از استاندار بپرسید

در خصوص برگزاری خوب انتخابات در کوهدشت کمترین اتظارم این بود که ایشان در خصوص ارتقاء بنده اقدامات لازم را بعمل آورند که متاسفانه اینگونه نشد و ایشان نسبت به برکناری بنده اقدام کردند.

به گزارش لرستان خبر، محمد کرم محمدی یکی از رجال سیاسی استان لرستان بود که در سال 94 جنجال های زیادی در حوزه کاریش شهرستان کوهدشت به وجود آمد که اوج این جنجال ها و حاشیه ها در انتخابات مجلس بود که در نهایت هم برکنار شد

حال محمدی بعد ازا نتصاب به عنوان فرماندار شهر پیشوا از برکناری اش می گوید

در خصوص علت و نحوه برکناری اش گفت: برخی شایعه کرده اند که من به دلیل برگزاری انتخاب برکنار شده ام اما این موضوع صحت ندارد چرا که انتخابات حوزه انتخابیه کوهدشت بسیار سالم برگزار شد و به تایید وزارت محترم کشور و شورای محترم نگهبان هم رسید.

وی ادامه داد: من از اقدام آقای استاندار در خصوص برکناری ام تعجب می کنم چرا که شخص ایشان بارها از برگزاری انتخابات کوهدشت ابراز خرسندی کردند و بر سلامت برگزاری آن صحه گذاشتند.

فرماندار سابق کوهدشت افزود: بنده و استاندار لرستان هیچ اختلاف سلیقه ای با هم نداشتیم چرا که ایشان می گویند که اصلاح طلب هستند ما هم که اصلاح طلبیم پس از نظر اختلافات جناحی قضیه منتفی است، منتهی ایشان اعلام کردند که ما نمی توانیم با هم کار کنیم و در گفت و گویی که با وزیر محترم کشور داشتند گویا از ایشان خواسته بودند که یا محمدی در استان بماند یا من که در نهایت تصمیم بر این شد که بنده با فرمانداری کوهدشت خداحافظی کنم.

فرماندار جدید پیشوا در خصوص پیشینه بروز اختلاف نظر میان او و استاندار گفت: من که مشکلی با استاندار نداشتم و به وظایف قانونی خود عمل می کردم پس باید از آقای بازوند این سوال را پرسید که دلیل این تصمیم چه بوده است.

وی تصریح کرد: به عنوان یک لرستانی بسیار مشتاق بودم که در سرزمین پدری خودم فرماندار باشم چرا که من نیروی این دولت و این نظام هستم و با توجه به تشویقات استاندار در خصوص برگزاری خوب انتخابات در کوهدشت کمترین اتظارم این بود که ایشان در خصوص ارتقاء بنده اقدامات لازم را بعمل آورند که متاسفانه اینگونه نشد و ایشان نسبت به برکناری بنده اقدام کردند.

محمدی افزود: باید از استاندار لرستان سوال کنید که اگر انتخاباتی خوب برگزار شد و به تایید فرمانداری و پس از آن استانداری و در نهایت وزارت کشور و شورای محترم نگهبان رسید، آیا باید فرماندار مجری انتخابات برکنار شود؟!

فرماندار پیشوا با اشاره به انتشار برخی شایعات در خصوص مخالفت امام جمعه این شهرستان با انتصاب وی به عنوان فرماندار گفت: با استناد به مشاهدات عینی و گفت و گوی صورت گرفته و اطلاعاتی که من دارم باید بگویم که این موضوع صحت ندارد چرا که مراسم معارفه در کمال آرامش برگزار شد و پس آن خدمت امام جمعه محترم شهرستان رسیدیم که ایشان استقبال خوبی صورت دادند و نکاتی را متذکر شدند. به هر حال حرفی از مخالفت در آن جلسه مطرح نشد.

گفتنی است، محمدکرم محمدی فرماندار پیشین کوهدشت لرستان بود که توسط بازوند "استاندار" از سمت خود برکنار و صبح امروز به عنوان فرماندار شهرستان پیشوا منصوب شد.

پیشوا، یکی از شهرستانهای استان تهران است.منبع: خرم آباد فردا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    جناب اقای بازوند اگر از کسی تعریف کند کارش تمامه نمونه اش حضرت عالی وملکی

  • امرائی

    عجب اعتماد به نفسی داری اگه همه مسئولین مثل شما بودند این مملکت گلستان میشد احتمالا سرت زیر برف سنگینی گیر کرده

  • احمدوند

    جناب محمدی بازوند نه اصلاح طلبه نه اصولگرا فقط و فقط به دنباله کار .... و افراد رو .... خودش میکنه

    نگاه کنید نزدیکان خودش را که از اراک آورد یکی یکی حذف کرد<

  • خوشناموند

    بدون شک آقای استاندار هزینه این اقدام را خواهد داد، واقعاً انتخابات مجلس کوهدشت بدون حاشیه و در کمال سلامت برگزار شد طبیعی است که ممکنه بعضی تخلفات اندک که در همه انتخابات ها معمول بوده صورت گرفته باشه اما واقعاً بنده خود از نزدیک در جریان بودم گرچه طرفدار آزادبخت بودم اما واقعیت ها در بعداز انتخابات قلب و برعکس شد، بنده معتقدم اگر آقای اسفندیار پور اون حرف معروفه... یا کسی به مجلس نخواهد رفت یا....... نمی زد و یا فرج مومنی بدنبال سرداری اصلاحات نبود شاید آقای آزادبخت با آنهمه رای طایفه‌ای و اصولگرا یان حامی قبادی میتوانست با آرا اصلاح طلبان رای بیاورد اما مردم نسبت به این آقایان اجماعی دلخوشی ندارند چون چندبار باعث شکست اصلاح طلبان کوهدشت با محوریت سوری شدند.
    در انتخابات اخیر اکثر قریب به اتفاق اصلاح طلبان بدنبال سوری و دوستی و مشی اعتدالی ملکشاهی آمدند چراکه امامی راد کاندیدای اصولگرا یان بود و ملکشاهی رای اصولگرا نداشت و اصولگرا های ناراضی امامی هم با آزادبخت با محوریت حسن قبادی بیعت نمودند و اما آزادبخت که حتی در لیست امید هم نبود حدود ۱۳هزاررای طایفه‌ای داشت حدود ۱۷هزار هم آرای اسفندیاری و فرج (اجماعییون) و حدود ۱۶هزار رای اصولگرایی طرفدار قبادی، البته ملکشاهی حدود ۳۵هزار رای اصلاح طلبی ناب داشتند حدود ده هزار سرشکن آرا غیر حزبی رومشگان و چیزی حدود ۱۰الی ۱۲هزار آرای اصولگرایان معتدل.

    امید سیاسیون با واقع بینی نسبت به انتخابات کوهدشت و شکست ادواری اجماعییون نظر داشته باشند نه خدایی نکرده خدا را فراموش کنند و فرماندار مردمی اسبق کوهدشت را برای فرافکنی مقصر قلمداد نمایند چون ماها طرفدارهای آزادبخت واقعاً با پذیرش نتیجه انتخابات تا ساعت ۱۲شب مشغول جشن پیروزی بودیم بعداز اینکه مجموع آرا اعلام شد مجبور به مقاومت شدیم چون لیدرها ماها را تشویق به اینکار می کردند که آرا را آزادبخت داشته اما برای ملکشاهی شمردند اما اگر ما به اعتراض ادامه دهیم اصل آرا آزادبخت اعلام خواهد شد.
    حالا خدا می داند اما فکر نمیکنم به همین سادگی و با وجود نیروهای بازرسی که کامل با ما بودن و هر صندوق سه الی چهار نفر عامل اجرایی و نظارتی هم داشتیم اینگونه بقولی غارت صورت گرفته باشد. چون با عقل جور در نمی آید.

  • ناشناس

    آقای خوشناوند حداقل به احترام این ماه عزیز سعی کنید دروغ نگویید.تهمت نزنید.

    • خوشناموند

      باسلام
      برادر دین به دنیا فروشان دروغ می گویند، آنها که چشم بر واقعیات بستند و مسایل انتخابات را برعکس جلوه دادند، آنها که شکست خوردند تا منافعشان به خطر افتاد شروع به ساختار شکنی کردند.

      دروغگو آنهایی اند که چندین بار توسط مردم سیلی خوردند اما به خود نیامدند.
      دروغگو آنهایی هستند که بخاطر، پست و مقام و اضافه کاری حتی به جمهوری اسلامی رحم نکردند و هم پیاله بی بی سی و صدای آمریکا شدند و جوانان را به خیابان کشاندند و چشم آنها درآمد.
      ودروغگو بی نام و نشان های ناشناس و عقبه و پیاده نظام جریان پدر سالار هستند نه بنده که خود و طایفه ام به گواه طرهان بالاترین رای رابه آزادبخت دادیم اما چون واقعیت ها را میگوییم نه بیانیه های رسمی وسراسر کذب پدر خواندگان را، باید دروغگو باشیم.
      من یک جوان تحصیل کرده بیکار ام و کارگری میکنم، برای مقام دروغ نخواهم گفت شما آقا یا خانم ناشناس مواظب باش دروغ نگویی.

  • امرائی

    با سلام خدمت حناب آقای خوشناموند شاید من نوعی و شما عزیز از آن آقایان شاکی باشید اما به عنوان یک همشهری از شما میخواهم در بیان نظرات خود حتما با مطالعه صحبت کنید
    آیا انتخاباتی که در یک حوزه اش شروع آخذ آرا ساعت 7 صبح شروع شود و در حوزه دیگر ساعت 11 صبح ابهام وجود ندارد
    آیا در یک حوزه انتخابیه بعد از رای گیری تازه مجریان یادشان می آید که انتخابات خبرگانی هم بوده و به صورت ....
    آیا آرا رومشگان واقعی است جمعیت 38000 هزار نفری حتی با احتساب رومشگانی های مقیم شهرستان های دیگر آیا 30000رای آنهم برای یک نفر داشت
    آیا میدانید اگر خیانت بعضی از مجریان محترم بخش درب گنبد , طرهان و کونانی نبود نتیجه آرا چیز دیگری بود
    ما هم چون شما از عملکرد آقایانی که بدبختی و باند بازی را در این شهر رواج دادند بیزاریم از اینکه هر 4 سال به دنبال یکی بگردیم و عمرمان بیشتر تلف شود بیزاریم اگر کل نمایندگان قبلی و فعلی دغدغه خدمت داشتند امروز زندان های کشور مملو از همشهریانم نبود ,اگر مردم را قبول داشتند هر دوره کلنگی بر زمین نمی زدند و پس از 4 سال به جای پیگیری آن و اجرای یک طرح اقتصادی دیگرفقط هم و غمشان تغییر افراد شرکت در مهمانی ها نبود امروز احتیاجی به خیلی از مسائل نبود خوب است به اطرافمان نگاه کنیم وبیدار شویم

  • ناشناس

    حرف آقای امرایی حرف دل صدها جوان این مرز و بوم و حقیر هستش.آقای خوشناوند منم تحصیلکرده و بیکارم.اونم هرسه مقطه کارشناسی و ارشد و دکتری تو بهترین دانشگاهای کشور.من نیتم توهین به شخص شما نبود.منظورم افرادی بود که این افکار رو ساختن و با احساسات جوانان سرزمینم بازی میکنند.من آرزوی زندگی در شهرستانم به دلم مانده.چونکه انجا برای من کاری نداره.مجبورم که به شهرهایی برای یافتن کار و زندگی بروم که طرح های کلان عمرانی رو نمایندگانش با رای خریداری شده نماینده هایی مثل نمایده شهر من بدست آوردن.حیف این جوانهای با غیرت و شجاع و باهوش و با اصالت که باید تو سرزمینم از بیکاری رو به اعتیاد و دزدی و خلاف بیارن.باور کنید همین الان که دارم این متن رو تایپ میکنم اشک از چشمانم سرازیر شد

نظرات