حواشی همایش بزرگداشت 24 خرداد در خرم آباد/

روز گذشته تنها نماینده اصلاح‌طلب لرستان در مجلس دهم اقدام به ترک سالن همایش بزرگداشت 24خرداد کرد که با وساطت جمعی از حاضرین به داخل سالن برگشت این در حالی بود دکتر بیرانوندی به‌عنوان یکی از سخنرانان به مراسم دعوت‌شده بود اما سخنرانی نکرد.

به گزارش لرستان خبر، سومین همایش بزرگداشت24خرداد در خرم‌آباد در حالی با دور روز تأخیر برگزار شد که قرار بود این همایش رأس ساعت 17 عصر چهارشنبه در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شود اما با تأخیر 40دقیقه‌ای ساعت 17:40 دقیقه آغاز شد.

گردهمایی اصلاح‌طلبان در سال پایانی دولت یازدهم در حالی  برگزار شد که بازهم  طبق رسم معمول اصلاح‌طلبان این همایش به تریبونی برای بیان شعارهای تخریبی اصلاح‌طلبان تبدیل شد ناجایی که تخریب عوامل اجرایی دولت گذشته همراه با کف و سوت و تشویق حاضران کما فی سابق محور اصلی سخنرانی‌های اصلاح‌طلبان باشد.

سومین بزرگداشت 24خرداد</span> در خرم آباد

باوجوداینکه تبلیغات فراوانی مبنی بر سخنرانی  نماینده عالی دولت یازدهم در لرستان از سوی فعالان اصلاح‌طلب انجام‌شده بود اما استاندار لرستان یکی از غایبان اصلی این همایش بود.

به نظر می‌رسید این همایش برخلاف سال‌های گذشته بسیار کم‌فروغ‌تر بود وبااستقبال چندانی از سوی اصلاح‌طلبان مواجه نشد تا جایی که سید عیسی موسوی نژاد و محمدرضایی از فعالان شاخص اصلاح‌طلب از دیگر غایبان این همایش بودند و این در حالی بود که مدعوین به‌صورت خانوادگی در مراسم حضور پیداکرده بودند تا ظرفیت سالن همایش تکمیل گردد.

سومین بزرگداشت 24خرداد</span> در خرم آباد0

نکته قابل‌توجه دیگر در این مراسم در حین سخنرانی سید مهدی موسوی تنها نماینده اصلاح‌طلب لرستان در مجلس دهم اقدام به ترک سالن همایش کرد که با وساطت جمعی از حاضرین به داخل سالن برگشت این در حالی بود دکتر بیرانوندی به‌عنوان یکی از سخنرانان به مراسم دعوت‌شده بود اما سخنرانی نکرد و این اقدام با واکنش مهدی موسوی مواجه شد تا جایی که از پشت تریبون خطاب به این نماینده اصلاح‌طلب گفت حاضران در این همایش به شما رأی داده‌اند که برایشان سخنرانی کنید نه این‌که مراسم را ترک کنید.

همایش اصلاح طلبان در خرم اباد

در پایان مراسم نیز بیانیه احزاب اصلاح‌طلب و ستاد تدبیر و امید لرستان توسط مسئول ستاد بانوان دکتر روحانی در لرستان قرائت شد.

منبع: خبر افلاک

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    جالبه!! برادرای شهرستانی هم تشریف آوردن!!!!

  • ناشناس

    د ن یرگین مدیر بخش پژوهش‌های انرژی دانشگاه کمبریج : ایرانیها در دوران احمدی نژاد با اتخاذ مواضعی در باره برنامه هسته‌ای خود یا سیاستهای منطقه ای شان علیه اسرائیل موجب رشد بهای نفت برای خودشان و بقیه کشورها می شدند، گاه یک سخنرانی احمدی نژاد نفت را تا 5 دلار در هر بشکه بالا میبرد و به این ترتیب ظرف یک هفته 85 میلیون دلار اضافی عاید ایران می شد. منبع : کتاب ابرطبقه - اثر دیوید راتکاف - نشر کویر، ص202

  • ناشناس

    سلام بله موقعدانتخابات هر جا بهشون بگی سخنرانی میکنن ولی خرشان که از پل گذشت دیگه نیزی ندارن که برا مزدم حرف بزن و سخنرانی کنن

  • سلطانی

    با سلام
    آقای دکتر بیرانوند ابتدای مراسم به متولیان گفتند که تا پایان مراسم نمی توانند بمانند چون باید به مراسم دیگری بروند و این عزیزان همه تصدیق میکنند و هیچگونه قهری در میان نبود ، وقتی که میخواست مراسم را ترک کند عده زیادی از مردم بلند شدند و میخواستند بروند که دکتر بیرانوند ضمن دعوت مردم به نشستن دوباره وقتی دیدند این کار شدنی نیست برای جلوگیری از خالی شدن سالن دوباره برگشت تا شرکت کنندگان هم سالن را ترک نکنند و مجبور شدند تا پایان مراسم بمانند و به جلسه دوم هم نرسند. این تمام ماجرا بود و لطفا اطلاع رسانی غلط نفرمایید.

  • همشهری2

    سلام این سردرگمی درتمام سطوح اصلاحات در کل کشور مشاهده می شود وپس لرزه رای نیاوردن در ریاستین مجلسهای خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی است ونا امیدی از آینده نه چندان دور کمتر از یک سال

  • رضا دریکوند

    با سلام
    واقعا آدم تاسف میخورد از این اطلاع رسانی های یکطرفه و اشتباه صدا و سیما را کم داریم که شما اضافه شوید
    اگه انصاف داشتید حداقل یک مورد مثبت هم بیان میکردید مثلا سالن جای نشستن نداشت و چقد جمعیت بصورت استاده بودند یا اقای دکتر بیرانوند باید در مجمع نمایندگان شرکت نیکرد و عیره
    خداوند شما را به راه راست هدایت کند

  • سردار بیرانوند

    سلام
    من نمیدونم چرا بعضی از اصلاح طلبان فکر میکنند که آرای آقای صیدمحمدخان رو اصلاح طلبان به ایشون دادند
    با ورود فائزه هاشمی به خرم آباد و عدم حضور بیرانوندی در جلسه سخنرانی های وی بیشتر اصلاح طلبان نظرشون در مورد جناب بیرانوند به آقای محمودوند برگشت و با وکنش آقای سیدعیسی که مثلا شناسنامه اصلاحات خرم آباد هستند مواجه شد که خطاب به آقای بیرانوند گفتند که اگر بخواهی این حرکات رو انجام دهید لیست امید پشت شما را خالی خواهد کرد
    و أقای بیرانودی هم با زبان شیرین لکی به ایشون عرضه داشت که هرکاری ما بکینو بکن مه وژم برا دیرم

    آقای بیرانوندی را همه اقشار راهی بهارستان کردند نه اصلاح طلبان

  • جوان خرم آبادی

    تازمانی که نمایندگان لرستان به دنبال سیاسی بازی و حواشی باشند اوضاع لرستان از این بهتر نخواهد شد . اکثر جوانان نخبه و تحصیل کرده استان رفتن و مهاجرت را به ماندن در این استان ترجیح داده اند. جو ناسالم سیاسی بازی و طایفه گرایی ریشه این استان را خشکانده و متاسفانه بعضی از نمایندگان هم به این جو دامن میزنند.

  • ناشناس

    آقای بیرانوند حال مشکل گرد و غبار لرستان حل کن لطفاــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

  • رضا

    بجای سالکرد گرفتن و بجان هم افتادن خوب بود آ ماری از عملکرد یا حتی یک کار مثبت (که نکردن) ارائه میدادن

  • شهروند

    راجع به سیدمهدی موسوی ،اطلاعات کاملی بدهید.

نظرات