3 سال گذشت!

دولت روحانی که در 24خردادماه با کسب اکثریت آراء از ملت ایران ،توانست پیروز میدان انتخابات ریاست جمهوری شود ،در سومین سال از عمر خود بر روی پاشنه آشیل انتقاد از دولت گذشته و مسئله برجام می گردد.

به گزارش لرستان خبر، به مناسبت 24خردادماه سالروز آغاز به کار دولت روحانی که ملت به آن رای دادند نه طیف یا حزب خاصی،در سومین سال از برگزاری مراسمات این روز،برخی از سخنرانان این مراسمات که برخی از آنها مسئولان دولتی هم بودند بازهم علت عدم توسعه یافتگی و محرومیت لرستان را قصورات دولت قبلی عنوان کرده اند.

این در حالی که دولت روحانی با شعار اعتدال سعی داشت از تمام ظرفیت های فراجناحی برای توسعه وآبادانی کشور استفاده کند ولی چیزی نگذشت که در بیشتر انتصاب مدیران بیشتر تمایلات یک جناح خاص را مدنظر قرار داد.

دولتی که سه سال از عمرکاری آن می گذرد ومدیران آن همچنان از دولت قبلی انتقاد می کنند ونتوانستند به وظایف خود در راستای رفع دغدغه های مردمی اقداماتی که آن طور انتظار می رفت انجام دهند.

یک روز ،یکی از معاونین مدیران کل استانی در جلسه اداری در لرستان ،سال 94 را سخت ترن سال مالی نظام جمهوری اسلامی در دوران انقلاب اسلامی عنوان می کند و روز دیگر مهندس اصلانی معاون عمرانی استاندار لرستان که توانایی خوبی در بیان مطالب انتقادی از دولت قبلی دارد در شورای اداری بروجرد که به مناسبت 24خردادسالگرد و آغاز به کار دولت تدبیر مراسمی برگزار شد با بیان مطالبی تند "دولت قبلی را دولتی دروغگو "اعلام می کند و می گوید:  متاسفانه فضای نامناسبی در دولت قبل بر کشور حاکم بود و از دین و مقدسات سوء استفاده سیاسی می شد.

 به گفته وی در دولت گذشته دروغ گویی نهادینه شده بود به طوری که هاله نور را در اطراف خود می دیدند ولی اختلاس های چند میلیاردی را مشاهده نمی کردند.

در اسلام دروغگویی یک امر ناپسندیده و زشت که هر انسانی این فعل را انجام دهد گناه کرده ،آیا این مسئله دروغ گویی در دولت های قبل وجود نداشته است،که این طور معاون استاندار ،دولت قبلی نظام جمهوری اسلامی را مورد لطف خاص خود قرار می دهد ،وقتی دولت اعتدال که به تعبیر اعتدالیون دولت راستگویان، در خصوص پرداخت پول دسترنج کشاورزان و گندم کاران که قرار بوده 24ساعته پرداخت شود ،یک ماه به مردم وعده های دروغ می دهد این دروغ نیست؟

پرداخت نجومی برخی از مدیران در فضای موجود اقتصادی ،کشور دارای مسائل ومشکلاتی چه تناسبی با عمل کردن دولتمردان به وعده هایی که دارده اند دارد؟

به جای اینکه به درد و محرومیت مردم لرستان رسیدگی شود با بیان این مسائل توسط دولتمردان تاکنون چه گلی به سر مردم استان زده اید،آیا صنعت یا کشاورزی مکانیزه در لرستان برای امر اشتغالزایی یا این حرف ها رونق پیدا کرده است؟

اقداماتی که دولت تدبیر وامید با گذشت سه سال از عمر خود برای رونق صنعت وکشاورزی در شهرستان پلدختر انجام داده چه مواردی هستند که مردم این خدمات را لمس کرده باشند؟

اصلاحات که در زمان برگزاری انتخابات مجلس دهم در شهرستان پلدختر و بیشتر شهرهای لرستان بازنده شدند ،حالا سعی دارند با برگزاری مراسمات 24خردادماه و رسانه ای کردن آن با عنوان اصلاحات و احزاب سیاسی وابسته به آن به نام برای انتخابات ریاست جمهوری 96خودنمایی کنند.

هر چند عملکرد این طیف در برخی از شهرستان های لرستان همچون پلدختر بیشتر به بازی کردن دومینوی ،برو بیرون،نمیرم" می ماند به طوری در چند هفته اخیر جمعی از اصلاح طلبان این شهرستان با صدور بیانیه ای ،4نفر از اعضای خود را از جمله رئیس ستاد انتخاباتی روحانی را در شهرستان اخراج کردند و بلافاصله این افراد با صدور بیانیه هایی به افشاگری هایی در خصوص عملکرد اصلاح طلبان در شهرستان پرداختند.

حضور این افراد به اصطلاح اخراجی از شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در پلدختر زمانی جالب می شود

که این افراد به صورت یکپارچه در جلسه گرامیداشت حماسه 24خرداماه در خرم آباد حضور پیدا می کنند.

منبع: بیان روز

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • نامی

    این چه اعتدالی است که دولت محترم از آن نام میبرد در صورتیکه تمام مسولین استانی و کشوری اصلاح طلب و فقط از یک طیف خاص هستند

  • وحید

    آقایان می گویند دولت فراجناحی است ولی به گمانم اشتباه لفظی است و دولت به زبان لکی "فره جناحی" است . . .

  • رهگذر

    واقعا بعد سه سال هنوز دست از این کارشون بر نداشتند برفرض هم دولت قبل، بدترین دوره تاریخ ایران بوده، شما که سه سال فرصت داشتید درستش می کردید ، خواستید ابرو درست کنید زدید چشمش هم در اوردید

  • خرم آبادي

    لرستان مظلوم.
    آقايان نمايندگان كجاييد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    در این سه سال به اندازه 10 سال از ارزشهای اسلامی و عدالت اجتماعی فاصله گرفتیم! خدا از سران فتنه و ساکتان فتنه و حامیان فتنه نگذرد

  • وو

    تو رو به قرآن شما از اینا انتظار دارید شغل ایجاد کنند! اینا مگه چیزی هم حالیشونه! فوقش یه مدرکی هم خریدند!

نظرات