نماینده اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری؛

نماینده اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری گفت: هیچ حکومت ظالمی پایدار نیست و همانگونه که سردار سلیمانی گفتند اقدامات اخیر آل خلیفه باعث میشود تا مردم بحرین با تمام قدرت برای نابودی این حکومت غیر قانونی تلاش کنند.

به گزارش لرستان خبر، مولوی علی احمد سلامی نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اعلام حمایت از بیانیه سردار سلیمانی و شیخ قاسم، بیان کرد: دایره اقدامات ضد بشری و اسلامی این حکومت ظالم در این سال ها گسترش یافته و اینک با لغو تابعیت این روحانی برجسته اسلام، دشمنی رژیم آل خلیفه با اسلام برای همگان روشن شده است.

وی ادامه داد: رژیم آل خلیفه با حکومتی استبدادی سالهاست مردم مظلوم بحرین را زیر فشار قرار داده اند و در طول شش سال خیزش انقلابی این مردم مظلوم بارها با استفاده از مزدوران خارجی آنان را مورد حملات خونبار قرار داده اند.

مولوی سلامی  با محکوم کردن اقدامات رژیم حاکم بر بحرین، تصریح کرد: لغو تابعیت یک انسان آزاده در هیچ فرهنگ و دینی قابل پذیرش نیست و مخالف با همه قوانین بین المللی است و از نگاه همه مسلمین و انسان های آگاه محکوم است.

وی ادامه داد: همیشه در تاریخ شاهد این بوده ایم که حکومت های مستبد از آرای مردم خود در ترس بوده و آنان را سرکوب میکردند، رژیم آل خلیفه و آل سعود هم که نمونه‌ای بارز از حکومت های ضد بشری هستند  همواره تلاش دارند تا در مقابل خیزش انقلابی و اسلامی مردم  با تهدید، زندان، اعدام و اقدامات غیر انسانی خود مقابله کنند.

نماینده اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هیچ حکومت ظالمی پایدار نیست و همانگونه که سردار سلیمانی گفتند اقدامات اخیر آل خلیفه باعث میشود تا مردم بحرین با تمام قدرت برای نابودی این حکومت غیر قانونی تلاش کنند.

منبع: سازمان بسیج حقوق دانان استان سیستان و بلوچستان

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات