمینه بیندیشند و این کوتاهی‌ها را جبران کنند.
ملکشاهی‌راد تاکید کرد: مردم از جناح‌بازی‌های سیاسی و درگیری‌های بی‌حاصل به ستوه آمده و چشم‌انتظار اقداماتی برای بهبود وضعیت ناخوش اقتصادی هستند.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس دهم ادامه داد: در این راستا حداقل کاری که می‌توان کرد این است که مشکل بیمه بیکاری جوانان را حل کنیم تا به جوانان بیکاری که موفق به پیدا کردن شغل نشدند بیمه بیکاری پرداخت شود.
وی یادآور شد: امروز لرستان به عنوان منطقه آزمایشی اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است، امیدواریم سرنوشت این تصمیم به سرنوشت برخی دیگر از تصمیم‌هایی که تاکنون برای این استان گرفته شده دچار نشود و با درایت دولت این اقدام که ما به دیده فرصت به آن می‌نگریم منشاء خیر برای مردم باشد.
این نماینده مردم در مجلس دهم، خواستار حل مشکل معلمان پیش‌دبستانی، نهضت سوادآموزی، حق‌التدریسی‌ها و کارکنان مخابرات و تامین امنیت شغلی آنان شد.
امرور همچنین "الهیار ملکشاهی" نماینده کوهدشت به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم افزایش جایگاه‌های خرید و تحویل محصولات کشاورزی از جمله جو و گندم و همچنینی برنامه‌ریزی برای تسریع در پرداخت قیمت محصولات و به وزیر کشور در خصوص عدم اجرای مصوبه دولت درباره جپرداخت جبران خسارات وارده ناشی از وقوع سیل در سال 94 در کوهدشت تذکر داد.
سیدحمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر، محمد‌رضا ملکشاهی‌راد نماینده خرم‌آباد و مجید کیان‌پور نماینده دورود و ازنا نیز به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم جلوگیری از تلفات احشام استان لرستان ناشی از تب برفکی تذکر دادند.
دیروز نیز "عباس گودرزی" نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در خصوص بیکاری جوانان در مجلس سخنرانی کرد که اظهارات او مورد توجه سایر نمایندگان و رسانه‌ها نیز واقع شد به طوری که برخی از بخش‌های خبری سیما به انعکاس اظهارات وی پرداختند.
منبع: خبرگزاری خانه ملت

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمد هم استانی

    آقای ملکشاهی نماینده محترم خرم آباد مگر در لرستان بیکاری هم داریم!!؟؟؟ همین چند روز قبل معاون اقتصادی استاندار محترم طی نامه سراسر کتمان نظر شما و در رد نگرانی های افراد متعهد و بسیجی استان کتبا اعلام فرمودند که اصلا بیکاری در استان نداریم و نسبت به سال قبل هم در زمینه اشتغال رشد بسزایی داشتیم ولی مشخص نیست چرا این همه کارخانه در شهرکهای صنعتی تعطیل شده اند و این همه بیکار به خیل بیکاران قبلی ا ضافه شده است !!؟؟ناکارآمدی کدام مدیر دولتی در زمینه صنعت و کشاورزی باعث عدم برون رفت از وضعیت فعلی است !!؟؟بی تدبیری در شهرکهای صنعتی را چرا درمان نمیکنند و چرا اصرار به ماندن برخی مدیران مرتبط به سبب طایفه گری دارند!!؟؟اگر مایل به حل موضوع هستید که میدانیم هستید از مدیران ارشد استان بخواهید در این موارد حقیقت را بگویند و عمل صالح انجام دهند چون مردم همه چیز را با پوست و گوشت خود لمس میکنند و خدای متعال ناظر بر همه اعمال است....

  • خادم ملت

    جناب آقای ملکشاهی از همه ی نیروهای شرکتی و قراردادی در تمامی ادارات و شرکت های استان لرستان دفاع کنید. درسته تو بعضی ادارات نیرو زیاده اما تو بعضی ادارات کمبود نیرو داریم به خصوص تو شهرستانها. آقای ملکشاهی نیروی شرکتی و قراردادی بر اساس قانون باید کاری را انجام دهد که در قراردادش ذکر شده اما در لرستان به دلیل بیکاری زیاد باید دو الی سه کار دیگه هم انجام بده ولی همان حقوقی که برای کار در قراردادش ذکر شده رو بگیره و اگه اعتراض قانونی هم بکنه بهش میگن برو بیکار زیاده الله وکیلی کجای ایران به جز لرستان از این مدیران وجود داره ؟ مدیران سایر استانها همه سر از قانون درمیارن اما اکثر مدیران ما نمیدونن قانون کار چیه! خواهشا تمامی مدیران کل و جزء رو عوض کنید و مدیرانی بیارید که به قانون اشراف دارن؛مدیرانی بیارید که انگیزه داشته باشن؛ مدیرانی بیارید که برای بقاء نظام تلاش کنن؛مدیرانی بیارید که برای رضای خدا کارکنن نه برای خوش خدمتی به مسئولان تهرانی؛ مدیرانی بیارید که به قول مقام معظم رهبری مثل بچه های زمان جنگ شب و روز نشناسن و خدمت کنند ؛ ما مدیر جوان و متخصص میخوایم.

  • علی

    باسلام خدمت تمام نمایندگان منتخب مردم بنظر بنده و تمام مردم مشکل اقتصادی وتعطیلی بنگاهای اقتصادی و کارخانجات و غیره از از 8سال پیش شدت گرفت والان هم با تعامل منتخبان مردم با وزرا ودولت محترم میتوان کمکی به مردم کرد اگر دنبال جابجایی مدیران نباشند برای بقا خودشان

  • ناشناس

    نطقی خنثی و بی درد و تهی از دغدغه های انقلابی و جهت رفع تکلیف اسمی روزنامه وار از بی کاری بردن
    تو که تا روز رای گیری جناحی و اصولگرا تشریف داشتید چه شده که امروز از جناح ها اعلام بی زاری مى فرماید؟؟یعنی واقعاً شما از امروز دیگر موتلفه ای تشریف ندارید! !!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    البته از کوزه همان تراود که در اوست

  • هادی

    متاسفم واسه چنین نماینده ای....واسه مردم لرستان متاسفم با این نمایندشون

  • ناشناس

    آقای ملکشاهی شما را انتخاب کردند که از حق مردم لرستان دفاع کنید این گرد وغبار لرستان به گوش مسئولین برسانید

نظرات